sparco Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 (Редактирано) Здравейте колеги,имам проблем с парното.По време на движение климатроника започна да духа от нормално топло като градуси и степен към МНОГО хладно и една идея по ниска степен на обдухване.Пробвах с промяна на положението на духане-стъкло,челни решетки,крана,циркулация в купето,но ефекта е същия(ако някоя клапа нещо е запецнала уж).Закачах я на диагностика-нищо не показва.Преди 3год, е сменено казанчето и прегледани клапи.Кара се с антифриз,градусите си ги държи 90 и не мърдат.Идеи колеги? Редактирано 10 Януари 2020 от sparco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 (Редактирано) Ако можеш да влизаш в кодовете на климатроника виж 57-ми канал. Той показва каква е вътрешната температура. Между касетофона и климатроника има една решетка - от там с едно вентилаторче засмуква въздух за датчика на температурата в купето и ако тази решетка е замърсена или вентилаточето не работи датчика започва да се нагрява от касетофона и панела на климатроника. Показва по- висока температура и започва охлаждане. Редактирано 10 Януари 2020 от bessen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 10 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Добре колега,сега ще потърся как да вляза в каналите и да видя какво показва 57. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 10 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Така,на 57 канал при проверката показваше 20 градуса.При загрял двигател и настройка 29 градуса + EKON+AUTO=резултата беше спадане на показанието до 18 градуса и след 7км градско каране(90 градуса на мотора) показанието стигна до 21 градуса.Мой експеримент показа: Изкючих климатроника и оставих да следя само температурата на 57 канал и ....... температурата за 5 мин. работа на място стигна 23 градуса.Голям филм с неизвестен край Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 При това положение мисля, че не е от него. При изключен климатроник вентилаторчето спира и датчика се нагрява от радиото и управлението на климатроника. Два пъти имах подобен проблем. Първия път се оказа блокирало вентилаторче, а втория не бяха вдянали маркучлето към решетката и то си смучеше въздух между двете устройства. Все пак провери сутрин на изстинало купе. Температурата трябва да има минимална разлика от външната. Отвори вратите, пусни климатроника и ако пак стигне някакви големи градуси без да се е отоплило купето може да е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 11 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 Ок,ще проследя за темп. дали е близка и ще огледам около решетката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 12 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2020 И така,днес преди да изкарам колата от гаража влезнах на 57 канал и резултата беше-7 градуса на дисплея на таблото и 8 градуса в купето.Огледах решетката-не е замърсена и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 25 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2020 Работата отива към промивка на охладителната система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване