който търси намира Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 здравейте имам питанка някой знае ли в оригиналния ключ батерията вечна ли е а ако не как се сменя и каква е и как мога да си направя втори ключ като оригиналния с имобилайзер и отваряне затваряне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xm_net Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Няма вечни батерии колега, още по-малко в ключовете на Audi! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
който търси намира Публикувано 26 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 за информация на тези които не знаят намерих ключар батерийте са 2 броя по 3 волта мойте си работиха но превантивно ги смених с нови сам не можах да отворя ключа не знам как го отвори но предната част се вади за втори ключ ми иска доста голяма сума та ще видя дали ще правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xm_net Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Ключът се отваря елементрано, има видеоклипове в нета достатъчно и може да се види как става. По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 На 27.02.2020 г. at 8:54, xm_net написа: CR2032. Зависи, има и с 2 бр 1630 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xm_net Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) Че няма ключове за Audi с CR1630 съм убеден напълно, а и почти съм сигурен (не ми се рови да търся стандартите в момента), че такъв размер батерия не съществува! Редактирано 9 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) Добре, 1620, говоря по спомен, но има, просто като не сте виждал, не е зле да питате гугъл. Редактирано 9 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xm_net Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 "По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620..." - И какво има да виждам!?! Написал съм ясно, а вместо да "говорите по спомен" по-добре вие да попитате Google, там може да си опресните спомените! ☺️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 Ааа, сега вече имало и с различни от 2032. Това, че не помня батерията на изуст, значи, че съм видял, а не, че съм гугълнал за резултата. Както е да е, понеже разделът е именно за D2, значи вероятно е с именно по-старите дистанционни, съдейки по другите постове на потребителя . Следователно едва ли е 2032. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xm_net Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 "По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032." - кое от този пост не е ясно? Не е нужно да се помни, каквото и да е наизуст (не се пише "на изуст"), просто когато на човек нещо не му е ясно не е срамно да си признае и да каже, че просто е сгрешил вместо да пише глупости и то неграмотно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
който търси намира Публикувано 7 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 колеги понеже аз пуснах темата съм длъжен да се включа понеже батерийте си работеха си взех старите и сега ги видях и те са 1620 японски като долу има и цифрите 78 в черно като и на двете има знак плюс мойта еска е от 97 година тоест преди фейса и ключа не се свива а стои прав като да не казвам какво а друго да кажа гледах клипове в тубата както ме посъветва колегата и там всички ключове се прибират като на новите ситроени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 (Редактирано) На 6.03.2020 г. at 22:07, xm_net написа: че просто е сгрешил вместо да пише глупости и то неграмотно! Нали това казах, професор Тазобедрев, сбъркал съм цифра в батерията, но на практика съм прав, изобщо не ме вълнува оправданието ти кое е старо и кое ново, факт е, че за конкретния модел кола се ползва именно 1620 и бях прав, че не е 2032. С други думи, хващаш 2032 и си ги ръгаш в кухненските везни, основно там се ползват. Към автора на темата. Сгъваем ключ се обучава , ампула за имобилайзер също и ако си намериш ключ с дистанционно на същата честота, не е проблем да го обучиш на твоята кола. Има описано как става в този форум. Или тук https://www.techwatch.co.uk/forums/threads/vw-remote-key-fob-programming-guide.10159/ За обучение на ампула обаче ти трябва нова ампула, незаключена към определено имо, пин.код на самото имо и ваг ком или ваг тахо. А може и да си прехвърлиш работеща ампула от втори ключ, обучен към това имо, ако имаш, но трябва да се внимава при ваденето, трошливи са. Ето линк с необходимите транспортери по години. Важна подробност е, че дори тази еска да е преди фейса, модел до средата на 99 та, имотата са 2 вида. До 97 ма и от 98 ма. Първото е ID 13, а второто е ID 48 номер на транспондер (пак говоря по спомен, онзи доцент по буквознание да не се обостри като атипична пневмония) и не са заменяеми. Т.е. във measuring block на 22 ри канал трябва да се провери дали този транспондер се вижда от самото имо, а в 23 ти, дали е ззаключен към друго имо. http://www.transpondery.com/transponder_catalog/audi_transponder_catalog.html Редактирано 7 Март 2020 от Atlantis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
който търси намира Публикувано 8 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 мерси колега атлантис но много сложно ми звучи по натам ще си направя сгъваем ключ при ключаря независимо от високата цена само дето иска колата 2 часа при него да го обучи поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Колега, това става за 30 секунди, ако всичко е налично. Ваша воля. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо_87 Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 На 27.02.2020 г. at 8:54, xm_net написа: Ключът се отваря елементрано, има видеоклипове в нета достатъчно и може да се види как става. По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032. Потвърждавам. Преди секунди отворих единия от моите ключове и наистина, вътре са 2 броя батерии CR1620 3V Energizer. Тичам до Кауфланд да си купя 4 броя и да ги подновя превантивно, че с тези наши коли на по 15 и повече години никой не знае кога са сменяни. Отварянето е повече от елементарно. Необходима е една фина отвертка (аз го направих с връх на нож), която развива малък винт под сгънатия ключ. После се разделя ключът на две и тази част с копчетата се разцепва лекичко, и воала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо_87 Публикувано 13 Март 2020 Доклад Share Публикувано 13 Март 2020 Подвел съм леко с инфото. Единият ми ключ е с допълнително, супер малко винтче, слагано от предишния собственик, което държи двете половини заедно. Другият си е в оригинално състояние и отварянето е с една отвертка в чопчето (силно се напъва, доста яко държи). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване