Jump to content

А вие с какво масло карате вашето S4?


a4kata_pz

Recommended Posts

4 цилиндровите стари двигатели (без фси) не са толкова жадни за масло.

 

Този Castrol EDGE Titanium 5w40 e по-евтин от Motul 8100 Xclean с който съм сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 16.11.2021 г. at 16:29, Kukata_a4 написа:

Кастрола е истината,с а 4 АВФ мотор съм и с него нямам проблеми доливам нищожните 600 грама от смяна до смяна 10 хиляди километра а мотора не е първа младост.

Тва avf мотора няма нищо общо с s4 ама карай. 😀 

Редактирано от crazy driver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

здр. колеги ,карам s4 ,4.2 i ,bbk и сменям два пъти маслото . Предишният собственик я е карал с мотул претропваха веригите  за 1-2 сек. Сега слагам Мермерски 5w40 черната серия и няма тропане и тем подобни. Ще рискувам с това масло и да видим какво ще стане .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За B8 да кажа :) С каквото и да го караш , все ще се наложи да доливаш макар и малко  :) Ползвал съм и скъпи и евтини - Кастрол , Мобил , Мотул , Равенол ВСТ . Правих течове в началото на седмицата - изпечена гарнитура на oil filter housing и PCV . Покарал съм 100/150 км видимо няма нищо засега но скоро пак ще я вдигна за да огледам .  

Към колегата с притропващите вериги - няма как /според мен / да спрат да притропват от смяна на масло без значение от марката . Ако е от тях прави докато е време , че после много боли . Извадиш ли Маторя сменяй всичко що е гарнитура или е лепено със силикон . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да съживя темата малко! 
Дадоха ми съвет, че колкото и странно да звучи Castrol Edge 5W30 LL ще го гори най-малко!

Бях с 5w40 Motul 8100 Xclean и до 5000км сякаш нямаше проблем, после започна да го гори повече без никакви миризми и пушеци(основно на дълго е разхода).

Сега съм с Риванол 5w40 и до момента съм минал няма и 2000км и вече долях единият литър, който ми остана от 10ката, тоест колкото и да е "пълна синтетика" го гори от самото начало.....

Мисля да изхвърля всичко и да си сложа Кастрола, колкото и против да има, че са ментета....

Само да питам, на колко от вас катализаторите са им на място и в изправност ? 

За тези мотори Хамериканците пишат, че катализаторите били основният проблем понеже вдигали температурният режим много, но не съм ги пипал.

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 157к км и в неделя минавах преглед и си покри евро 4 с 11г катализатори  , всичко светеше в зелено на уреда при теста . За маслото всеки сам си решава , ами ако до 5к не ти е горило , карай колата макс 6-7к км и го сменяй вместо да почваш да доливаш . Уж до 1л на 10к км е нормално , ама за нова кола :) с нашите стари кошници - караш и доливаш и така , аз от след "ремонта" съм сипал макс 500мл и имам още 2500км до следващата смяна . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 170хил проверена, имам всички документи до последно и са я карали само с Castrol Proffesional Long life 3 (или поне така са го изписали в Ауди) :)

На прегледа всичко е в нормите(перфектна по думите на човека) и на газ и на бензин го накарах да тества.

Тримовете са също супер дори и на газ(благодарение на колегата Муцев).

Според документа на Ауди поносимият разход е 0.95л/1600км което е за да си измият ръчичките :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...