Tjdimitrovv Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 (Редактирано) Здравейте колеги! Извинявам се предварително, ако има друга такава тема, но потърсих и не намерих. Имам наскоро закупена А4 Б6 1.8T AVJ Quattro, но колата харчи страшно много масло и след проверка на турбото, стигнахме до извод, че е от клапаните (майсторите де, аз не разбирам много много от коли). Въпроса ми е, че цената за смяна на клапани, шлайфане на глава, гарнитури и т.н (без да стигаме до сегменти) отива почти 1000 лв. и то с някой отстъпки, което на мен въобще не ми се вижда нормално за 20 годишна кола. Исках да попитам, ако някой колега е правил подобен ремонт, колко приблизително му излезе, защото имам чувството, че доста ще се набутам и започвам да се чудя дали изобщо си заслужава. От малък съм фен на марката, но така си го набих с тая кола, че чак яд ме хваща, но се надявам да я стегна и да си я карам.. Редактирано 27 Февруари 2020 от Tjdimitrovv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 В повечето случаи са разбити и водачите на клапаните, та ако ще правиш нещо, то по-добре сваляй главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 И аз съм в този филм. 20 клапана, 20 повдигача, водачи, гумички, гарнитура, болтове, май това беше към 650-700лв със сериозна отстъпка. Това е само за частите без труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 28 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2020 Колко страшно много масло харчи на примерно на 1 000 км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tjdimitrovv Публикувано 28 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2020 6 hours ago, razl said: Колко страшно много масло харчи на примерно на 1 000 км? Примерно колега, до скоро беше 0.5л на 1000 а сега вече даже неща и да го засичам, щото май станаха повече. 21 hours ago, vladi said: В повечето случаи са разбити и водачите на клапаните, та ако ще правиш нещо, то по-добре сваляй главата. Ще се сваля главата и ще се шлайфа със сигурност, но все пак ми се стори адски много. Точно за свалянето и работата на шлайфистите само са казали между 350-450 лв...от там нататък труд на майстора, гарнитури и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 5 Март 2020 Доклад Share Публикувано 5 Март 2020 Старата ми Б4 16 клапана 140 кс също харчеше 500г на 1000км, ама си я карах 10 години и нищо не и пречеше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tjdimitrovv Публикувано 5 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2020 (Редактирано) Да бе колега ама ако я настъпя и не се седи вътре, да не говорим на отворени прозорци. Доста понамирисва. Редактирано 6 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Март 2020 Доклад Share Публикувано 5 Март 2020 Смени си и сегментите и биелните лагери, за да си сигурен, че всичко е наред. Свалиш ли главата, буталата излизат сравнително лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване