Jump to content

Тракане при студен двигател Audi A7 3.0 TFSI 2011


Andrey562

Recommended Posts

Здравейте,

Колата я имам от месец. На 260 000 км е като на 220 000 са сменяни веригите в Ауди Италия - пълна сервизна история, доста поддържана кола . Сутрин при палене се чува тракане от към двигателя , което трае не повече от 1-2 секунди. Но ако не паля колата три дни тракането е поне 30 секунди / зимно време, 1-2 градуса външна температура/ тъй като колата в началото държи по-високи обороти. Логиката ми е че маслото се отцежда и понеже не е качествено не създава добър  маслен филм по вериги/повдигачи и след като се е оттекло за два-три дни затова трака докато го завърти.Преди две седмици смених маслото в специализиран за Аудита сервиз в София  - Audi Long life 5/30 уж оригинално но тъй като ми дадоха бутилката друг механик я видя и каза че е фалшиво. 
Първо - за първи път имам Ауди и НЕ МОГА да намеря читави кадърни майстори за Ауди в цяла София - Всеки ми вика нищо й няма, карай - абсурно е! 
Второ - след като веригата с всичките й прилежащи обтегачи и т.н.  са сменени от какво може да е , може ли да са повдигачи, лошо масло или нещо друго ... и по-важното - КОЙ може да ми обърне адекватно внимание защото ми писна от некомпетентни майстори и играчи

и трето - дали да не рискувам с ХАДО за вериги / добавка за към маслото/

 

 

Редактирано от Andrey562
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заеви тия добавки за вериги. Преди да смениш маслото тракането имало ли го е ?

 

Абсолютно сигурно ли е това, че веригите и обтегачите са сменяни, понеже ако са били сменение само вериги ...

30 секунди е прекалено много време без значение зима лято и дали е седяла ден два или 2-3 седмици.

Дали маслото което са ти наляли е било фалшиво ... трудно е да се каже.

Ако имаш съмнения в маслото го смени с примерно такова.

 

п.с. Аз лично не бих я карал тая кола щом трака по над 30 секунди.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутилката още е в мен . Ходих до порше запад и си взех масло за доливане- почти същата бутилка е но едното си е немско а другото е произведено в EU и тоя пич ми каза че това били ментета от рециклирани масла.  500 лв за смяната...
Преди тракането не знам дали го е имало защото в момента в който я купих я обслужих. При паления и тестове преди да я купя не съм чул тракане. Но ако се кара всеки ден при сутрешно палене на минусови температури претраква точно за половин секунда и това е. Последващи паления са ок - не се чува нищо.

Проблема е като не е палена с дни трака около 30 сек. Докато свали оборотите. И звука не е постоянен а тракането е като на интервали през една секунда.

 

Редактирано от Andrey562
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някак си е хубаво тъй като те ударят с едни около 150 лв труд за смяна на масло. Които реално са малко повече понеже всички сервизи пазарят с остъпки.

Eй го на това супер мега гига специално ОЕМ масло от Германия на уникалната цена от няма и 11 евракис литъра.

Филтрите 3-те (понеже горивният е част от помпата в резервора и едва ли е сменен) са около 80 евро или всичко около 350 лв (7 литра масло и 3 филтъра) с доставката до БГ.

 

06E115562A OIL filter A7 17,50 €
4G0133843 AIR FIlter      24,95 €  
4H0819439 Cabin filter      36,75 €  
4G0201317B Fuel filter

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да не са сменени веригите или обтегачите/всички други части по този възел, затова да си трака.

От друга страна да е имало добавка в предното масло и да е обирало тракането.

Сменяш го с такова без добавка и се разтраква, не е първи случай.

Ако е фалшиво, колко точно да е фалшиво, че толкова бързо да ти тропа веригата? 

И няма да е лошо все пак да кажеш сервиза и да покажеш тубата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

От няколко месеца съм собственник на А7 дизел и имам подобен проблем. Четя форума от доста време преди да си купя колата и чак днес реших да се ригистрирам за да мога да споделя и питам за проблемите и неволите си защото съм се наплашил от майстори и гаражни разбирачи.

Колата е на малко над 80000 км и по сервизни документи веригите са сменяни още първата година на 15 000 км. Като застудя колата започна да пали по-шумно и да трака доста, пуши и тресе докато не загрее. Ходих в ауди няколко пъти там проблеми не видяха, ходих в друг сервиз където свалиха дюзите по мое настояване и след проверка се оказа, че са безупречни. Въпреки, че неокриха проблема ми взеха пари за диагностика и проверката на дюзите, което според мен е крайно некоректно.

Ходих в трети сервиз където ми сипаха 8л масло и след каране по магистралата светна чека и колата заби оказа се, че ДПФ е пълен с масло и се наложи поредния сервиз да го оправя за което платих 100 лв и нищо не почистиха. Отидох там защото не ми се даваха 300 лв за масло в реномиран сервиз все пак колата не е бентли!

Купих си колата след много четене и избиране закарах я в сервиз за оглед където казаха, че е наред и това беше така, но само първия месец. 

Вече съм в безизходица и имам нужда от съвет! 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от кой град си колега, да те насочим към читав сервиз. Може да кажеш и къде си ходил до сега.

Вероятно моторът ти е 3.0 дизел. За такъв мотор - масла и филтри са си 300лв +
Не е нормално да са сменени веригите на 15 000км. От къде е колата? Сигурен ли си, че сервизната история е истинска?

Какви записани грешки откриха в сервизите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, историята я проверих когато я купих и веригите са сменени по гаранция. Колата грешки няма и не е записвала освен за запълнен ДПФ. Проблема е на студено и когато не е палена цяла нощ. Всеки път като я карам на сервиз не проявява проблема и те всички казват без проблем в момента и без грешки няма какво да направим. А нали за това им плащам да го открият. За цената на маслото не съм съгласен има масла по 12- 13 лв тя събира 6 литра това са 75-80 лв,  едни филтри са 40-50 лв и 10-20 лв за смяна и сметката е 140-150 лв.  А тези в порше дори ми искаха над 1000 лв с оригинални части. Нямам думи, кощунство. На предишната ми кола беше точно 100 лв смяната при един приятел на баща ми с гараж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, OvivO написа:

от кой град си колега, да те насочим към читав сервиз. Може да кажеш и къде си ходил до сега.

Вероятно моторът ти е 3.0 дизел. За такъв мотор - масла и филтри са си 300лв +
Не е нормално да са сменени веригите на 15 000км. От къде е колата? Сигурен ли си, че сервизната история е истинска?

Какви записани грешки откриха в сервизите?

 

Имам познат с А7-ца с 3-ка дизел на която веригите се разтропаха на 27.000 км, предишната ми кола беше с 3-ка дизел и се разтропаха на 68.000 км. Този двигател е пълен боклук и средния живот на веригите е между 20 и 80 хиляди километра.

А човека от темата щом иска да смени масло на А7-ца за 150 лева е трябвало да си купи Дачия, сега като му вземат 4 бона за смяна на вериги ще се пипне за очите.

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тия скъпи масла по 12-13 лева литъра вземай тотал супер дупер повер "100%" синтетика (пише го в описанието значи е така) и даже е long life тъй, че смяна на минимум 30хил км за максимални резултати.

Ай ся и пари за смяна ще се дават след като смяната може да стане пред блока ... ако има нещо бай Стамат ше удари едно рамо :dance:

 

1000 лв за смяна на масло в Порше е меко казано безумна цена, но същото се отнася и за 140лв масло с 4 филтъра и смяната ... ама всеки може да прави каквото си реши в свободни времена живеем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 35 минути, Бако Мецан написа:

 ще се пипне за очите.

:hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Всъщност именно лонглайфа убива този (и не само него)  двигател. 

 

Иначе като цяло не са толкова зле тези мотори. В смисъл не е заложено да се строшат на границата на гаранцията, както например при първите 4 цилиндрови 1.6 двигатели при ваг, в който обтегача на веригата напъва.... върху зъбното колело на коляновия вал и малко над него, а цялата верига нагоре играе ганкиното. Или пък ЕГР а, който диша директно в дроселовата клапа с нарочно за целта извит към самата клапа тръбичка. Или пък конструкцията на капака на веригата, който е заложено да се съсипе при демонтажа, за да си поръчаш нов.

 

Но да, при вида на тия механизми, признавам си, на мен ми призлява в първия момент, иска си се търпение и знания да ги разхвърляш.

Говоря конкретно за V6 и V8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да влезе маслото в дпф-а не е по вина на самото масло.

По-скоро си мисля, че без да източат са сипали 8л.

Едва ли е сменил масло и 4 филтъра за 150лв, по-скоро само масло и маслен. То горивен и въздушен са поне 50лв с отстъпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Бако Мецан

 

кой е здравия двигател на Ауди ?

 

П.С. относно веригите не си прав.

 

@goranov73 ти знаеш ли тази кола колко струва чисто нова купена от магазина ? L

Редактирано от Yassst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам преценява кой двигател му е ок, аз съм си взел този който ми отговаря на нуждите. И за веригите съм много прав, защото съм го изпитал на собствения си гъз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е виж тук стана малко сложно, ето една интересна тема. :)

 

Отделно, че зависи какво точно трябва да се прави понеже някои са добри в едно други в друго и те така и другото важно е човек да свикне с факта, че перфектни сервизи няма.

Въпросът е как ще отреагират ако нещо объркат ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблемите при мен се решиха най накрая.

Закарах колата в сервиза където ходи мой приятел и я оставих. Първоначално се поколебах защото ми казаха  80 лв за диагностика и пълен оглед на колата което ми се стори бая висока цена но като ме беше завел приятел ми беше неудобно да си тръгна, както и да е. В края на деня звъннаха и казаха, че маслото с което карам е крайно неподходящо и задължително трябва да се смени защото за моя мотор не ставало 10на40 (тук малко ме ядосаха защото маслото беше ново) и ми предложиха оригинално масло и филтър за 260 лв, звъннах в порше и ми дадоха цена 54 лв за един литър) така, че им приех офертата. Второ видяли, че десен тампон на мотора е скъсан другия бил подпрял на някаква подпора и ми казаха че това е проблем за чукането и тресенето цената на тампоните и смяната с оригинални беше направо фрапираща 950 лв и категорично отказаха да ми сложат някакви заместващи защото щяло пак да вибрира. Трето пушенето и тракането щяло да се оправи с почистване на някакви колектори защото имало много сажди и заради тях клапата ми не работела. В петък вечерта си взех колата и направо бях изненадан колко тихо работи и най вече не вибрира и не чука като дам газ.  В събота на студено запали без тракане, в неделя пак и днес също даже върви много по леко от преди. 

Надявам се повече да нямам такива проблеми че тази сметка направо ме разби ама евала на такива коректни хора, нищо не ми спестиха и въпреки че не ми се даваха тия маса пари някакси ме накараха да се доверя и не ме излъгаха като предните дето ми даваха уж добрите цени. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, тампона ако е заминал и на студен и на топъл, особено при включване на скорост има едно глухо думкане..ама тракане само на студено?

добре де, от какво конкретно и дефинитивно трака само на студено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, goranov73 написа:

Здравейте, проблемите при мен се решиха най накрая.

Закарах колата в сервиза където ходи мой приятел и я оставих. Първоначално се поколебах защото ми казаха  80 лв за диагностика и пълен оглед на колата което ми се стори бая висока цена но като ме беше завел приятел ми беше неудобно да си тръгна, както и да е. В края на деня звъннаха и казаха, че маслото с което карам е крайно неподходящо и задължително трябва да се смени защото за моя мотор не ставало 10на40 (тук малко ме ядосаха защото маслото беше ново) и ми предложиха оригинално масло и филтър за 260 лв, звъннах в порше и ми дадоха цена 54 лв за един литър) така, че им приех офертата. Второ видяли, че десен тампон на мотора е скъсан другия бил подпрял на някаква подпора и ми казаха че това е проблем за чукането и тресенето цената на тампоните и смяната с оригинални беше направо фрапираща 950 лв и категорично отказаха да ми сложат някакви заместващи защото щяло пак да вибрира. Трето пушенето и тракането щяло да се оправи с почистване на някакви колектори защото имало много сажди и заради тях клапата ми не работела. В петък вечерта си взех колата и направо бях изненадан колко тихо работи и най вече не вибрира и не чука като дам газ.  В събота на студено запали без тракане, в неделя пак и днес също даже върви много по леко от преди. 

Надявам се повече да нямам такива проблеми че тази сметка направо ме разби ама евала на такива коректни хора, нищо не ми спестиха и въпреки че не ми се даваха тия маса пари някакси ме накараха да се доверя и не ме излъгаха като предните дето ми даваха уж добрите цени. 

 

 

 

Ако тия пари те плашат, продавай тая кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...