Jump to content

D-Bros Automotive или Das Auto Service


Recommended Posts

Не знам как ще дам на някакъв квартален сервиз, пък бил и специализиран на VAG 100 лева за смяна на масло, при положение,че маслото го взимам от тях. Ама хора всякакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам няколко тънки момента:

1. Маслото е специално някво неземно едно такова и само в България се намира такова (както вече се разбра не е редно на се купува от немско, че видиш ли можели да пратят някво грешно :stupid:).

2. 100% го наливат и сменят филтрите по няква специална мега гига технология дето никой друг не я знае и прилага един вид плаща се за ноу хау :flehan:

3. Казват, че там нямало да те метнат така както правели в други сервизи емии да така си е просто начина е друг, а крайният ефект подобен.

 

п.с. Ако има неразбрали ... всичко по-горе има лека доза сарказъм ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV не е до късмет, просто навън в повечето случаи се държи на клиента и се работи в посока да остане доволен. Скоро и аз имах един случай с търговец от Англия, поръчка през ибей на 3-те тампона за мотор и скорости за 8L (малко под 500 паунда) и пристигнаха за 8P. Всичко се разреши сравнително безболезнено след няколко мейла и аз си получих правилните тампони, а те тези за 8P-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GTX3071R Напълно наясно съм с това, че фирмите си ценят клиентите без значение дали пазариш един път или редовно. Просто все забравям да слагам кавички :D 

Иначе бизнеса с онлайн пазаруване си се развива без значение какво си мисли бай Ганьо свикнал всичко да му е изложено на тезгяха, понеже видиш ли можело да пратят нещо грешно ако се пазари онлайн.

Вярно ако дадена кола се бърза и дойде грешна част това ще забави ремонта ... ама рискове винаги има и ще има без значение от къде се купуват частите и колко бързо идват.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо на никой не препоръчвам, да няма после ама нали каза, че там е ок. Понеже за емнайсти път ще го напиша грешки се случват, но много зависи каква е крайната развръзка.

Ако толкова държиш пиши на л.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки винаги стават. При Д-брос е имало 2 пъти ситуации, които потенациално са били в мой ущърб и не по тяхна вина. Винаги нещата са минавали за тяхна сметка. Последния случай беше като се счупи подемника с колата ми отгоре, а бях тръгнал вече с такси натам. Еми пичовете ми осигуриха транспорт към къщи за тяхна сметка, а не следващия ден като оправиха подемника отново ме взеха към сервиза. Вероятно тука си говорим за добавена стойност за клиента, но тези неща винаги правят добро впечатление. Вероятно за някои хора единствено ги интересува колко ще струва дадено нещо, но понякога нещата за по-комплексни. Всеки си преценява, разбира се.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше пуснах запитване декември за обслужване на така омразния ви "душегуб". Изцепиха ми цена от 2620 лв. всичко - всички ремъци, филтри, масла, ролки, труд, абе всичко от-до. Същото за 1340 лв. с масло Valovline 5w40 при приятел-майстор, който 3 години караше 2.5 и знам , че мога да му се доверя. Че колата мърка е ясно, но пък ... да - той ми дава 3 години или 60К, ония ми изцепиха 4 години или 100К. Всеки да преценява. Маслото - оригинално 5w30, като можело да се направи избор и с Castrol, но разликата беше някакви левове, които на фона на тая сума са нищо. Много културни, приятни и позитивни, а и имахме един друг разговор, който ще оставя за себе си относно писанията по тема "2.5", с които съм съгласен. Много адекватни момчета ми се сториха. За ремонт - скъпо ми беше, не съм го правил, не мога да дам мнение.

 

А относно D-Bros или Das - който не е чел темата за тях да я изчете с "кориците",  за D-Bros съм останал с хубаво впечатление от форума, не съм прибягвал до тях, но поне от писанията съм разбрал, че са скъпари, но си заслужавали и били качествени (дето се вика - не те е яд, че си дал торба с пари - знаеш защо).

 

Иначе Крис ми е правил само лошо впечатление - с маймунско косматите си ръце, с жълтите си зъби и мазен поглед, с некопетенцията си и хилядите му лъжи, с които той самия дотолкова е свикнал, че си вярва сам. Жалък човек с пари, за съжаление достойнството не се монетизира и не струва пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на Порше е добра, при положение, че ще караш  почти двойно на това, което ти е казал приятеля. :verweis:  И да, на оригиналния ангренаж толкова км му дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, факт. Но така или иначе съм супер доволен от Valvoline , а и километрите ми са 17-20К на година, като тези 20 са максимална горна граница, само веднъж съм пресичал на 22 и нещо, така, че това за 100-те хиляди е хубаво ако ще караш германската. Реално ме устройва тази гаранция - на около 55 да го сменя пак ще са минали 3 години, а и да не забравяме, че до тогава колата е е 24 годишна и не съм сигурен дали ще продължа с нея. Доволен съм, лоша дума нямам с/у 2.5 (поне аз, пък всеки да си преценя), но не си знам акъла след 3 години. Някак си мисля следващата да е 3.0 V6 без значение колко му е скъпа поддръжката , даже ме е яд , че няма 4.2 V8 на Avant, а лимузини/седани/SUV не харесвам , така, че вероятно след 3 годинки ще има нещо около 2010-2012 3.0 V6 TDI. Поне такъв е плана. Но пък не знам, ако продължава да ми тиктака мотора както сега и нямам никакви оплаквания и след това, може пак да го обслужа. Абе нищо не знам.

 

Но при всички положения офертата на Порше не е кофти предвид 100-те хиляди км. (то реално държи и повече), а и е дилър все пак. Абе нищо не се знае за бъдещето. Може и BiTDI да е. Ама за 4.2 TDI си ме е яд отвсякъде, искам го в комби...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veli_907 Имаш винаги опцията да си вземеш ОЕМ части на нормални цени и да си ги смениш при твоя майстор/приятел, без значение дали за тази или следващата ти кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт, но заложих на комплектите на INA и масло Valvoline dexos2 5w40. От всичко, с което е бил този мотор с това масло мърка най-приятно, чак се изумих. Нито Motul, нито Repsol, нито Castrol са му давали този звук, доста по-тих и равномерен стана, а и обслужването беше абсолютно пълно, с промивка на охладителна и т.н., та чак и мотора михме, капак...абе пълен кеф. Поне за мен де. Лично за мен.

 

Надявам се след 3-4 годинки да съм още на това мнение и да се метна на 3.0 V6. Без значение какви ги чета там - това, че четеш някакви неща не е условие да се откажеш - и за 2.5 няма добра дума, ама няма как да се откажа от него на този етап. Чета сега за вериги при 3.0, за течове... 

 

Само за две неща ме е яд. Едното е, че съм фен на ръчката и не знам дали мога да намеря след 2-3 години 3-ка ръчка, имало ли е  дали няма и тя да е вече 15-годишна на незнайни километри. Не искам автомат, ама май ще се наложи принудително. И другото е, което споменах за 4.2 - много го искам това дизелче в комби, ама на...нема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще взема аз малко да напиша, че в БГ се гледат само лошите работи.

Аз си правя колата само и единствено при Цецо от Д-Брос.

От Бургас се мятам и отивам в София и правя и точно, защото Цецо ми е приятел, ако нещо не беше ОК - нямаше да стъпя.

Първо ми е спестил хиляди левове за неща, които нямаше как да знам и бях се приготвил да ги плащам.

Другата седмица отивам за смяна от до на каквото има по колата от регулярните - кутия, мотор, дифове и раздатки.

Гледам уж скъпо било, обаче като се написа,че в Порше ставката е 120лв на час не видях някой да е отворил на Д- Брос ценовата листа и да види, че ставката е на час 50лв, но наистина за час, защото в Порше за смяна на масло скорости и филтри в бюлетина пише 4часа и ще ти вземат 480лв, а при Адаша, ако свършат за два часа си плащаш за толкова.

Основното - като не ви кефи офертата, кажете едно мерси и кой откъде е .

Това с частите от Еди къде си с отстъпка си е нож с две остриета, защото няма уважаващ себе си майстор да ти даде гаранция нез той да е сложил частите, защото не дай си Боже стане нещо и ще има ти ги монтира , майстора ще каже - ти ми ги донесе и така.

@P_PETKOV???

Ти нали се подвизаваше по Словения ли, Хърватия ли?

Що не кажеш колко струват там манипулациите за всичките глупости дето искаше да правиш по твоята кола и се чудеше накъде да хванеш?

И занимаваше сумати хора и мен и т.н.

Нещо хейта ти ми идва в повече?

Понеже не съм влизал бая време кажи ти ходил ли си при Д-Брос?

Правил ли си нещо при тях?

Какво ти омотаха по колата?

Защото, ако не си ходил там да ти работят по колата , нямаш никакво право да им сереш на труда по всички теми при първа възможност.

Айде стига вече - оттук ще вземеш, това ще направиш там ще идеш и така?

Пусни ти какво и къде направи и за колко пари с каква гаранция и т.н.

 

@manchorov

При Цецо съм виждал две направени SQ5 - просто софта им е брутален, но и съобразен с ДПФ и т.н.

@Veli_907

Имам душегуб от 7г 

През 2014 го обслужих за 4500лв в Порше като сменихме всяко едно нужно болтче даже с ОЕМ, защото хората дадоха 7г и 120 000км гаранция на ангренажната група.

За 7ма година вече съм сменил само една ксенонова крушка .

2.5 си е тегав откъм труд за смяна на повече неща и е по-добре веднъж труд да платиш като мен с по-скъпи неща, защото сега ще трябва още след 3г да следиш ремъка и 50 000км и да сменяш пак и пак да плащаш труд , частите със сигурност ще поскъпнат, макар и малко и ще ти се върже горе долу 1:1.


това е от мен

Ей ги нещата черно на бяло

Имал съм

Дал съм

Обаче реално след тази сеч - колата ми е струвала по 50-60 лв на месец, демек нищо

E80F1C3D-CF3B-47E7-B31A-C3A122210269.jpeg

F7B601B1-7DF4-4A40-B340-F9A087A055B8.jpeg

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Словакия и да си призная тук не съм и ровил да провеярвам колко биха стрували тия неща. Понеже в никой от сервизите които знам нямаха опит с 3.0TFSI. Но определено повече от колкото в България, но пак е относително.

 

Писал съм, че в D-Bros не съм правил нищо. Добре знаеш на какви цени се вземат частите от Немско и с какви остъпки, против това съм да се товари клиента с цените на частите за труда няма да коментирам ;)

 

Айде конкретно офертата на D-Bros беше за грубо 6500лв за нещата които направих в Елбатрон съм дал грубо 5000лв (сложил съм и ДДСто на частите) като в тази сметка имам някои неща в повече които се смениха по време на обслужването. Та крайната сметка щеше да набъбне с още поне 500 лв при Д-брос ... в края на краищата всеки сам си преценява къде да си прави колата. Ся ако за някой 2 бона разлика не са проблем ... емии здраве да е, но за себе си съм преценил, че е ок да си купя сам частите и да се занимавам с гаранция ако нещо се прецака или да си го платя сам.

 

 

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой български сервиз не поръчва части от немско, разбира се с малки изключения за определени части. Всички пазаруват от български вносители с огромни отстъпки. Сервизите изкарват повече пари от части, отколкото от труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии нз, но поне D-Bros така ми казаха, ся от къде реално ги вземат :nixweiss:

Ся реално погледнато всички ОЕМ части идват от извън България Порше не държи всичко на склад или който и да е друг вносител.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Ц Е Ц О написа:

Основното - като не ви кефи офертата, кажете едно мерси и кой откъде е .

 

Основното е получаването на качествена услуга. При толкова сложни автомобили много трябва да се внимава на кой се поверява автомобила за ремонт. Само за ходова част и смяна на масла и течности може да се търси ниска оферта.

Нацяло ги отряза бургаските сервизи за Audi. Изразът "Хората от София при нас идват да си правят колите" често съм го чувал при тях. Предполагам имаш някакво мнение за сервиза на ул. "Крайезерна".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МММ1

Кой е този сервиз?

Преди 2 часа, gibonass написа:

Никой български сервиз не поръчва части от немско, разбира се с малки изключения за определени части. Всички пазаруват от български вносители с огромни отстъпки. Сервизите изкарват повече пари от части, отколкото от труд.

Всички ОЕМ части идват с доставка От немско/полско/унгарско, моите предимно от немско.

Разбира се през фирма и отстъпките са на групи!

Днес за едни накладки отстъпката ми беше 2.88%.
Имам неща с 50+ %, така че не може да се сложи всичко под общ знаменател, защото не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, идват от Европа, но не сервизите ги поръчват, а вносителите. Това с процентите е така.

Иначе аз от 15 години си правя колата при един приятел, който има повече специализирани инструменти от официалните сервизи и досега не е имало нещо, което не е могъл да направи. Пък и частите ми ги дава на цените, на които ги взима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV

Аз съм проверявал в Щатите как стоят нещата , особено при 3.0ТФСИ.

За Англия също.

Там няма такова нещо - ще занеса да ми смениш това и това.

С водната помпа сменят и проверяват още сто неща и в Щатите услугата е пакетна и е 800-1000$
В Англия един френд ходи за протекла водна помпа - същата работа - 700£ и се сменят и проверяват сумати неща.

Кой от какво печели си е негова работа.

Специално Цецо са едни от малкото искащи и опитващи да работят на Европейско ниво като инвестиции и развитие - оборудване, услуги, клиентски програми и т.н.

Обезценката на дадена услуга, продукт и консумативи не води до нищо добро и за двете страни!

преди 1 минута, gibonass написа:

Да, идват от Европа, но не сервизите ги поръчват, а вносителите. Това с процентите е така.

Иначе аз от 15 години си правя колата при един приятел, който има повече специализирани инструменти от официалните сервизи и досега не е имало нещо, което не е могъл да направи. Пък и частите ми ги дава на цените, на които ги взима.

Абсолютно съм съгласен и потвърждавам на 100%.
Цецо ми е казал - дали през мен или през теб ми е все тая за частите, така или иначе ми ги дава на 0%.Но си имаме и други отношения и това се компенсира.

Затова и написах и аз за инструменти и прочее.

Също подкрепям

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз мойте 5 стотинки по темата. При Цецо подържам де що съм имал кола вече повече от 5 години. Освен всичко друго мога да кажа, че ми е и приятел! За цени не мога да кажа кои знае какво,не съм толкова наясно с отстъпки на авточасти и т. н., но за мен винаги на първо място е, че мога да му имам пълно доверие и когато тръгна да пътувам знам, че колата ми е сигурна. Патил съм си много от сервизи преди да се запозная с Цецо. Моля, не говорете за хора, които не познавате, а като ви се виждат прекалено високи цените просто не посещавате конкретния сервиз и това е , останалото е чесане на езици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.02.2020 г. at 10:37, Mustaka написа:

Цената на Порше е добра, при положение, че ще караш  почти двойно на това, което ти е казал приятеля. :verweis:  И да, на оригиналния ангренаж толкова км му дават.

Абсолютно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Америка Англия Немско или в където и да е другаде щом се иде в официален сервиз или такъв работещ по VAG стандартите си отварят ELSA и си следват процедурата мота мо. Накрая си бухат колкото часа пише по книга и айде по живо по здраво. Не съм проучвал нещата как седят в САЩ и Англия ама съм почти сигурен, че и там има независими сервизи където може да си занесеш частите и да ти ги сменят, но със сигурност това не е масова практика.

Термостата на 3.0TFSI е още "по-приятен за смяна" броня радиатори, компресор и т.н. долу ... кривата тръба се сваля (иначе се чупи както някой беше направил с моята в Немско) ама това мисля ти е пределно ясно.

 

"Обезценката на дадена услуга, продукт и консумативи не води до нищо добро и за двете страни!" Виж тук малко не съм съгласен, в моя случай питах ок ли е да си занеса аз частите кво ще ми струва за труд и всичко се получи. Ама това е моя случай та нека все сам си решава. Ама ся за някакви тривиални неща като смяна на дискове и накладки (това за SQ5-цата) да се удрят едни 600 лв горница от части въпреки, че реално са баят повече нещо не го разбирам ама както и да е.

 

Всъщност все тая нека всеки си прави колата където и както намери за добре :bia:

 

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О, съгласен съм с теб, но ако реша след 3 години да остана със същата кола може и пак да обслужа. Може и да не. Не знам, засега съм доволен и нямам проблем, но ще видим какво ще се случи след 3 години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не разполагам с много време да се ровя и чак сега виждам че има подобна тема. 

 

Аз дълго време ходих на очите си от некомпетентни сервизи и експерименти на прехвалени майстори а вероятно и бях подлъган заради това което съм чел във форума за цени на части и за труд. Буквално след пкупката на перфектния в кавички автомобил го обслужих и се започнаха проблеми с тракане и тресене, с пушаци и авариен режим. Ходих при трети и четвърти и всеки вдигаше рамене и уж на добрата цена ми потрошиха колата. За което по късно разбрах че сам аз съм  си виновен.  По стечение на обстоятелствата приятел ме заведе в сервиза на Диброс и първоначално бях на кантар дали да се занимавам с тях защото ми поискаха 80 лв за да огледат колата и да направят проверка с компютър. Заради мя приятел се съгласих. Момчето което гледа колата е и собственик прави нещо по нея возиха се с едно друго момче и след няколко часа ми казаха точно 3 проблема. Сумата беше почти 2000 лв, като ми направиха 50% отстъпка за оригиналното масло (това го знам защото звъннах в порше да питам за цената). Оставих си колата за няколко дни и след като я взех тя беше преродена, до днес няма тракане за което в друг сервиз ми искаха 5000 лв за смяна на вериги които при мен са меняни гаранционно, няма авариен режим задари запушения ДПФ за който ми искаха 4000 лв в друг сервиз или да го махнат за 800 лв, няма го тресенето което уж било от дюзи а се оказа напълно скусан десен тампон на двигателя и още някакво чистене на някакви блокирали клапи, този последния дори ми беше сложил масло 10на40 защото било гъсто ище оплътни.

 

Аз за себе си разбрах едно, вече цена не търся, ако мога да си го позволя отивам, ако не събирам и да може да е малко повече от масовото, но на фона на грешните ремонти и опити аз платих тройно и няколко месеца бях без кола те направо не ми взеха нищо.

 

Тези момчета са иключително любезни, сервиза им е чист и подреден като аптека, поканиха ме докато чаках няколко часа в специална приемна с панорама към сервиза на топло с кабелна и всякакви удобства, освен това ми решиха проблема с голяма точност, дадоха ми и карта за отстъпка при тях.  

Ако бях видял тази тема преди това 100% НЯМАШЕ да отида там и щеше да е грешка за мен. Това е поредната тема на която попадам и която заблуждава хора като мен търсещи реално мнение и помощ и повече няма да се доверявам на нищо написано. Така се бях подвел и за гуми защото всеки пише измислици. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...