Jump to content

jbiznesa

Recommended Posts

Здравейте колеги,не съм се появявал отдавна.Преди 5 години си взех А4 1.9 тди,после друго,т.н.Реших пак да надникна в Ауди моделите.

Харесвам дадения модел,вече въпрос на финанси дали да е битурбото,изчетах някви мнения,спорове,дебати и всичко каквото сте изписали,доста често срещам във форума теми за ремонти,проблеми и т.н.Толкова ли са зле нещата или никой не пише за това какво иска да си купи а не оправи.Та по темата.

 

Интересува ме някакви особени драми има ли по окачване,мотор и мултимедиата.

Разход и подръжка не ме интересува като цени,а само евентуални проблеми.

 

п.п.Гледам тука доста колеги препоръчват 3.0TFSI,който безпорно,най-вероятно е отличен мотор,много вървял най-вече след 180/така е/.Аз ще кажа  мое мнение с риск да ме нахрани някой.

С оглед вече огромните ристрикции,камери навсякъде и глоби за висока скорост,каква е файдата от този иначе хубав бензин който гори доста повече,не върви повече от битурбото до 100-130,или иначе казано в града спокойно с дизелака можеш да го начупиш на светофара,пък после нека разправят че вървял след 200.пък и 200 нютона от горе е такъв кеф при старт или изпреварване че не е истина.Отплеснах се.

 

Наистина се интересувам от модела,който може да сподели,помогне с опит.

Редактирано от jbiznesa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че 3.0TFSI след ремап става съвсем друга кола ... дето който и да е дизел в A7 няма шанс в каквато и да е дисциплина.

Ако караш в ограниченията извънградско бензина се върти около 9.5-10/100 и това е при А6 4F ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата да говорим ако някой има какво да каже. Чипосване не харесвам, ако някой иска по бърза кола има S7. Разхода е такъв ако караш до 130 после става дубъл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да петорен е разхода не думай все пак сигурно поне 4-5 коли с 3.0TFSI са ти минали през ръцете ама щом со рекъл тъй да е ;)

 

Иначе по темата A7 технологично е едно към едно с A6 4G или иначе казано може да четеш/гледаш мнения за A6 4G с 3.0TDI/3.0biTDI ;)

Според зависи от състояние пробег и доза късмет зависи какво ще ти се падне да сменяш/правиш по мотора а може и нищо да не пипнеш ...

Стандартно имаш турбо, дюзи, DPF, ЕГР и вериги ... които се предполага, че държат до около 150-200 хил. км след това както дойде.

Другата е особеност е, че 3.0TDI е S-tronic а 3.0biTDI е с 8 степенен типтроник с хидротрансформатор от ZF.

 

Между другото за префейс или фейслифотва А7-ца иде реч ?

 

п.с. Най-доброто за дизела е градско каране и сфетофарни гонки :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

...п.с. Най-доброто за дизела е градско каране и сфетофарни гонки :zustimm:

😂😂

 

По темата, 3.0 TFSI не съм карал на А7. 

S5 съм карал 3.0 бензин, но не знам дали е същия. На мен не ми хареса, защото ми е бавен и муден и ако в А7 е същия като в S5 между 3.0 бензин и 3.0 BiTdi винаги бих избрал дизела. Карал съм А7 320 к.с. и върви доста приятно, не е с S-Tronic, което за мен е по-скоро позитив. Харесал ли си вече някоя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти (ако не се лъжа) си карал S5 B9, което е с турбо, а не със суперчарджър, отделно е и с tiptronic, а не с s tronic, демек доста по-различно от 3.0 TFSI за което се говори тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа общото между S5 B9 с 3.0TFSI и S5 B8 с 3.0TFSI е, че нямат нищо общо ... ама здраве да е :)

 

Иначе нещата седят долу горе така: до 2014 всички 3.0TFSI с чарджър са общо взето едни и същи с разлика в конете и това, че едни се куплират с S-tronic други с типтроник.

След 2014 до около 2017-2018 (разлчно за всеки модел) отново всички 3.0TFSI с чарджър са общо взето едни и същи с разлика в конете и това, че едни се куплират с S-tronic други с типтроник.

2014-та е гранична защото реално тогава излиза второто поколение на 3.0TFSI с чарджър при който цилндрите са ризи има два реда дюзи, чарджъра е със нещо като съединител и т.н.

На който му се чете да търси SSP 642.

 

Моторът е нарочно ограничен от към мощност още от завода поради маркетинговата стратегия на ауди (най-общо казано).

Реално дроселът му е отворен на 60% (грубо казано) за това ремапването на 3.0TFSI e кажи речи силно препоръчително.

 

Отделно, че дизелът винаги има едно измамно усещане за вървеж заради огромния въртящ момент от ниски обороти.

Докато в реалността нещата седят малко различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,говоря за модела преди фейслифта .Май не трябваше да споменавам за бензина,но нищо,така или иначе темата е дизел.Не ме интересува бензин.

S tronic добра кутия ли е в тези модели,или има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една тема за S-tronic да прочетеш малко.

Накратко S-tronic е по-бързата кутия, иска редовна смяна на масло и филтър на всеки максимум 60хил. км.

Възможно е да се наложи смяна на съединили и нз си какво още за 4-5 бона ...

За типтроника мисля е ясно по-бавен е убива повече от мощността, но пък е по-рафиниран от към поведение  и т.н.

Ако сгъне също гълта едно хубави пари за ремонт/ребилд.

 

Реално при теб нещата седят така:

3.0TDI въври само с S-tronic.

3.0BiTDI мега ултра дупер супер дизела е винаги с 8 степенен типтроник.

 

Успех с търсенето на кола и да се похвалиш като вземеш :)

 

п.с. Темата е повече за раздела "Как и каквo Audi да си купя?"

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,мерси за изчерпателните отговори.Бяхте много любезни,Сега остава най-важното,намиране на автомобил.

Редактирано от jbiznesa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз пък харесвам как върви 3000 дизел с 313 кс, напълно достатъчен е! Въпреки че ми предложиха някакъв английски софтуер да ми сложат аз отказах защото тя и сега е достатъчно бърза да се претрепя ако не внимавам та какво остава ако направят по мощна. Но ако беше по слабата може би щеше да е по добре. С тия бензинови лами не ми се мисли колко ще харчат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колко да харчат бензиновите лами???

13-15. И 20 да е, кефа е несравним с дизела, вервай ми, бил съм там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа и като почне да се чупи тоя дизел мани бегай, че бил горял много малко.

Ама свят широк всеки може си купува каквото реши и намери за добре.

 

13-15 е с настъпване при нормално каране с около 10-15 км над ограниченията 3.0TFSI гори 9.5-10 (и това е в 4F купето) мерено няколко пъти пълно пълно на маршрут около ~ 1000км.

 

п.с. Ся има една голяма "драма" и тя е, че 3.0TFSI няма турбо кик като дизела и от там на хора каращи дизел им струва, че не вървял така кат дизела :dance:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zhelyazA6 написа:

Е, колко да харчат бензиновите лами???

13-15. И 20 да е, кефа е несравним с дизела, вервай ми, бил съм там...

 

S7 с динамично каране с София дава разход между 15 и 16, извънградско с прилично каране (160-200) ми даде разход 10.9 в едната посока 11.2 на другата, аз съм впечатлен от икономията на тоя мотор. 

За сравнение имах БМВ 7-ца с 8-мак двигател преди 5 години и под 25 не успях да я сваля, счупи скорости в Бургас и до София я карах със 120, даде ми разход 15, с прилично каране извънградско даваше 20.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, но нали всеки си избира колата и двигателя както му харесва на него. Аз не разбирам защо се опитвате да наложите че най доброто е това което вие карате. Колега Мецан S7  е толкова по скъпа кола че няма общо с А7. Според мен човек по вашите мнения може лесно да се подведе и да съжалява после. Нали идеята на форума е да се помага а не да се спекулира и подвежда? Аз миналата година навъртях 35000 км сегашното ауди ми харчи средно 9 твоята харчи с 6-7 литра отгоре което прави 2100 л повече за моя пробег което прави 5300 лв повече пари за гориво на година. Това са 16000 лв за три години колкото смятам да карам колата. Аз не мога да си го позволя и за мен дизела е по добрия вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, да ти кажа прав си.

10 г. Карах дизели ама нямам наблюдения да съм забогатял.... или обеднял последно време че съм на бензин... Всеки си преценява. В тоя ред на мисли е редно да се погледнат малки мотори с малък разход, това са още няколко хиляди спестени на година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега така е но е редно да се даде обективно мнение от хора с опит и питащия да си направи сам избора когато е информиран. А не да се заклеймява за бензина и точка или дизела и точка. Освен това всеки човек има различни вкус, потребности и усещане за това и светът е шарен, не може всички да карат черно S7  с големи джанти или само бензинови защото незнам си какво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Към автора на темата:Аз също харесвам Би-ТДИ повече от бензиновия еквивалент.Много пъргав двигател съчетан с по хубавата кутия.Със сигурност няма да сбъркаш,ако намериш добра кола.Разхода на гориво е към 30% по малко за дизела.Вървежа е еднакъв.Тук пак ще се дърдори,ама знаеш ли колко се ремапва... :) А мохабетите за супер дупер якия бензин са си ей да се намират на приказка.Според мен лично и двата двигателя са хубави.Всеки си избира за себе си.А и забравих,че Ауди правят само 1 двигател и ако не избереш него тук всеки ти разправя как си се прецакал :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да знам слушал съм ги тези.То ако е втори собственик е добре,че в повечето случай не се знае кой е по ред.И после едно мрънкане пада...Няма да се женим за тези коли все пак.А и не го казвам защото нещо мисля да икономисвам,а защото е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте , не е по темата но искам да попитам.

Колата е а7 3,0 битурбо , та реших да и сложа downpipe в следствие премахнах катализатора и ДПФ та след около 200 км ми Светна ЕГР-а Чека на колата,  колата изгуби тяга не вървеше , след което я закарх на комп- софтуери и така колата се оправи , вървеж даже и pop&bang си направих което почна да ме дразни , но след около 100 км каране Engine чека светна .

Утивам в въпросния сервиз малди момчета като мен и им казвам че не е нормално да светне Чеклампата на мотора , в следстевие гледат и ми казаха че е било нормално , той имал мерцедес и още негови познати са карали така , Според вас Нормално ли е  ? 
така  или иначе ще я карам на сервиз да видят каква е грешката . 

Благодаря ви ! 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално чека да свети ама ако качват готови тунинзи от интернет – ( примерно  Effective tuning) е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ами да те така ми обясниха че някои им праща готови софтуери , и те само го инсталират 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...