Jump to content

задна врата не се отключва q5


Петър-Калпошанов

Recommended Posts

при отключване на  джипа задна дясна врата не се отключва всеки път.моля за малко инфо някой дали е имал проблем и дали има решение

Редактирано от Петър-Калпошанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, някой е имал проблем. А същият се решава така: вадиш брава, презапояваш всички спойки, монтираш обратно, работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.01.2020 г. at 18:10, NIKO написа:

Да, някой е имал проблем. А същият се решава така: вадиш брава, презапояваш всички спойки, монтираш обратно, работи.

Проблемът съм го решавал на всичките брави- А същият се решава така: разглобяваш вратата отвътре, вадиш бравата,разглобяваш я,изкарваш 2-те електромоторчета и ги почистваш и смазваш с DW-40,смазваш и жилата пак с WD- 40,след това сглобяваш всичко и си свиркаш.Другия вариант е - търсиш нова брава и пак правиш процедурата с разглобяване и сглобяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малката подробност, че първо WD- 40 не е смазка (изсъхва и запича) и второ, не моторчетата са главният виновник, а печално известните VAG спойки, които ако не се преправят при демонтажа, цялата нелека процедура се обезмисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При Б8 и Ку 5 точно моторчетата са проблема. Преди седмица си правих лявата брава. Спойки при тези брави мисля, че няма как да се презапояват понеже цялата ел. част е отлята в пластмасата.IMG_1685.jpg.19a51255e25d100df2c8a3321a92e4ec.jpg

 

За ВД и аз мисля, че не е добра идея. Почистих механичната част с чистител за спирачни дискове след което смазах всичко с така наречената бяла грес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на снимките на колегата се вижда добре че само моторчетата могат да направят проблем и бравата да "забива",гарантирам че не е от спойки а от моторчето,а всеки може да си ги смаже с каквото намери за добре,при мен вече 3 години няма проблем след Wd-40,но всеки си решава.Бялата грес е добра за отвън ,но не може да проникне вътре в самия електромотор,а точно там е проблема,натрупват се стружки от четките и това го кара да спира.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моторчетата не съм ги смазвал с нищо. Разглобих ги и почистих колектора с водна шкурка. С бялата грес съм пръскал само механизмите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни благодарности на колегата m.kichukov  от Стара Загора ,че ми отремонтира бравата много съм му благодарен,много готин и точен излезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...