Jump to content

оригинален ключ


Recommended Posts

здравейте имам питанка някой знае ли в оригиналния ключ батерията вечна ли е а ако не как се сменя и каква е и как мога да си направя втори ключ като оригиналния с имобилайзер и отваряне затваряне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за информация на тези които не знаят намерих ключар батерийте са 2 броя по 3 волта мойте си работиха но превантивно ги смених с нови сам не можах да отворя ключа не знам как го отвори но предната част се вади за втори ключ ми иска доста голяма сума та ще видя дали ще правя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключът се отваря елементрано, има видеоклипове в нета достатъчно и може да се види как става. По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Че няма ключове за Audi с CR1630 съм убеден напълно, а и почти съм сигурен (не ми се рови да търся стандартите в момента), че такъв размер батерия не съществува!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, 1620, говоря по спомен, но има,  просто като не сте виждал, не е зле да питате гугъл.20200306_212657.thumb.jpg.845a53b236055ed22a541764ed290a9b.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620..." - И какво има да виждам!?! Написал съм ясно, а вместо да "говорите по спомен" по-добре вие да попитате Google, там може да си опресните спомените! ☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, сега вече имало и с различни от 2032. Това, че не помня батерията на изуст,  значи, че съм видял,  а не,  че съм гугълнал за резултата. Както е да е, понеже разделът е именно за D2, значи вероятно е с именно по-старите дистанционни, съдейки по другите постове на потребителя . Следователно едва ли е 2032.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032." - кое от този пост не е ясно? Не е нужно да се помни, каквото и да е наизуст (не се пише "на изуст"), просто когато на човек нещо не му е ясно не е срамно да си признае и да каже, че просто е сгрешил вместо да пише глупости и то неграмотно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги понеже аз пуснах темата съм длъжен да се включа понеже батерийте си работеха си взех старите и сега ги видях и те са 1620  японски като долу има и цифрите 78 в черно като и на двете има знак плюс  мойта еска е от 97 година тоест преди фейса и ключа не се свива а стои прав  като да не казвам какво  а друго да кажа гледах клипове в тубата както ме посъветва колегата и там всички ключове се прибират като на новите ситроени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.03.2020 г. at 22:07, xm_net написа:

че просто е сгрешил вместо да пише глупости и то неграмотно!

Нали това казах, професор Тазобедрев, сбъркал съм цифра в батерията, но на практика съм прав,  изобщо не ме вълнува оправданието ти кое е старо и кое  ново, факт е, че за конкретния модел кола се ползва именно 1620 и бях прав, че не е 2032.  С други думи, хващаш 2032 и си ги ръгаш в кухненските везни, основно там се ползват. 

 

Към автора на темата.

Сгъваем  ключ се обучава , ампула за имобилайзер също и  ако си намериш ключ с дистанционно  на същата честота, не е проблем да го обучиш на твоята кола.  Има описано как става в този форум.

 

Или тук https://www.techwatch.co.uk/forums/threads/vw-remote-key-fob-programming-guide.10159/

 

 

За обучение на ампула обаче ти трябва нова ампула, незаключена към определено имо, пин.код на самото имо и ваг ком или ваг тахо. А  може и да си прехвърлиш работеща ампула от втори ключ, обучен към това имо, ако имаш, но трябва да се внимава при ваденето, трошливи са.

 

 

Ето линк с необходимите транспортери по години. Важна подробност е, че дори тази еска да е преди фейса, модел до средата на 99 та, имотата са 2 вида. До 97 ма и от 98 ма. Първото е ID 13, а второто е ID 48  номер на транспондер (пак говоря по спомен, онзи доцент по буквознание да не се обостри като атипична пневмония) и не са заменяеми. Т.е. във measuring block на 22 ри канал трябва да се провери дали този транспондер се вижда от самото имо, а в 23 ти, дали е ззаключен към друго имо.

 

http://www.transpondery.com/transponder_catalog/audi_transponder_catalog.html

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега атлантис но много сложно ми звучи по натам ще си направя сгъваем ключ при ключаря независимо от високата цена само дето иска колата 2 часа при него да го обучи поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.02.2020 г. at 8:54, xm_net написа:

Ключът се отваря елементрано, има видеоклипове в нета достатъчно и може да се види как става. По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032. 

Потвърждавам.

Преди секунди отворих единия от моите ключове и наистина, вътре са 2 броя батерии CR1620 3V Energizer. Тичам до Кауфланд да си купя 4 броя и да ги подновя превантивно, че с тези наши коли на по 15 и повече години никой не знае кога са сменяни.

Отварянето е повече от елементарно. Необходима е една фина отвертка (аз го направих с връх на нож), която развива малък винт под сгънатия ключ. После се разделя ключът на две и тази част с копчетата се разцепва лекичко, и воала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подвел съм леко с инфото.

Единият ми ключ е с допълнително, супер малко винтче, слагано от предишния собственик, което държи двете половини заедно. Другият си е в оригинално състояние и отварянето е с една отвертка в чопчето (силно се напъва, доста яко държи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...