Jump to content

Доста ядове с едно 2.5ТДИ


dimitar 82

Recommended Posts

Помагайте който с каквото може. Проблемите са ми доста.

 

1. Горивомера не ми отчита правилно и поради тази причина закъса за гориво. Показва половин резервоар а нямаше. Което доведе до следващ проблем. Не може до подкачи. Не знам дали има подкачваща помпа в резервоара. Гледам че 2 букси 1 с 4кабела другата с 2.

2. Не ми работи вентилатора на парното.

3. Не-мога да си отворя жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивомврите са няколко, подкачваща помпа няма, подкачва се с ръчна помпичка, която се слага преди филтъра на големия маркуч.

ГНП-то без нафта изгаря неприятно и ремонта му е скъп.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, който търси намира написа:

мойта е бензин

На това място трябваше малко да се замислиш и да предцениш има ли, нещо общо между бензин и дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а индикатора на таблото дето показва колко гориво има и на мен ми го прави но на б4 ката ту е в червеното ту е пълен наполвина явно таблото е дало фира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при ц5 и д2   не така, там нещата са леко по-сложни. Стрелката я управлява компютър и знае точно до литър колко има в резервоара. Предполага ае, че е заминал потенциометъра на някой от нивомерите.

Има си дани в елсата кой колко ома трябва да дава, също и колко ома сумарно трябва да са според литрите в резревоара. Отделно тия стойноати подлецжат на обучение с вагком +/-2л  на мин. И +/- на мах. За да се движи правилно стрелката.

При А6 2.5 4х4 бяха сумарно всички нивомери 72ом= 0л и с калибриране +/-36ома. За да свети резервата точно когато трябва.

Един "пич" ми бъзика таблото и беше бъгнал софта до степен, че каквото и да се прави показваше 72Ом=12л  и угаснах по същия начин.

В резервоара има сензор ниво в кошницата G213 когато остане на сухо светва реотанчето на таблото и в следващите няколко км колата гасне за гориво. 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По първия проблем нивомера ти показва вярно, но вероятно не ти работи прехвърлящата помпа от едната в другата половина на резервоара, както беше при мен. По втория сваляш вентилатора и сменяш втулките/намираш стругар да ти ги направи/и четките за 20 лв. По третия, не знам. Ако мога с нещо да ти помогна пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първият проблем е решен. Просто нямаше гориво. И за да подкачи нормално с 10литра не стана. С още 10литра проблема беше решен. Вентилатора най вероятно е умрял. И жабката все още не мога да е отворя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Трябва или да се свали таблото или да се изкърти

 

PS Жабката няма моторче а механизъм ако преди не се е отваряла значи ключа не е от нея отиди при ключар и ще я отвори с шперц

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

С жабката се оправих. Сега имам едно питане. Нормално ли е вентилатора на парното да работи постоянно. Дори и без ключ. Както и при заключена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8- ците пускат вентилатора дори и при заключен автомобил, уж да не се напича вътре.  Даже в една морга въртеше и без акумулатор ( имаше соларен шибедах), моргаджията гледа и не вярва....  Сега, ако върти без да спира(дори и на сянка), това е друго.

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само соларния  люк  има тая функция, вярно.

Ама то се познава дали има такова животно на тавана.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...