Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Здравейте!

 

Вмомента карам хонда акорд 8 генерация, но ми се иска да я сменя с по-просторна и мощна кола, която е и 4x4. Много се двоумих между BMW 5 xDrive (F сериите) и A6 C7 Quattro. След като изчетох всичко, за BMW-то се отказах тотално. Дори в техния си форум, този модел го солят ужасно. Пълен с дефекти независимо при кой двигател и ужасно скъпа подръжка заради именития "X-drive". И така почнах да търся информация в интернет за въпросния модел на Audi, който съм упоменал в заглавието, но не можах да намеря кой знае колко информация. Знам от познат, че този двигател точно бил железен, което ми се стори странно за Bi-Turbo мотор. Но и като цяло искам да разбера повече за подръжката на автомобила (като разходи на година и колко е надежден), слаби места и ако някой има преки наблюдения над въпросния двигател да сподели какви са му впечатленията, динамика, разход, ремонти и т.н.. Благодаря за отговорите предварително! :)

Редактирано от Qsharnashuvara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много хубаво върви, автомата е типтроник и ако се обслужва редовно няма ядове (винаги има изключения, разбира се). Куатрото не го коментираме въобще като здравина. При нормално каране дава много приличен разход. Относно Би-турбо частта нямам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъргав и доста икономичен двигател за това което предлага като динамика.Естествено ако не се настъпва яко.Разходите с оригинални части не са малки...Хубава кола и двигател по мое мнение.Всичко зависи от моментното състояние на колата.Ако не се гледа най евтината обява има по голям шанс да са наред нещата,не че е гаранция...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел кара такъв може би 100к вече, при него 100к се равняват на 200к при нормално шофиране. Щом той е впечатлен, че нищо не се е счупило, значи е корава машина :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора-при всички случаи,след тази Хонда,Аудито ще ти дойде много тежко за поддръжка,ама толкова тежко,че ще ти се струва,че преди това просто не си имал кола.Това без да се чупи нещо,а Ауди и надеждност са две много различни неща.Иначе,като коли,освен че са с по 4 гуми,нямат нищо друго общо,Акорда е като лагерна количка в сравнение с Аудито и като вървене и като технологии,абе съвсем друга орбита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654  Здравей! Благодаря ти за отговора. Може ли да влезеш малко повече в подробности защо без да се чупи на Audi-то е толкова по-скъпа подръжката? Мен ми е ясно, че ще е скъпо, просто ми е интересно да разбера повече и да знам с какво се захващам преди да закупя такъв автомобил. Какво се води консуматив и подобна информация. Понеже да, както каза Хондата е все едно нямам кола, за 226 000 км, понеже я имам от нова, съм сменил веднъж съединител, 2 пъти накладки, една рейка и миналото лято за първи път се счупи нещо на климатика, което се оказа нещо по тока и ремонта беше 60 лева.

Редактирано от Qsharnashuvara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mustaka  За тези неща ясно. :) Мен ме интерсува по-скоро по самия автомобил, ремонти, какво имат като слабо място, което се налага да се ремонтира или сменя по-често. Понеже когато разучавах за BMW-тата. Отидох при познат, който има сервиз в който правят само BMW. И това едно от нещата, които ми каза беше, че постоянно ще имам нещо да правя по предницата. За такъв тип разходи питам. А за каско, данък и т.н. е ясно. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро пусках тема за обслужване на SQ5 със същия двигател и скорости.Получих 2 оферти от различни сервизи за смяна на масло двигател,скорости,преден,заден диф,всички филтри и дреболии,както и смяна на предни дискове накладки и труд за 5 000 лв.Това само с оригинални части,и масла обаче.

Нещо такова е ако не се счупи нещо... :) На какви километри е колата,ако си избрал нещо?Моята е на 130к. обслужвана само в Ауди до сега и в сервизната история няма правени ремонти по двигателя.Само 3 акции и някакви дреболии.Общо взето само обслужване.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Битурбо дизел на незнайни километрии здрав двигател не могат да се употребяват в едно изречение. Леко ще се шокираш от скока за поддръжка и ремонти в този трактор.

 

А6 с 3.0тфси е правилния мотор. В пъти по-здрав и евтин за поддръжка и много повече вървящ.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Qsharnashuvara В общи линии,по тази кола няма нещо,което да кара повече от 200к км,говорим за основни възли и агрегати.Така че,единственият донякъде безболезнен филм за теб е,да търсиш кола на малко километри и с история,но там пък финансово не е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, soult@ker написа:

А6 с 3.0тфси е правилния мотор. В пъти по-здрав и евтин за поддръжка и много повече вървящ.

 

Относно 3.0TFSI това за по-здрав е малко относително ... за вървящ е абсолютно вярно.
За поддръжка при коли до около 150хил км е по-скоро относително кое ще е по-евтино като се тегли чертата след примерно 100хил км.

 

Та нека всеки си прави сметка спрямо колко км ще се въртят на година, бюджет и т.н. Другото е, че A6 C7/4G с 3.0TFSI за европа идва с S-Tronic ;) 

 

Относно цените за обслужването ето я темата там е за 3.0BiTDI в купето на SQ5, но цените и частите са близки акто за, A6 4G с 3.0BiTDI спирачните дискове и накладки са други и на малко по-ниски цени.

 

@Qsharnashuvara Какъв е ориентирочния бюджет за покупка на кола без първоначално обслужване ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карат си колите и то доста над, но извънградско. И за Ф10 и А6 от тези години има доста обяви на коли на по 400+ за смешни пари, точно тези после говорят как след 200 хиляди се чупят много, ама кое подред е не се знае точно. Български митове и легенди са тези 200 хиляди, ако са  за нов автомобил, който се е карал само градско в България съм съгласен, но реално просто колите са на много повече. От много време историята в официалнкя сервиз пак не е гаранция. За БМВ-то не знам какво си прочел толкова, двигателя и кутията им са добри, х-драйва е по-скъп безспорно. Търсиш запазената кола, която ти харесва, 200 хиляди не са нищо при правилна поддръжка и експлоатация :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@alexxk Това от личен опит ли колега?Щото гледам едно 4г 3,0тди на под 200к,купено лизингово от Германия на няма 1,5год и поддържано в оторизиран сервиз,как е и за вериги и за съединители.Вярно че е с с-троник,но 200к са си тънката червена линия откъдето почват сериозните проблеми.Които,като се решават и колата си върти километрите,но е факт,че ги има.Както е факт,че при японска кола,тези километри са смешен пробег каквито и да било проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е сигурно, че какво и Ауди да вземе авторът е почти сигурно, че ще страда доста повече спрямо Хондата.

Било то само като пари за облужване или евентуални проблеми за едни други пари.

Та да няма накрая бах деба тия аудита мноо гадни :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654 Съгласен съм, но всичко това вече се водят нормални консумативи. Разликата между премиум марките и останалите. След 2011 3.0 тди е все известен с проблемните си тракащи вериги, С-троника също. Типтроника на ЗФ живее в пъти повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно да кажа страхотен двигател с добра скоростна кутия.Момчето с темата да пробва и да си прецени сам.Всичко зависи от конкретната кола,както за всяка марка и модел.3.0 ТФСИ не му ли сменя всичко живо веригите?Ма това е заради милионите километри на който са 80% от дръгелите на Бг.пазара.Иначе от масовите двигатели на Ауди за мен важат 3.0 БиТДИ,3.0ТФСИ и 2.0 ТДИ...Моите 5 стинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МИТАКА1654 said:

@alexxk Това от личен опит ли колега?Щото гледам едно 4г 3,0тди на под 200к,купено лизингово от Германия на няма 1,5год и поддържано в оторизиран сервиз,как е и за вериги и за съединители.Вярно че е с с-троник,но 200к са си тънката червена линия откъдето почват сериозните проблеми.Които,като се решават и колата си върти километрите,но е факт,че ги има.Както е факт,че при японска кола,тези километри са смешен пробег каквито и да било проблеми.

Българинът е интересно животно. Когато нещо му е скъпо, то е проблем и вместо да си вземе нещо по джоба, почва да плюе разни тъпотии. 

 

Съединители и вериги са консумативи. С нищо не са по-различни от накладки, дискове, масла, и прочие. Със сигурност не са "проблем". Проблема е плиткия джоб. 

 

Няма смисъл да се сравняват 6 цилиндрови би-турбо мотори в двутонни лимузини с японски автомобили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вериги идея си нямам на 3.0TFSI може и така да е. Там има други неща за смяна преди веригите.

PCV клапан който е евтин, но покрай него вървят и разни други дреболии и цената става малко по-друга.

Евентуално чистене на нагар по клапаните заради FSI технологията и качествените масла и горива това е неизбежно.

Накратно няма перфектен мотор било то дизел или бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в качеството на маслата,а в това,че бензините си го горят като бензинче... :) Ама екстра са си особено 2.0 тфси,Нищо че новото 250 коня пада жестоко от старото 3.0 тди 240 :)  в Q5 старо ново...

 

 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...