Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Темата ако съвсем случайно си забелязал не е бензин срещу дизел.

И тая тъпотия като някой попита за дизел, да му се препоръчва бензин е доста банална. Ако имаш опит с тоя двигател в това купе давай, ама като ненавиждаш дизелите, що се опитваш да си налагаш мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Шпека го повтаря това където види думата дизел,  ти просто допълни  че бензина носел удоволствие, а не тоя 5 секундния дизел... той е за икономиЙ само нали така.. и умира над 180-200?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен удоволствието не идва от ускорението. Свободен си да мислиш иначе. 3.0битди с типтроник е чудесна комбинация, само трябва да се намери хубава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдивски и Шпековски...добра двойка са.

Единия има непродаваем маслодуш, другия даже не знае  къде е сглобявана колата му. :hilezh:

Но пък, това не ги спира да дават качествени оценки на автомобили, за които са събирали данни от нета.

Саа ако качите и някой клип на драг....забавата ще е подобаваща.:hilezh:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Malkata bulka Луда работа колега...

@petrishki ми то освен с типтроник друго има ли ? :) 2.0 тфси е бавна работа да ти кажа освен в С3 или Голф Р,а и в Сеат.Ама виж в шкодето на предно си е умряла работа... :) "Доста по-бавна от 3.0тфси, да." Смях голям.Колко е това доста кажи честно ? :) 

С шпека свърших комуникацията...безмислена е.Кара 1.8 турбо,ма и ние сме го карали тоя спряляк,После май 4.2 асматика на газ мани мани голяма игра.Сега се е вразумил с Шкодето за което съм с две ръце,ама не и тая бензинка :) А мен да не ме мисли аз съм си доволен...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е бавен, ниски 8-ци дава в шкодичка на предно 100-200. Трактора, дето "бие всичко сток" за колко ги прави?

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, OvivO написа:

@manchorov: ти не знаеш @Malkata bulka какво (не)движимо имущество има :D

 И точно поради тая причина не коментираМ хорските коли...което за екземпляри като Провански и ХамбурКски е силно непостижимо.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Все ми е тая колега.Кой каквото може това кара.И няма нищо лошо в това.Принципно и аз харесвам 3.0 ТФСИ.Ако го имаше европейско в SQ5 сигурно него щях да избера.Американски тоталки не ми се искат...Ама толкова да се велечи някак ми идва в повече.Далеч съм от мисълта ,че дизеляка е голямата работа,нито бензина е.Нормални трошляци са.Общо взето има неща който ми харесват и на бензина и на дизела.Ама динамиката им е еднаква.Поведението не точно.Кой каквото го кефи и така.Мислех да взема А7 с 3.0 тфси 333 коня но се отказах.SQ5 ми допадна повече и те така...Въпрос на вкус.И двата двигателя са хубави като са здрави.

@petrishki майтапя се колега не с лошо.Даже не съм си правил труда и да гледам кое колко и какво.Сещаш се нали... ;) Шкодето е супер мислих го и него ВРС-чето.Ако имаше 4х4 на бензина можеше и да се хвърля на едно новичко.Трактора не мога да го различа от бензина в движение ;)

cokesucker то щото често караме със 180-200 и за това е от значение :) Аз такива скорости не си ги и помислям даже...Ама нищо де. :) 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се стигна до тия малоумщини за колко ускорявало от 100-200. Колко пъти ти се налага да го правиш това? Човека пита дали е здрав тоя мотор и търси съвети за покупката ама не, пак ще засерем темата с горене на масла, печки и тъпи сравнения на каталожни данни.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, soult@ker написа:

Битурбо дизел на незнайни километрии здрав двигател не могат да се употребяват в едно изречение. Леко ще се шокираш от скока за поддръжка и ремонти в този трактор.

 

А6 с 3.0тфси е правилния мотор. В пъти по-здрав и евтин за поддръжка и много повече вървящ.

Въх

направо не е за вярване, че съм тотално съгласен с теб.😂🤣😎

 

 

5FFC97A6-273D-4331-A798-16A50707A252.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, manchorov написа:

@P_PETKOV Стига с тия тунинг глупости ...говорим за заводски двигатели.С тунинг кое какво може да стане на кой му пука.На мен поне не.А кое масло е по добро от друго идея нямам,разчитам на производителя да знае повече от мен,а и не само.

@petrishki Така е прав си...Не ми се занимава с глупости.Качи се на SQ5 ТДИ и кажи,че няма удоволствие,и толкоз...

ОЕМ маслата са ПЪЛЕН рециклаж и за 5000км са за кофата.
Лонг Лайф интервала е най-голямата заблуда, особено в БГ и нанася големи щети.Има ужасно много условности, за да караш на смени от 30к км.
Съветвам те да си сложиш на хубавото Кю истинско масло и да го сменяш на макс 8000км.
Мога да напиша десертация по темата.Но нямам сили просто по ред причини.

Преди 11 часа, P_PETKOV написа:

Стига сте сравнявали дизел и бензин няма да стигнете до никъде. BiTDI-то има относително нисък разход и доста добър вървеж.

Докато 3.0TFSI е нарочно лимитиран и след един репам минава твърдо 400 коня а с ролка вече гони 450 ... докато при BiTDI-то до към 350 ... и те така. Ама това са неща дето са дъвкани вече. Така, че в крайна сметка всеки да си купува каквото намери за добре.

 

@manchorov Аз лично избягвам ОЕМ маслата поради факта, че там фокуса е да се пазят DPF-и и всякакви еко шитни, като относно защитата на мотора не се набляга толкова много. Отделно в диапазона 10-15 евро литъра има далеч по-добри масла от ОЕМ-ските. Но това си е лично мое мнение.

ОЕМ маслата са направени с основна цел ЕКОЛОГИЯ, а не да пазят мотора. Това искам да кажа по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де или иначе казано за максимално "добри" резултати само ОЕМ масло и смяна на минимум 30хил км все пак производителя знае най-добре кое е правилно :steinigung:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, manchorov написа:

@soult@kerТи сериозно си се взел на сериозно... :) Споко човек Ауди имат само един двигател 3.0 тфси и нищо друго.Това го знам вече. :) Говорел от личен опит хахаха ,ма ти сериозно ли?С Русия нищо общо не искам да имам та дори и с форумите им... :) 

Точно руснаците правят едни от най-добрите и реални тестове.
Направо ти чета коментарите и се чудя, защо не искаш да си махнеш кюфтетата от очите.
Ето ти официален бюлетин за използване на лонг лайф ОЕМ масло.
Надявам, че сега вече няма да има неясни неща
LongLife Service regimes
The LongLife Service regime is so called because there are no set service intervals
and, depending on how you drive your vehicle, and the conditions of use, a service
will be required anywhere between 9,000 miles or 12 months (whichever occurs first),
up to a maximum of 20,000* miles or 24 months (whichever occurs first).
This LongLife service regime has been made possible due to the development of new
Volkswagen engines with the latest technically advanced LongLife oil. These engines
use built-in sensors that continually monitor the oil quality, making it possible to enjoy
reliable and confident motoring for up to a maximum of 20,000* miles or 24 months
(whichever occurs first).
*Please consult your Volkswagen Retailer or repairer for full information.

LongLife Regime.
To obtain the most benefit from the LongLife service regime, the car should to be
generally driven in a style/condition of use listed below:
• Mainly longer distance journeys
• Limited number of cold starts, engine is kept at operating temperature over a
longer period of time.
• Daily mileage above approx. 25 miles.
• Constant speed.
• Vehicle used regularly.
Time/Distance Regime.
It your car is driven in a style if listed below, it may be more appropriate to opt for the
Time and Distance regime
• Extremely uneconomical driving style ie continual maximum acceleration ie. ‘foot to
floor’.
• Vehicle fully loaded.
• Mainly short journeys.
• Frequent cold starts.
• Frequent hill climbs.
• Frequent towing.
• City centre driving.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само пълна синтетика и да се сменя на всеки 10 хил. км и никога повече от 12 хил. км. Много хора също забравят че смяната на филтъра е толкова важна колкото и смяната на маслото и става лонг-лайв масло, шорт-лайв филтър.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Въх

направо не е за вярване, че съм тотално съгласен с теб.😂🤣😎

 

 

5FFC97A6-273D-4331-A798-16A50707A252.jpeg

Случва се по някой път пътищата да ни се пресекат, особено за такива очевидни неща и ясни на висчки освен за наивните потребители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има предпочитания.
3.0 БИТЕДЕИ има повече потенциални агрегати за ремонт от 3.0ТФСИ.
3.0 тфси е конструиран да работи с температура на маслото 108-115 градуса и иска масла пълна синтетика и хубаво гориво.
Основното е да му се подава газ, моята е на 180 000 вече и няма нагар.
А и почистването не е голяма драма.
Имам познати с коли на 250 000 мили и не са пипали още вериги и прочее.
Харч на масло нямам .
3.0 дизела при засилване върви повече от компресора, проверено многократно.
Тоя вагон пада под 4 сек 0-100, но иска хибриди и прочее, докато компресора с ремък, ролка и охлаждане отива на 480кс.
КОмпресора се развърта като 10-12 цил атмосферен мотор още от 1300об до 7100.
За бензин моята има 450нм още на 2200об.
И точно това ми харесва и го взех.
Да не отварям дума, че един компресор е 400-500лв, а за турбините на битедеито да не говорим какви са цените.
КОмпресора няма никакви слаби места като цяло като моторизация, пета година не съм спрял да го ровя.
Частите изобщо не са скъпи като цяло.
На фона на колата.Иска добро охлаждане , а не лятото на 40 градуса на слънце, колата да се кара с концентрат за - 30 и помпата да изпада в несвяст.Аз карам с 80% вода и 20% антифриз на -10.
За 3.0битедеи е добре да е на възможно най-малко километри, но там и парите са други.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, cokesucker said:

Пак се почна с глупостите естествено, бавна била над 200, трошлива била, трактор било, горе долу ставал вървежа. Това разбира се го обясняват собственик на малолитражен бензин в Шкода и потребител, който е известен с ненавистта си към всичко що е дизел.

Смях!

Това е 5 секундна кола до 100 на фона на почти 2 тона комбЕ,  толкова за "задоволителния" вървеж... и понеже е с 2 турбини почти няма лаг.... толкова за трактора.

Чудясе дали Шпека въобще се е качвал в такава или пък Патладжански например... 

Човекът който притежава въпросния мотор, накрая ще го изкарате крив. Евала!

Пак ли си карал колите на шефа до автомивката и си пил от кофата с препаратите?

Все пак да поясня дори на твб да ти се изясни, сравняваме 3.0дизел с 3.0тфси които нямат общо помежду си, с това твърдение почти няма лаг показа, че шефа ти дава д акараш до мивката само някви трошляци. 3.0 д има гигантско количество лаг в сравнение с 3.0т, защо препоръчваш на човек да поддържа по-скъпия мотор който е по-бавен и в него няма грам удовоствие за каране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, CVT написа:

Само пълна синтетика и да се сменя на всеки 10 хил. км и никога повече от 12 хил. км. Много хора също забравят че смяната на филтъра е толкова важна колкото и смяната на маслото и става лонг-лайв масло, шорт-лайв филтър.

 

Ей това не го разбирам, купуват кола, която нова е била 200 000, искат премиум да се показват и после икономисваме 200-300 лева да си сменим маслото на 8000км.Отчайващо е положението да ти кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никъде не прочетох,че някой мисли да икономисва нещо от по ранната смяна на масло и да иска да кара 30 000км.Някъде почна да се губи комуникацията мисля.А като погледна заглавието на темата се чудя модераторите къде са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са си идентични.
Всеки си взима каквото му е кеф.
Въпроса е, че в БГ искаме хем да върви много, хем у фейса да качваме 6.5/100 до гръЦко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Ц Е Ц О написа:

Ей това не го разбирам, купуват кола, която нова е била 200 000, искат премиум да се показват и после икономисваме 200-300 лева да си сменим маслото на 8000км.Отчайващо е положението да ти кажа.

Ааа 200-300 са мноо пара последно двама се хвалиха как са сменили маслото за около 150лв едния с 4.2FSI другият точно с 3.0BiTDI ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...