kalin12 Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Здравейте колеги имам следния проблем с моето Ауди а6 ц6 3.0тди забелязах колата когато е загася и след час или по дълго време като стартирам отново има загуба на акумулатора ми изписва че на 10% купих нов акумулатор и пак същия проблем като запали почва да зарежда Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 чети за мултимедията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 (Редактирано) Прочети колата и виж за грешки.Някъде имаш отворена верига .Key less имаш ли ??? Редактирано 9 Февруари 2020 от urumkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Кодира ли си новия акумулатор правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 има 68 такива теми с няколко неща за проверка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 преди 2 минути, OvivO написа: има 68 такива теми с няколко неща за проверка Точно същото беше ми се случил миналата година с новия акумулатор което бях закупил, след няколко грешни опита за адаптиране на акумулатора нещо беше се бъгнал системата и всеки път намирах на 10% тоя акумулатор, след което нямах никаква друга опция освен да реъпдейтвам системата, бях пуснал само диск 2 и проблема беше решен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 ако не си решил проблема пиши на лсИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin12 Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Точно същото беше ми се случил миналата година с новия акумулатор което бях закупил, след няколко грешни опита за адаптиране на акумулатора нещо беше се бъгнал системата и всеки път намирах на 10% тоя акумулатор, след което нямах никаква друга опция освен да реъпдейтвам системата, бях пуснал само диск 2 и проблема беше решен! Мерси ще пробвам с 2диск Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 On 2/9/2020 at 9:47 PM, urumkata said: Прочети колата и виж за грешки.Някъде имаш отворена верига .Key less имаш ли ??? Би ли споделил каква ти е мисълта за кийлеса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 понякога заради keyless не заспива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Кейлеса, ако не ти е добре някоя брава, цъка от време на време и буди някои модули. Те влачат консумация със себе си и те така - акумулатора чао. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 И как може да установим дали го има този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 (Редактирано) Ами ,като я прочетеш ако има грешка в някой от дръжките ще ти я покаже .Принципа е че не затваря веригата и постоянно дърпа ток,както са казали и колегите по-горе.Но каквато и да я мъдриш трябва да я прочетеш. Редактирано 12 Февруари 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Щом набива грешка е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Забиваше грешка Door handle triggered или нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin12 Публикувано 3 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2020 ако не си решил проблема пиши на лсИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на TapatalkЗдравейте пуснах темата за проблем с акумулатор как мога да реша проблема закупих си диагностика Obd eleven дали мога да реша проблема с тази диагностикаИзпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Март 2020 Доклад Share Публикувано 3 Март 2020 Прочети за грешки и ги дай тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karadjov_77 Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 Address 05: Acc/Start Auth. Labels:. 4F0-910-852.clb Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B Component: FBSAUDIC6 ELV H31 0230 Revision: 09010701 Serial number: 10601500946282 Coding: 0000135 Shop #: WSC 02323 785 00200 VCID: 63CFF24EA255B057EC-8036 Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 131 G Component: FBSAUDIC6 EZS H45 0080 Subsystem 2 - Part No: 4F0 910 335 Component: FBSAUDIC6 KSG H27 0080 Subsystem 3 - Part No: 4F0 910 220 K Component: FBSAUDIC6 IDG H01 0060 2 Faults Found: 00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 154 Mileage: 187137 km Time Indication: 0 Date: 2020.03.20 Time: 19:33:47 00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 168 Mileage: 187208 km Time Indication: 0 Date: 2020.03.27 Time: 15:59:08 И аз имам проблем с бравите,за което забелязвам кусомация на ток когато колата е в покой.Ето и грешките който поснах!!!Някои знае ли какво да направя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Ами,или си намираш 2 сензора и ги сменяш ,или ако не ти се занимава или нямаш пари или не ти трябват точно тия два(зашото не са шофьорската врата), ги откачаш от буксите и си свиркаш от кеф ,че нямаш вече проблем с акомулатора. On 3/3/2020 at 6:02 PM, kalin12 said: Здравейте пуснах темата за проблем с акумулатор как мога да реша проблема закупих си диагностика Obd eleven дали мога да реша проблема с тази диагностика Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk Не всичко се решава с диагностика колега,тя се използва за да диагностираме проблема.Дали OBD 11 или най-просто делфи ,е важно да знаеш какво да четеш и какво ще разбереш.С диагностика не можеш да смениш семеринги .Както е написал колегата CVT,прочети и дай да се видят какви са грешките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 15 Май 2023 Доклад Share Публикувано 15 Май 2023 Колеги темата е малко стара, но и аз имам проблем с въпросните touch сензори и дърпането на ток. Искам да сменя сензорите, така че ще се радвам на съдействие от къде да намеря такива, щото по интернет никъде не излизат. Намирах за следващата "шестица" type 4G, но за 4F нищо. Да не би аз да бъркам с въпроса към чичко Гугъл за тях... П.С. при мен дава грешка най-често на задна дясна врата, а тя единствено се отключва както трябва - със докосване на дръжката, докато другите три врати трябва първо да дръпна дръжката и тогава се отключва. За собствено успокоение бих сменил и четирита сензора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване