Петър-Калпошанов Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 (Редактирано) при отключване на джипа задна дясна врата не се отключва всеки път.моля за малко инфо някой дали е имал проблем и дали има решение Редактирано 10 Януари 2020 от Петър-Калпошанов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golemia998 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 И при мен го има същия проблем но само когато е студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Да, някой е имал проблем. А същият се решава така: вадиш брава, презапояваш всички спойки, монтираш обратно, работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 12 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2020 На 10.01.2020 г. at 18:10, NIKO написа: Да, някой е имал проблем. А същият се решава така: вадиш брава, презапояваш всички спойки, монтираш обратно, работи. Проблемът съм го решавал на всичките брави- А същият се решава така: разглобяваш вратата отвътре, вадиш бравата,разглобяваш я,изкарваш 2-те електромоторчета и ги почистваш и смазваш с DW-40,смазваш и жилата пак с WD- 40,след това сглобяваш всичко и си свиркаш.Другия вариант е - търсиш нова брава и пак правиш процедурата с разглобяване и сглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 С малката подробност, че първо WD- 40 не е смазка (изсъхва и запича) и второ, не моторчетата са главният виновник, а печално известните VAG спойки, които ако не се преправят при демонтажа, цялата нелека процедура се обезмисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 При Б8 и Ку 5 точно моторчетата са проблема. Преди седмица си правих лявата брава. Спойки при тези брави мисля, че няма как да се презапояват понеже цялата ел. част е отлята в пластмасата. За ВД и аз мисля, че не е добра идея. Почистих механичната част с чистител за спирачни дискове след което смазах всичко с така наречената бяла грес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 (Редактирано) Точно на снимките на колегата се вижда добре че само моторчетата могат да направят проблем и бравата да "забива",гарантирам че не е от спойки а от моторчето,а всеки може да си ги смаже с каквото намери за добре,при мен вече 3 години няма проблем след Wd-40,но всеки си решава.Бялата грес е добра за отвън ,но не може да проникне вътре в самия електромотор,а точно там е проблема,натрупват се стружки от четките и това го кара да спира. Редактирано 15 Януари 2020 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Моторчетата не съм ги смазвал с нищо. Разглобих ги и почистих колектора с водна шкурка. С бялата грес съм пръскал само механизмите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър-Калпошанов Публикувано 21 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Огромни благодарности на колегата m.kichukov от Стара Загора ,че ми отремонтира бравата много съм му благодарен,много готин и точен излезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване