Jump to content

Марка масло audi a4 b8 2tdi


Иван Бургас

Recommended Posts

Здравейте с какво масло карате audi a4 2tdi 143ps. И сменя ли се маслото на ръчна кутия при куатро. 

Редактирано от Иван Бургас
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз ползвам Castrol EDGE Titanium 5W-30 LL но сега заради брегзит мисля да го сменя, може ли да споделие дали имало голяма разлика ако мина на Luqui Moly


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си оригинално от Ауди да ти е мирна главата вече три пъти сменям нямам никакви проблеми,лично мое мнение, успех и безаварийно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да колега задължително, нищо че е ръчна, смени си го, и на Qattro - то някво масло се сменяш отзад на деферинцяла мисля че беше, спазвай си обслужването редовно с оригинални частни и масла и няма да имаш ядове

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. 

Какво мислите за маслото от сайта autodoc. И те предлагат оригинално на VAG. Аз взех от там филтри MAN и изглеждат с много добро качество. На тях си пише  Made in Germany.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... За 20лв разлика струва ли си да рискуваш да купиш уж оригинално масло, може и Made in Mars да пише, вземи си го от някой оторизиран магазин на Ауди, пиши на Porsche Sofia Zapad мейл и ще ти го изпратят по еконт, но избора си е лично твой както и последствията след него. Вземи си го от Ауди и друг колега като мен ти каза че не е имал проблем. Безаварийно! ✌️ 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/4/2020 at 10:34 AM, nakata6 said:

спазвай си обслужването редовно с оригинални частни и масла и няма да имаш ядове

ВАГ дават смяна на масло на 30к км. Гарантирано това унищожава двигателя, особено при използване на немного качественото "оригинално" масло.

Не мога да повярвам, че 2020-та година, при наличие на интернет и гугъл още има съмнения за интервала на смяна с "оригинално" масло.

 

Масла на ръчна кутия и дифернциал на най-слабия дизел не се пипат. Сигурно е, че ще надживеят купето на автомобила.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много преувеличаваш кви са тия 30к не знам, препоръчват от 15к до максимум 20к,при страни с високо съдържание на сяра в горивото на 8к,цитирам от ръководството и качвам снимка от него, другия път се запознаи повече с начина на обслужване на Ауди, и не давай грешни съвети и мнения, ти си я обслужвай с каквото и когато искаш, а тва за деферинцяла и скоростната счупи тъпомера направо, при не смяна на маслото на скоростна или на деферинцяла маслото губи свойствата си и няма мазане и в кофата после, ТВА Е ИДЕЯТА ДА СЕ СМЕНЯ МАСЛОТО! 

IMG_20200205_212739.jpg

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nakata6 said:

Колега много преувеличаваш кви са тия 30к не знам, препоръчват от 15к до максимум 20к,при страни с високо съдържание на сяра в горивото на 8к,цитирам от ръководството и качвам снимка от него

Остави ме мен, по важното е,  че според книжката:

при използване на оригинално масло в БГ Ауди препоръчват смяна на 8к км.

 

...а за трансмисионните масла ще мине време и ще осъзнаеш глупостите с "губене на свойствата". Дотогава може просто да спазваш препоръките на Ауди.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз го сменям на 10к заедно с филтъра за гориво това ме посъветваха от Ауди, а за тези 30к може би в Германия с качествено гориво, там за тях не са нищо, а и DPF му се е***а майката с кофти масло и гориво, те хората от Ауди са си го измислили как и с какво да се поддържат автомобилите, а когато ти дойде скъпичко просто не си купува Ауди ако не можеш да го обслужиш, после гадни били, ми гадни ще са като не могат да ги обслужват, а тва с несменянето на масло където и да било по автомобила особено скорости е за смях, надявам се никой да не взима пример от теб и начина ти на обслужване

Ахахах Мале Мале Мале... Тцтцтц колега моля те не давай съвети... Тва е пагобно, масло в трансмисия особено автоматична да не се сменя е самоубийство 

IMG_20200205_212739.jpg

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала бате голем си тва автомат сигорно нали

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, давай го по-кротко. Няма нищо общо между масло за автомат и ръчна кутия. ......да не говорим, че няма много общо и между маслата  (и сервизните интервали) за различните автомати.

Маслото за ръчна кутия не губи никакви свойства, не минава през помпи, филтри, съединители, мозъци, клапани, гумички и прочие.

Най-малкия дизел на ВАГ нито може да го загрее, нито да износи диференциал(и).

Няма лошо да се смени, стига да не е с по-лошо масло, от заводското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колегата robobug  е напълно прав за маслото в МТ. А относно двигателното мога само да кажа, че моята кола я взех на 280к с пълна сервизна история и последно влизане в Ауди на 276к. Обслужвана е по флекс интервал като така нареченото оригинално масло не е помирисвала ( което впрочем си е брандиран кастрол ). Обслужвана е само с кастол. За мен по-важното е маслото да се взима от доказан доставчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм на предишната ми ръчка какво масло сипвам и след 50К какво го вадя, Арал синтетика, та и аз съм на мнение да се поспрете с тези вечни масла... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора не знам как вярвате на "мъжка" приказка във форум за това дали трябва да се сменя маслото в кутията...
Пресен пример е днес:
Той - Дай една дюза.
Аз - Каква дюза?
Той - Как така каква? Аз се занимавам с електроника и ги разбирам тия работи... Каквото и да сложа все си върви колата... Вече съм го проверил.
Аз - Е значи си наясно и не мога да те излъжа... Сложи една от Лада Нива че са евтини и си карай...
Та и с маслото... Наливай Приста ойл, че е най-евтино и си джиткай...
Не знам как преценявате температурата в кутията( колата може да е от южна Италия или от северна Германия). За мен ако зимата при палене и потегляне на момента 2-ра не влезе ли... Смяна на маслото в кутията. Сега е момента да си смените маслото и да проверите дали приказвам глупости.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, nakata6 said:

Евала бате голем си тва автомат сигорно нали

Не "бате", 6 степенна ръчка е! И да добавя още, че колата е все още с DPF, EGR и ауспуха е все още бял! Смяна на масло на всеки 15хил с CASTROL LONG LIVE 5W 30. Но колата е на реални 400хил. 100% 

Редактирано от Zhivkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Aleks67 said:

и след 50К какво го вадя, Арал синтетика, 

Както казах, няма лошо да се смени маслото на кутията, стига да не е с по-лошо от заводското. 

Ами че те мултитроници и дсг-та карат по 50-60к км с едно масло, ти сменяш на ръчна кутия на 50к км.

Очевидно Арал не е правилното масло. Е ако става дума за някой влекач или бегачка ще се съглася, но на нормална лека кола на 50к км маслото на кутията да се промени.....от какво да се промени? Трябва да е влязла вода, за да се наблюдава такъв ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

92година баща ми закупи 9годишно ауди 100 2.0 бензин 5 цилиндъра със 3 степенен автоматик. Колата беше на 180хил внос от Австрия от първи собственик. 2002 година колата вече беше на 700хил. (Пътуваше се предимно в чужбина с нея) За тия 10 години се смениха предните и задните седалки, сещате се защо. Но автоматика не беше ПИПАН!!!! БЕЗ СМЯНА НА МАСЛО  И каквото и да било!!!! Мотора не мръдна, но това е друга тема. Та сега чакам специалистите да изкажат мнение?!

Ps: това е и причината да остана верен на марката до ден днешен. 

Редактирано от Zhivkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти влезе с такъв пример... И инженерите от Ауди не могат да те съборят... Аз съм виждал и Дачия на 300к км. без да е сменяно маслото в двигателя (само долива). Сега Дачия ли трябва си купя? Това "едно нещо докато върне не се пипа" не съм го разбирал никога... За мен маслото си има естествена оксидация и се сменя, но всеки си има свои разбирания.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествената оксидация не може да се сравни с оксидирането на моторното масло от горивния процес.

Ако кутията е добре затворена и не е претоварвана (примерно с каравани, теглене на платформи) маслото няма нужда от смяна при нормалния живот на колата - примерно едни 350-400к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки решава, как да си поддържа/троши каручката, хайде стига с тези мнения тип крайна инстанция!..

Вечни масла - глупости, че са масла - масла са, но качествата им какви са... Тук нали е пълно с лабораторни специалисти, които ви гарантират 100% при несмяна... И примери с неща, правени 80те години и такива капризни от настоящия век... Но всеки е свободен да вярва в каквито си иска митове и легенди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...