Jump to content

Прекъсване на бензин


Geri_kn

Recommended Posts

Здравейте колеги,

колата е Ауди а4, тип B5, 1.8, 125 коня, 1997 г. ( с метаова уредба)

Миналата година е правен основен ремонт на двигателя като предистория....

Колеги колата сутрин трудно пали по време на движение придърпва, като даваш газ не иска да върви и от ауспуха започва да издава едно гърмене и като си махнеш кракъ от газта гасне.

Пробвахме да са отстранят някой проблеми възможни да доведат до това а именно :

  • смяна на дросел клапата
  • смяна на гумичките  между главата и смукателните търби, бяха скъсани и след смяната има малко подобрение но .....

Имате ли идея на какво може да се дължи това нещо говорим при вървене на колата на бензин за метан пък изобщо е немислимо карането .....

 

Благодаря предварително !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи, кабели, бобина проверявани ли са?


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е да се направи добра диагностика. Има доста причини които да се отразяват на правилната работа на мотора.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.01.2020 г. at 9:02, Geri_kn написа:

Здравейте колеги,

колата е Ауди а4, тип B5, 1.8, 125 коня, 1997 г. ( с метаова уредба)

Миналата година е правен основен ремонт на двигателя като предистория....

Колеги колата сутрин трудно пали по време на движение придърпва, като даваш газ не иска да върви и от ауспуха започва да издава едно гърмене и като си махнеш кракъ от газта гасне.

Пробвахме да са отстранят някой проблеми възможни да доведат до това а именно :

  • смяна на дросел клапата
  • смяна на гумичките  между главата и смукателните търби, бяха скъсани и след смяната има малко подобрение но .....

Имате ли идея на какво може да се дължи това нещо говорим при вървене на колата на бензин за метан пък изобщо е немислимо карането .....

 

Благодаря предварително !

 

Първото и най-просто за осъществяване нещо е да провериш вакуумната система с димогенератор, като внимателно трябва да се огледа има ли изпускане на дим. При наличие на засмукване на неконтролиран въздух, първо трябва да се отстрани тази неизправност и тогава да се търсят други причини.  По-нататък едни логове с VAGCOM никак няма да навредят.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на всички за съветите !

След смяна на свещи и бобина нещата се оправиха до някъде ...

Сега в момента колата гасне в движение, като се отпусне газта.

Придърпването значително намаля, но пак от време на време го прави ....

Разхода на гориво преди смяната на свещите и бобината се увеличи драстично, сега е по-добре вече и на метан си върви.

Според Вас на какво може да се дължи продължаващото гаснене на колата ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...