Jump to content

Работи на три цилиндъра


Recommended Posts

Здравейте, отдавна не съм писал във форума и сега моля за съвет. Става дума за ГИ. Както си карам по магистралата аудито започна да прекъсва се едно работеше на три цилиндъра. Спря да надува на 1бар турбината и на бензин и на газ(с чип е надува до 0.8 0.9), започна да се тресе яко в по ниските обороти. Знаех че мембраните на изпарителя са ми за смяна, понеже течеше антифриз. Така и така трябваше да се сменят, викам си вкарва сурова газ затва прави тоя проблем. Смених ги днес и никаква промяна(най вероятно ще трябва и настройка на налягането). Реших да изключвам инжекторите един по един да видя дали няма запушен. Като извадя буксата на първия няма разлика в работата на мотора(продължава да тресе яко). Извадих му маркуча, та той хвърля само въздух иначе си цъка. От любопитство извадих маркучите на другите и всички духаха вместо да хвърлят газ. В същото време колата се води че е обърнала на газ. Как ви се струва това? Аз ли не съм в час или инжекторите нещо са скапани или по скоро не стига газ до тях(НО как работи ужж на газ през тва време). Нещо не съм наясно с нещата.. На бензин не тресе върви нормално с изключение на тва че турбината надува до 0.4.Колата е б6 1.8т 150 на. куатро 2002г. Инжекциона е фобос с изпарител r-due, инжектори баракуда. Много ще съм благодарен ако някой даде съвет къде може да е проблема, че чак другата седмица ще ходя при газаджия. При закачане на компютър излизат грешки p0304 cylinder 4 misfire detected и  p0171 system too lean. Благодаря предварително 

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се ориентирал към газаджия, най-добре да се локализира проблема и отстрани, също така да се прегледат всички засега работещи компоненти и да се направи профилактика и нова настройка за да се подготви автомобилът за дълга експлоатация че турбо автомобилите бързо могат да духнат при неизправна газова.Това е моят съвет освен ако нямаш познания, кабел и софт

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за ключ. Проблема: втвърдени мембрани на изпарителя, запушени с пясък инжектори, заминал температурен датчик. Решението: смяна на мембрани, смяна датчик, чистене на инжектори със спрей за почистване на спирачки и клечки за уши, настройка на налягането и нещата са топ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да преместиш тая дюза на друг цилиндър да видиш какво става. Ако става само размени кабелите и маркучите със съседния цилиндър(за по-лесно) другия път. Ама я кажи как ги чисти с клечки тия дюзи.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм лош пророк ама чистенето на ижекторите ще е временно решение.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Spama написа:

Пробвай да преместиш тая дюза на друг цилиндър да видиш какво става. Ако става само размени кабелите и маркучите със съседния цилиндър(за по-лесно) другия път. Ама я кажи как ги чисти с клечки тия дюзи.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Ами не ми дава да кача снимки, много са големи.. Отзад дюзата има отвор, една дупка в която има мрежичка, чиято цел е точно тая да пази самата дюза от запушване. Тоя отвор беше пълен с пясък, голям е колкото да влезе точно клечка за уши. Пръскам вътре, вкарвам и въртя и така.. Газаджията ми каза че най добре със шомпол ако имам, но нямах. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, vladi написа:

Сменяй филтрите на газта по-често...... Чак пясък имало - май никога не си сменял филтри?

Там е проблема че редовно ги сменям.. Но газаджията ми каза че тоя ситен пясък нищо не го спира дори и двата филтъра.. Било типично за Лукойл и омв да имат пясък в газта. Няма спасение

Преди 2 часа, Spama написа:

Благодаря за разяснението колега. Самото буталце предполагам си честил със спрей.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ти нямаш достъп до буталцето. Предпазва го тая ситна мрежичка. Ако се разглоби целия инжектор ще се стигне до него, но няма смисъл след като мизерията стои отгоре на мрежата през която минава газта 

received_524158648458625_compress34.jpg

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предимно на Лукойл сипвам, със същите дюзи карам, вече 130х.км и нямам драми. На всяка смяна на маслото сменям и филтри на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, mitkofitnesa написа:

А дали пускат еднакво газ една спрямо друга emoji848.png

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
 

Вече пускат 

Преди 1 час, vladi написа:

Аз предимно на Лукойл сипвам, със същите дюзи карам, вече 130х.км и нямам драми. На всяка смяна на маслото сменям и филтри на газта.

Аз почти само там зареждам, сменям на 10000км филтри. 100000км съм минал 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскаш със спрей и надуваш с компресор през изхода.Така се изчистват,но наистина е временно решение.Следващата стъпка е да премахнеш мрежичките с едно шило и колкото изкарат.Поне ще пускат достатъчно газ.Последната стъпка е нови инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не ви ли  страх, че ще стопите някое бутало, с тия запушени дюзи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата твърди че пускат еднакво количество газ но ми е чудно как го е разбрал

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, mitkofitnesa написа:

 

Предполагам газаджията щеше да види като я закачи, ако имаше някво разминаване в количеството газ което пускат 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При много малко газови контролери има опция за проверка на впръскване то на всеки инжектор

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Чукчук said:

Предполагам газаджията щеше да види като я закачи, ако имаше някво разминаване в количеството газ което пускат 

Как точно ще стане това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен при КМЕ (като работи доста съмнително) при кои други системи го има? Колеги нали човека не си е правил колата сам, а е отишъл на майстор? Предполагам се е доверил на него и не разбра чак толкова за да ни обяснява


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, не разбирам достатъчно за да обясня. Доверявам се на газаджията Миро в Пловдив който ми слага ГИ преди години, погледна инжектори всичко и каза че са добре. Не на едно порше е слагал газ човека, така че му вярвам, разбира си от работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само КМЕ го имат и си изчислява мн добре и си въвежда корекциите и си се изглаждат нещата, е не за постоянно де щом е тръгнал инжектор си продължава с отклонението

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...