Jump to content

Ауди Б6 или Б7


Recommended Posts

На 90000 км, колата беше чао и ЛЕЖ вътре от нагари, предполагам и аз, заради лонг лаиф маслата. Главата чао, валове чао, колянов вал - две шийки чао,помпата изглежда се е спасила... имаше ТИНЯ във конзолата на масленият филтър при тялото с клапите... Ролката за газоразпределението се беше откъснала от вала...
Колата, от която купих главата, коляновият вал и валовете, беше на 200000 и беше по чиста вътре.

Според мен, освен, че е проблем лонг лайф маслото е също проблем, че тия измекяри от Ауди брандират всякакви скапани масла като оригинални само да изкарат някоя стотинка повече във Ексел таблиците...

Трябва обаче да се отбележи ,че по същото това време със същите интервали и масла са се карали и 1.8 Турбо моторите, пък там този проблем го няма...
Тоест оставам си на мнението,че тоя мотор е тоалетна и да не се разлети на магистралата е въпрос на късмет, а не обратното.

 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

53 minutes ago, P_PETKOV said:

 

 

п.с. Гледам новото турбо гига масло е 0W30 което заменя 5W30 ... каквото и да са забърквали това няма как е по-стабилно от 5W30 ама здраве да е.

 

Може би това масло ще го наливат предимно при Ауди, или просто зависи от къде е купена колата... Каравелето което карам е с 2л 150 кс дизел 2020г. и е с 505.01 5w30

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа само, че 1.8Т работи на по ниски температури за разлика от FSI моторите.

След това събираме и разните инжинерни недомислия на ауди заедно с лонг лайф маслата им които са всичко друго но не и супер дупер и ето го резултата.

 

От друга страна пък 2.0T има далеч по-голям потенциал за засилване от 1.8Т, но уви е трудно да се хване при покупка на кола втора ръка как е бил поддържан мотора преди това.

 

@cokesucker Това 0W30 е за 504/507, но да си призная не съм задълбавал много много понеже въпреки, че има от къде да си ги вземам на приемливи цени нямам интерес към тия еко меко бъркочи или поне това е моето виждане относно моторните масла на Ауди. Има далеч по добри предложения в ценовия диапазон около 10-15 евро литъра.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2014-та с един познат заедно си купихме рав4-ките. Преди 2 седмици ми звънна, за да ми каже, че неговата се е счупила, на 150 000км. Имала е издухана гарнитура на главата,  биелни лагери и сегменти. Обслужвана е на 15к км с 0w30 и е карана само извънградско. Дали маслото е виновно, никой не може да каже, но още в началото не ми хареса идеята да го наливам в колата си и заради това я обслужвах в тойота до 45 000км, когато ми казаха, че ще започнат да наливат 0в30 вместо 5w30. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, petrishki написа:

@Veli_907Двигател се прави 16 години и ще продължи да се прави още дълго. 2000 кубика бензин не е никакъв даунсайзинг, тая тъпотия как я измисли? 

 

Към пергишки и останалите, дето повтарят, че тва 2.0тфси все още се прави, ще ви кажа, че бъркате. 

Общото на тоя мотор в б7 и на следващия в б8 и 9 е само името. 

 

Тоя в б7 е недоразумение на базата на 1.8т, което се е произвеждало 4 години и е спряно.

Мотора в б8 е нова разработка, която се подобрява и до днес, че също беше боклук в началото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

Точно обратното - TFSI мотора на Б8-ците e боклук заради проблема с горене на масло.

Обаче, за разлика от Б7, половината мотори не са счупени....

ЕА113 обаче ДА

Изобщо, след 1.8Т нямат малък турбо бензин, който да става... това е . Или харчи масло,или се разлита на магистралата и никой не може да ти каже колко бензин ще харчи като ти сложи скъпа газова. 

Само проблеми и неизвестни и треперене.

Кенефи най страшни 

 

С две думи, все още продължават да ни продават модернизирани 1.8Т за много пари, които на всичкото отгоре са и боклуци. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Prokopi90 написа:

Обаче, за разлика от Б7, половината мотори не са счупени....

ЕА113 обаче ДА

Изобщо, след 1.8Т нямат малък турбо бензин, който да става... това е . Или харчи масло,или се разлита на магистралата и никой не може да ти каже колко бензин ще харчи като ти сложи скъпа газова. 

Само проблеми и неизвестни и треперене.

Кенефи най страшни 

 

С две думи, все още продължават да ни продават модернизирани 1.8Т за много пари, които на всичкото отгоре са и боклуци. 

 

 

Мнението ти е базирано на предразсъдък, който си получил заради това че ти е блокирал двигателя и както всички предразсъдъци е много далеч от реалността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да, ако продавача свали цената с едни 500 - 1000 лева, след като обърне първата цифра с главата надолу.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не вярвам да му я продаде за 5000-5500 лв,това е несериозно,по автокъщите ги дават толкова,необслужвани,без гуми,втори ключ,аларми и всякакви тем подобни неща.Всеки частник си налива доста пари за колата си,е има и такива които като видят че нещо си заминава,предстои ремонт или голямо обслужване и ги пускат на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимство е, че е обслужена...но салона е доста захабен и е бедна от към екстри (няма парктроник, темпомат, подгреви, лумбална опора и т.н.).

Всеки си преценява сам, но аз не бих дал повече от 6-6500 макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 2/24/2020 at 10:51 AM, Prokopi90 said:

никой не може да ти каже колко бензин ще харчи като ти сложи скъпа газова. 

За скъпата газова само ще уточня освен по компютъра не се отличава по абсолютно нищо от "обикновена" уредба за 1.8Т.

Това, че за разни инсталатори, като тези на ланди 25 (двадесет и пет) години след първото 1.8Т продължава да им е проблем да монтират ГИ на чипнат мотор, не прави уредбите по-сложни или скъпи....просто някои сервизи са замръзнали на нивото отпреди 15 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...