FanatikaTm Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Здравейте колеги,От известно време се питам в България дали има лаборатории в който мога да изпратя проба от смененото масло на двигателя за да кажат какво съдържа? От сорта дали има нафта, антифриз или частици метал. Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Например тук? Ето ти и офиси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Няма как масло работило 10-15 хиляди км. да няма примес с нафта и микро частици метал. Друг е въпроса от кое по колко има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Това е ясно но поне да знам какво е съдържаниетоSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 (Редактирано) Има ли някакъв проблем който се опитваш да отстраниш? Защото ми се струва че просто си навъртял доста безаварийни километри и сега ти се бърника по нещо, ама няма какво! Аз често изпадам в подобна ситуация и открих че добавянето на разни екстри по колата помага доста. Редактирано 16 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Охх и така може да се каже... Като цяло ми се струва че качва нивото на маслото!!! Антифриз не губя нито го смесва. По двигателя е сменено всичко като почнеш от коляновия вал та стигнеш до до турбото. С нови сегменти на буталата по дюзите е смемено всичко няма как да влиза нафта а ми се струва че нивото на маслото не е нормално. След 2000км ще сменям маслото и ще видя колко ще извадя но искам да му направя лабораторен тест. Странното е че гледах колега в чуждестранен форум който по същия начин нивото над максимума пратил в лаборатория и нямало нито нафта нито антифриз..........Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 В България знам със сигурност че има доста фирми които правят анализ на маслото на хидравличните асансьори, защото по закон трябва да се прави на всеки 2 години май-беше. Обаче не знам първо дали могат да го направят на двигателно масло и второ дали изобщо правят истински анализ, или просто слагат един печат и вземат една такса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Свързах се фирмата която колегата каза и ми пратиха много интересен мейл в който казват: Благодарим Ви за отправеното запитване. Основна наша дейност е да анализираме трансформаторни и различни видове смазочни масла, вкл. и моторно, както и да предоставяме на клиентите ни безплатно експертно тълкуване на резултатите. Ще се радваме да сме Ви в услуга с такова изпитване. За да можем да Ви бъдем максимално полезни и да намалим броя на анализираните показатели, бихте ли обсъдили с нас, ако съществува технически проблем. Може да се обадите на телефона във визитката или да върнете отговор на това съобщение, както Ви е най-удобно. ......Ще видя какво ще стане и ще пиша инфо. А за едно с смяната на маслото мисля да сменя о ринга и месинговата шайба на дюзите друго незнам какво да направя за момента. Ако имаш идея казвай. Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 10 hours ago, FanatikaTm said: ... По двигателя е сменено всичко като почнеш от коляновия вал та стигнеш до до турбото. ... Това защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Това стана една седмица след като я взех и смених една ли не всичко по двигател. Също в варна ми набиха нова риза на 4-ти цилиндър. От картера нагоре всяка гарнитура е сменена. Турно рециклирано дюзи също егр сменен и почистен дпф 2 дена киснат в някакъв препарат за дпф и после чистен. За другите неща койъо съм правил няма ми стигнат думите. Като цяло всяка седмица си намирам занимание. А диагностика се пуска всеки понеделник и петък и се гледат дюзи дпф и турбо. Така вече година и половина. Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Тези дюзи без време, кой ги мама не гледа. На главата кат тракнат, на полата ще пикнат. На полата ще пикнат и във джоба ще бръкнат. Що ми мила мамо не каза и на мене не показа. Тънка сметка кат правя, сичко вътре ми остава. най-накрая ще взема и на други да кажа, да кажа- да покажа да вземат да видят. https://www.youtube.com/watch?v=lS2eDwZGmPk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Добре де, заради DPF-a е напълно възможно да ти вкарва нафта в маслото..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 17 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 На тоя двигател няма как и най вече след като са сменени сегментите на буталата.И като цяло регенерацията ми я прави на средно 700 кмSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване