Jump to content

Ауди А8 3.0 2015 чип тунинг/DPF iff


SergioTacchini

Recommended Posts

Грешка в заглавието - dpf off

 

 

 

Момци, от заглавието се сещате к'во ше ви питам. Преди време под темара за добавките засегнахме и леко тема за ремап, но не бе никак изчерпателна.

 

Писал съм мейли ба няколко места, но за съжаление никъде не искат да споделят с мен какви биха били рисковете за колата, мотора, турбина и пр. Едно момче ми каза, че за моята кола може да се достигнат 320 коня, в друг сайт видях 340... А колко са нютоните, а какво може да се прее*е, а ако се махне ДПФ какви са последиците....не става ясно. Могло та вихрови клапи да се спират, та АдБлу-то да се спира, та 100 неща.

 

Моят основен проблем е, че минах от 4.2 бензин на 3.0 дизел и ми се вижда мааааалко слабичко... бих искал още малко нютони и коне. Не като на 4.2, но малко повепе от сегашните. Някъде споменаха, че лед интервенция и разходът бил литър надолу... а ся де... кАжи ми, за да ти кажа!

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, 5 литра надолу е разхода... Стига бе, хора, кви са тия глупости. "Ела ти сложа чип за 1000 лева ще стане друга кола". То разход наполовина, то коне и нютони колкото в W12 то чудо става. 

Моето мнение е, че само ще съсипеш колата и ще се вкараш във всякакви приключения, да не говорим как би изглеждало А8 матрица като и подадеш гас да изпуши като голф 4-ка..., но все пак колата си е твоя и си свободен да правиш с нея каквото прецениш. Като искаш коне си вземи голям мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TDI е слабичак за А8,щом се слага в А4,можеш да прецениш сам...

И да  я чипнеш,няма да има уау ефект.Рискове има,разбира се.Много бърза е 4.2TDI,имал съм в А8 D4,въпреки че не обичам дизел,бях впечетлен.Трябваше да пробваш и 4.2TDI преди да вземеш 3.0.

С тоя мотор имам двама трима познати с А8 и са доволни,не са ги чипвали.Пътуват само извънградско и буквално лежерно,та им стига мощноста.Лошото е че още като я купи,това че ти е слаба,ти е като трън в очите.Ако не ти доставя удоволствие,продаваш и вземаш 4.2TDI,там няма да мислиш,за никакви чипове,много коне и нютони,ще си доволен...

Бако Мецан е прав,не бих ,,осакатил'' такава кола,с премахване на DPF,EGR и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за друго е прав,играл съм филма със засилване и на бензинови и дизелови коли,е няма смисъл,вземаш си просто стокова по-бърза кола и се наслаждаваш..

Редактирано от plamen sf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TDI е слабичак за А8,щом се слага в А4,можеш да прецениш сам...
И да  я чипнеш,няма да има уау ефект.Рискове има,разбира се.Много бърза е 4.2TDI,имал съм в А8 D4,въпреки че не обичам дизел,бях впечетлен.Трябваше да пробваш и 4.2TDI преди да вземеш 3.0.
С тоя мотор имам двама трима познати с А8 и са доволни,не са ги чипвали.Пътуват само извънградско и буквално лежерно,та им стига мощноста.Лошото е че още като я купи,това че ти е слаба,ти е като трън в очите.Ако не ти доставя удоволствие,продаваш и вземаш 4.2TDI,там няма да мислиш,за никакви чипове,много коне и нютони,ще си доволен...
Бако Мецан е прав,не бих ,,осакатил'' такава кола,с премахване на DPF,EGR и т.н.
Знам. Бях в голяма дилема преди покупката, но се стреснах от разхода. Дори и в момента с тази тройка съм 2 литра над предишната, но вече й свикнАх. А на 4.2...не знам... поне 10-11 извънградско? Но било каквото било, купих я вече, обслужих я отвсякъде. Да я продам...не знам. Много трудно намерих дълга база с 5 места и мултимедия отзад. Не ми се влиза пак в тоя филм. Старата осмица се продаде и ще трябва да карам Ситроен Ц3, който ми е за градски нужди. Затова писах тук. Ако мога да си реша част от проблема безкръвно :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ако имаш съмнение в гаражния ремап така да се каже слагай Рево там нищо не се маха и те така. 
Да, четох за този чип. Но никъде не пропитам за рисковете, пич.... колко аджеба точно се изцежда. За конкретния чип в кой диапазон на оборотомера дават повече сила.. и т.н. Тъпото знаеш ли кое е, че като я карам със 140-150 без никаква газ на магистрала ми лапа повече, отколкото в кресненското дефиле при изпреварвания на камиони. А ся де!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От чипса ще живне, гаранция.  Не очаквай обаче по нисък разход, по скоро една половинка отгоре.  Тва при положение че не махаш нито егр нито дпф. 

П.с. В четвъртък направихме 11 среден разход на една като твоята за 70км преход от които 40км магистрала 😂

...Добре че валеше иначе сигурно щехме да финишираме на 13-14 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, SergioTacchini написа:

Ники, такъв разход ненсъм виждАл до сега на моята, евър. Казвал съм ти - варира между 8 и половинка отгоре

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

То и аз не се бях возил с 230 в дъжда ,но.....😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, SergioTacchini написа:

С каква нафта и с какво каране. После в БГ какъв ти е разхода градско/извън/смесено и на какво каране

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Навсякъде ми даваше около 9 навън,14-15 в София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SergioTacchiniЕдва ли някой ще ти каже, че ремапа им води до някакви драми и т.н.

 

П.с. Рево май все още нямат решение за 3 литровия дизел в D4. APR изглежда да имат, но за всеки случай виж дали кода на твоя мотор го има в списъка им. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я беше купил  на цвната която казваш щеше да е така, най-евтината е взел.

Сергио няма гаранция какво ще стане след чипа или какво ще се счупи. Каквото е тръгнало по- бързо ще сдаде багажа, разхода няма да падне освен ако не караш с 70 но ако караш така за какво ти е чип? Бз дпф и каквото още изрежат ще бъдеш като дизел от 90- те и даже може да станеш звезда в някое клипче по светофарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво ви бърка 1-2-3-5 литра разлика в разхода на кола, за която сте дали от 50к лв нагоре?
Много интересна логика. По същата тази логика, да бях взел 6.0 2007 година и да ми харчи като ЗИЛ. Щом повдигам въпроса, значи съм пресметнал, че километража ми е такъв, че да изисквам максимума от разхода. Защо счетоводстваш за чужда сметка и чуждо име. Ако можеш да помогнеш с мнение за ремапа, кажи го. Колата е доста над 50 и не беше най-евтината, но какво е значението всъщност колко струва? И 20к да беше, не мога ли да изисквам минимален разход?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме просно шпеки не може да си представи че некой може да извади толко пари за нормална кола, както правят белите хора. 

....Ма за него е нормално , той е типичен представител на бай Ганьо поколението 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предишната тема , дето стана дума че тая кола с 3.0тди не моо да дУуне у гайда, наскачаха масово че тва било достатъчно...Е го е колко е достатъчно....

Ходи я ремапвай, ккво се чудиш!!? Адлер, мадлер, Венци батинка от маднес или некой друг тесен специалист не би ми бил избора...по-скоро рево или нещо доказано и с гаранция.

И недей да кормиш дпф и тн щото после освен че ше си кандило ,  ше е трудно и да я продадеш.

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за елит карс нищо...  питай в D-bros , Цецо е вносител на REVO

щом за 3.0тди в Д3 има, би требвало да има и за Д4?? :gruebel:

нне знам иначе..... Овердрайв?

елит карс какво предлагат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Овердрайв са представители на apr, имат и дино. струват ми се по-добър избор от Цецо от дброс.

Ама Apr са америнканци и може да нямат дизели там и съответно да не предлагат чип.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, SergioTacchini написа:

Много интересна логика. По същата тази логика, да бях взел 6.0 2007 година и да ми харчи като ЗИЛ. 
 

Ами няма нищо общо твоя пример. Ако искаш да сметнем колко ще икономисаш от гориво за 100 000 км. А ако сгъне нещо по колата..... Това не е автомобил за човек, които търсят икономия от нея. Но както и да е. Твоя си работа. По въпроса, направи си ремап без да махаш нищо от колата. Аз никога не бих го направил.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...