Jump to content

Проблем с климатроника


darude

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с климатроника.Свети постоянно копчето ECON. При първоначално запалване като го натисна изгасва за момент и после пак светва.Ако някой има идея за какво иде реч ще се радвам да помогне.Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 5С външна температура компресора на климатика не се включва и може да остава да свети на ECON. Другия вариант е да е намалял фреона. Виж дали нямаш грешки в блока на климатроника и провери дали няма да угасне ECON, когато навън е над 5С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, VBI написа:

Под 5С външна температура компресора на климатика не се включва и може да остава да свети на ECON. Другия вариант е да е намалял фреона. Виж дали нямаш грешки в блока на климатроника и провери дали няма да угасне ECON, когато навън е над 5С.

Вчера беше +7 (поне така показваше)....И аз си мисля за фреона.Миналата седмица изчистих всичките грешки но пак ще я закача да видим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си духа топло и ще взима въздух отвън ако не си натиснал бутона за рециркулация, просто не пуска компресора на климатика. Топлото вътре в купето зависи от радиаторчето на парното и няма общо с компресора на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, darude said:

Здравейте колеги,имам проблем с климатроника.Свети постоянно копчето ECON. При първоначално запалване като го натисна изгасва за момент и после пак светва.Ако някой има идея за какво иде реч ще се радвам да помогне.Благодаря предварително

В момента ще ти е трудно да го разбереш заради ниските температури. 

Ако имаш възможност (гараж) вкарай си колата и утопли помещението. 

Ако Екон-а не ти изгасне, имаш прецакан или датчик за високо налягане или просто липса на фреон. 

Евентуална диагностика на 99.9% ще ти изкара "Датчик за високо налягане". Това в повечето случаи не е вярно и е отново липса на фреон. 

 

Редактирано от AKB FAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еcon светва постоянно при проблем с компресора, ако компресора си е ок екон-а може да си го пускаш/спираш винаги, дори и да е -50 навън. Какъв точно е проблема божа работа - търси майстор на климатици...

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май има нещо такова.В събота беше доста топло (със сигурност над +5) но продължава да свети.Ще има намеса от майстор.☹️

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 11.01.2020 г. at 19:43, GRUEL написа:

Еcon светва постоянно при проблем с компресора, ако компресора си е ок екон-а може да си го пускаш/спираш винаги, дори и да е -50 навън. Какъв точно е проблема божа работа - търси майстор на климатици...

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 

Съгласен съм с теб. През 2019-та имах проблем с климатроника работеше добре около час-два, когато го пусна в жегата. След което, започваше да духа топло. Изнемогваше. След това му трябваше почивка 20-30 мин. И пак зацепваше да духа студено. Беше май месец, отидох на диагностика най-после 😉, оказа се 154 грама фреон от нужните 510 грама! Допълнихме. Заредихме и масло и всичко точно за следващите 7-8 месеца! Перфектен климатроник. Жесток, студен и безпроблемен. 

И тук идва момента! Дори с 154 грама се включваше и изключваше коректно копчето ECON, режим на парно и режим с климатроник. 

Обаче! От месец и половина, сега зимата, не се изключва ECON. Остава да свети, също като на колегата. Казаха ми веднага за фреона, обаче аз си знам, че дори на 154 грама се включваше тоя климатроник. А се включваше дори и миналата зима, на минусови. Когато вероятно е бил на 200-300гр да кажем, преди въпросното допълване май месец. 

   Значи, заключваме, проблема е другаде. Предстои да ида и да правя диагностика скоро. Ще пиша какво се е оказало при мен. 

Колата е Ауди Б7 1.8Т

Поздрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Реших си проблема преди 2-3 седмици. 

Направих диагностика и се оказа датчик налягане на климатика (това беше следващия заподозрян). Купих си го веднага - HELLA, между 65 до 90 лв.

Свалих си маската сам, щото майстор (било то и приятел), във времето на карантина, оказа се, не е възможно да намериш свободен и спешно. А аз обичам спешните неща. Особено с неработещ климатроник, много дразни. ;)

Един слънчев ден, разкачих маската (в един затворен гаражен комплекс, с нужните ми, всички инструменти) сам и какво да видя, откачила се буксата на датчика за налягане... ;)

Закачих я и проблема бе решен. 

Положителното от всичко това е, че вече не представлява проблем да си сменям сам, за 2-3 часа ксеноните (да не дава господ), фарове за мъгла, датчици и причие достъпни неща откъм маската. 

Статус - доволен! ;)

Редактирано от Ven777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...