dimitar 82 Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Помагайте който с каквото може. Проблемите са ми доста. 1. Горивомера не ми отчита правилно и поради тази причина закъса за гориво. Показва половин резервоар а нямаше. Което доведе до следващ проблем. Не може до подкачи. Не знам дали има подкачваща помпа в резервоара. Гледам че 2 букси 1 с 4кабела другата с 2. 2. Не ми работи вентилатора на парното. 3. Не-мога да си отворя жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Горивомврите са няколко, подкачваща помпа няма, подкачва се с ръчна помпичка, която се слага преди филтъра на големия маркуч. ГНП-то без нафта изгаря неприятно и ремонта му е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 преди 8 минути, който търси намира написа: мойта е бензин На това място трябваше малко да се замислиш и да предцениш има ли, нещо общо между бензин и дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
който търси намира Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 а индикатора на таблото дето показва колко гориво има и на мен ми го прави но на б4 ката ту е в червеното ту е пълен наполвина явно таблото е дало фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 (Редактирано) Явно при ц5 и д2 не така, там нещата са леко по-сложни. Стрелката я управлява компютър и знае точно до литър колко има в резервоара. Предполага ае, че е заминал потенциометъра на някой от нивомерите. Има си дани в елсата кой колко ома трябва да дава, също и колко ома сумарно трябва да са според литрите в резревоара. Отделно тия стойноати подлецжат на обучение с вагком +/-2л на мин. И +/- на мах. За да се движи правилно стрелката. При А6 2.5 4х4 бяха сумарно всички нивомери 72ом= 0л и с калибриране +/-36ома. За да свети резервата точно когато трябва. Един "пич" ми бъзика таблото и беше бъгнал софта до степен, че каквото и да се прави показваше 72Ом=12л и угаснах по същия начин. В резервоара има сензор ниво в кошницата G213 когато остане на сухо светва реотанчето на таблото и в следващите няколко км колата гасне за гориво. Редактирано 6 Февруари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 16 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2020 По първия проблем нивомера ти показва вярно, но вероятно не ти работи прехвърлящата помпа от едната в другата половина на резервоара, както беше при мен. По втория сваляш вентилатора и сменяш втулките/намираш стругар да ти ги направи/и четките за 20 лв. По третия, не знам. Ако мога с нещо да ти помогна пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 23 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2020 По първият проблем е решен. Просто нямаше гориво. И за да подкачи нормално с 10литра не стана. С още 10литра проблема беше решен. Вентилатора най вероятно е умрял. И жабката все още не мога да е отворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 25 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Някой да помогне с проблема с жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Какво точно и има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 26 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Не ще да се отвори. Като натисна бутона цъка но не отваря. Не-знам моторчето ли е проблема или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patcko Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Свали я първо, иначе едва ли ще можеш да я отвориш. Чупеше се нещо но не помня кое точно беше за този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 С ключ не ставаше ли да се отвори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 19 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Не става с ключа. А за сваляне не знам как без да е изкъртя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Трябва или да се свали таблото или да се изкърти PS Жабката няма моторче а механизъм ако преди не се е отваряла значи ключа не е от нея отиди при ключар и ще я отвори с шперц Редактирано 27 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 6 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2020 С жабката се оправих. Сега имам едно питане. Нормално ли е вентилатора на парното да работи постоянно. Дори и без ключ. Както и при заключена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 6 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2020 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 (Редактирано) А8- ците пускат вентилатора дори и при заключен автомобил, уж да не се напича вътре. Даже в една морга въртеше и без акумулатор ( имаше соларен шибедах), моргаджията гледа и не вярва.... Сега, ако върти без да спира(дори и на сянка), това е друго. Редактирано 7 Септември 2020 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 (Редактирано) Само соларния люк има тая функция, вярно. Ама то се познава дали има такова животно на тавана. Редактирано 7 Септември 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar 82 Публикувано 14 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Със соларев люк съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xoxoboxo1 Публикувано 23 Февруари Доклад Share Публикувано 23 Февруари Здравейте група трябва ми майстор за гнп колата е Ауди А8 д2 2, 5 дизел за София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване