Jump to content

Ауди Б6 или Б7


Recommended Posts

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 46 минути, Prokopi90 написа:

Айде сега да си представим, че се казвам Джулия, и мъжът ми Пиетро ми купува висок клас Ауди Куатро, за 70-80К евро през 2007 година,което му светва лампата за маслото преди 90000 км и се разлита на магистралата двигателя...

Аре мОлим ти се ! 

 

Как се казваш ти или мъжа ти не е от значение в тази ситуация. От значение е светне ли лампата да спреш веднага и да изключиш двигателя. Имаш малко време, двигателя няма да е блокирал още. Можеш да спекулираш дали реално имаш ниско налягане на маслото или просто е заминал датчика само и единствено ако си носиш манометър за масло в багажника и знаеш как да боравиш с него.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, CVT написа:

От значение е светне ли лампата да спреш веднага и да изключиш двигателя. Имаш малко време, двигателя няма да е блокирал още

 

Трудно работа и въпрос на късмет е тва. На колега му превъртя шестоснена на пастора при 180км/ч ...как мислиш дали е имал шанс. 😁

IMG_0477.JPG

IMG_0479.JPG

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В почти всички случаи има достатъчно време да се спре на безопасно място, но няма време за "довечера ще питам във форума какво означава".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цедката на моето BWE се чисти за втори път след около изминати 50км като маслото винаги съм го сменял на 8к.Първия път беше на 129к реални когато я взех от Швейцария. Запушването си го обяснявам от образуваните нагари през годините и от майстори оплътняващи нещо със силикон(в цедката имаше)и разбира се Лонг интервалите преди аз да я притежавам.Също така това поколение работи на по-висока температура.Иначе датчика за налягане е изключително чувствителен и за да се стигне първо до износена турбина и валове ,задкормилното устройство е виновно.Относно разхода на масло зависи да ли го вкарваш в обороти над 5-6к(често го правя ,да чистя нагари,😁Като цяло двигателя е корав. 

IMG_20200213_111834__03.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да отваряш двигател всеки 50К км да чистиш нагари, стружки, силикони и какво ли още не
Много готин двигател е този ! 
Единия ми обясни, че е нормално на 90000 км да се возиш с манометъра в джоба
Колегата от горе е цепил двигател на 129000 и се оказва, че за да караш тоя двигател трябва да си завършил минимум техническия, с профил двигатели:bussi:

Хората карат по половин милион без интервенции 😂
Мноо готин двигател, сто процента става много готина маса от него

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, работата е от ясна по-ясна. Двигателя ти е изгубил налягане на маслото, ти не си обърнал внимание, а си продължил да го караш така и в последствие е блокирал. И сега си тръгнал да плюеш точно този мотор по форумите.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стружки никога е нямало и няма да има! Цялата тази гимнастика е заради лонг лайф интервалите заложени от VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, CVT написа:

В почти всички случаи има достатъчно време да се спре на безопасно място, но няма време за "довечера ще питам във форума какво означава".

 Да ти подскажа, че в една хидравлична система показателите, които  са референтни за  изправната и работа са дебит и налягане.

Останалото ще оставя да го догадаете ти и празноглавовия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тебе само душегуба ти е в главата съм забелязал. Не го мисли него, 2.0 TFSI ще има да мечтае за 500К+ на душегуба...ела и виж.

 

2.0 TFSI е много по-голям резил от 2.5 V6 TDI...ама много по-голям...дори валовете са след 200 и с едни нови може да стигнеш и 500. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.02.2020 г. at 13:13, petrishki написа:

Някаква статистика дай - колко са произведени и колко от тях са се счупили.

 

Чак сега го забелязах. Задал си най-важният въпрос, колега! 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, petrishki написа:

Че на кой му пука дали мотора ще изкара 500к км?! Вие по толкова ли ги карате?

 

Я, попаднах на тема... :D

 

Факт е, че въпросния "душегуб" може и над 500 с едни нови валове и редовна смяна на качествено, оригинално масло (а това е нужно на всеки мотор, не само на него). Жалко, че за един процент хора заложените 100К са всичко. Ако сте толкова богати и за вас такива цифри не ви интересуват, сменяте на 100-120К автомобила си и не ви пука - ОК, но има един голям процент хора, на които определено ни пука. 

 

Аз също мисля, че това 2.0 е жива издънка, това което се случва с масово оплювания душегуб е нищо сравнение с TFSI-то, и то на много по-малко километри. Разбира се, онова е дизел, кара се в други обороти, няма спор... и все пак е резил.

 

Сума ти 30-годишни бензинови 1.4/1.6 голфове още обикалят страната на газ и не си знаят километрите и са надживели всички поколения на тая турбо въшка. Разбира се, онези мотори са много по-прости, не е трябвало да покриват измислени еко стандарти и т.н. и това не го оспорвам. Но и 10 2.0 TFSI-та няма да надживеят 30-годишните голфове. Перник, мерник ама вървят.

 

И душето бега и през 2020. А някои мятат бутала, наливат масло като световно (мечтата на Castrol :D) и не могат да минат гаранцията си без да ги разглобят поне няколко пъти. След гаранция да не говорим за какво иде реч... истинския душегуб си е това. 

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба е толкова затвърдена титла на въпросния дизел, че никога не може да бъде отнета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, не оспорвам. То всичко , което е по-старо и не икономично се заклеймява от българина.

Но виж, 2.0 и целия му резил с маслото, буталата и всичко останало не се заклеймява и няма проблем - нали са по-нови. Ерата на downsizing-а за съжаление....

 

Нямам против, карайте си ги. Даже в друга тема бях защитил собствениците на 2.0 (познавам такива, които си наливат ама много доволно масло) , че в крайна сметка всеки си преценя парите си и щом му е ОК това си е негова работа. Но да се оспорва, че е резил...при това резила идва още в гаранция или малко след нея. Ако душето мята валове на 250, то 2.0 изобщо не ги доживява...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече беше споменато няколко пъти вече, при Б7-ците няма проблем с горене на масло. Проблема започва от Б8-ците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе леко напомням, че автора искаше съвет за 1.9TDI и 1.8Т ;)

 

@Veli_907 Спри са с това възхваляване на тоя жмел 2.5TDI

 

Иначе кажи речи почти всички FSI мотори могат да идат в кофата ако са карани по лонг лайф мега схемата и смяна на 30хил км. или още по-добре с разни набедени за синтетични масла.

Факт е, че 2.0T е имал определени недомислия (които през годините лека полека ги изчистват), ама гледай ти продължават да го произвеждат вече има няма 16 години пък нека да е резил на downsizing-а :flehan:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veli_907 ти нали разбираш, че тия проблеми са ги ревизирали преди 7-8 години? Омрънка света за тоя разход на мясло.... Двигател се прави 16 години и ще продължи да се прави още дълго. 2000 кубика бензин не е никакъв даунсайзинг, тая тъпотия как я измисли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Едва ли някой НЕ кара по лонг лайф системата в чужбина.Всички коли дето съм ги гледал са с до 3-4 смяна на 100к. и нещо...Под 20 и нещо хиляди няма сменяне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да имаш кола , масло се сменя на 5000км. Просто милиционерско правило. И нема те боли главата. И много много няма значение дали ти е супер-дупер марката. Сменяй си го редовно да се радва на пресно масълце животинката па  нека видим дали ще се оплаче.

А това че в чужбина са видни скъперници всички го знаем.

Той Ханс ако може и гумите да сменя веднъж на 10г и да е легално , с голям кеф ще го направи, само да си спести двайсе евроцента.

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, manchorov написа:

@P_PETKOV Едва ли някой НЕ кара по лонг лайф системата в чужбина.Всички коли дето съм ги гледал са с до 3-4 смяна на 100к. и нещо...Под 20 и нещо хиляди няма сменяне :)

 

Факт ... и аз имам същите наблюдения с много редни изключения. Ама кво да се прави модерно било еко меко и т.н.

Ама да каже, че ако се гледат коли до около 100хил. км е кажи речи ок ама като излязат от гаранция на 150к и пак се продължи със смени на около 30хил км и нещата стават олеле мале ...

 

п.с. Гледам новото турбо гига масло е 0W30 което заменя 5W30 ... каквото и да са забърквали това няма как е по-стабилно от 5W30 ама здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...