drk Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Здравейте колеги, След смяна на масло запалих колата да вдигне малко налягането, след което я изгасих и изчаках 1 мин, за да покаже нивото на маслото - изписа, че нивото е на минимум и трябва да се долее, а в двигателя има 7.5 литра (мисля, че по спецификация трябваше да е 7.4). Може ли датчика да е заминал, въпреки че преди смяната си показваше нивото, беше малко под максимума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Или датчика... или маслена помпа ... или запушване някакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Ако е от маслената помпа или запушване, ще червена. Ако нивото е ниско е жълта. Ако е от датчика пак жълта, но до нея пише "sensor". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 12 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Червена е, а помпата я чувам, че върти. Сигурно ще е запушване. Промивка с препарат ли ми е първата опция ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 (Редактирано) Колега, това е много сериозен проблем и не се решава с препарат. Неслучайно я наричат "Аладиновата лампа на смъртта" по западните форуми. Трябва веднага да я закараш на сервиз да ти измерят налягането с манометър. Не я карай така. Редактирано 12 Февруари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Филтър? Наобратно или запушен или нещо друго около него? След като други интервенции няма.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Това, че помпата върти не означава, че прави нужното налягане - имат навика да се износват и да не правят нужното налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 12 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 (Редактирано) Изчистиха всички натрупани грешки и вече си показа нивото на маслото - нямаше нито една в двигателя, само в сайд асиста, климатроника и централното. Така и не разбрахме в кой модул беше проблемът. Имам изкарана на дисплея температурата на маслото и лап таймер, сигурно там беше зациклило нещо... Благодаря на всички, които писаха 👍 Редактирано 12 Февруари 2020 от drk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване