Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Естествено,че всеки си взима каквото си реши.Това е и моето мнение.По големия проблем според мен в Бг. е,че масово внасяните коли са в доста лошо състояние,и от там нещата стават...

@P_PETKOV Разни хора разни идеали.Кофти става ако после вземеш кола поддържана от подобни хора мислещи да спестят от обслужване.Но това са рисковете на пазара втора-трета-четвърта... употреба. :) 

Как само дръпнахме 4 страници с почти не нужна информация в темата на човека.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

38 minutes ago, CVT said:

Само пълна синтетика и да се сменя на всеки 10 хил. км и никога повече от 12 хил. км. Много хора също забравят че смяната на филтъра е толкова важна колкото и смяната на маслото и става лонг-лайв масло, шорт-лайв филтър.

кой филтър имаш предвид - масления ли? Има хора, които не го сменят ли :)

6 minutes ago, P_PETKOV said:

Ааа 200-300 са мноо пара последно двама се хвалиха как са сменили маслото за около 150лв едния с 4.2FSI другият точно с 3.0BiTDI ;)

да, А7 се кара с 10w40, яко! Чичо Гошо така каза, че над 150 к вече си иска по-дебелко масълце, да обира хлабините :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, manchorov написа:

Аз никъде не прочетох,че някой мисли да икономисва нещо от по ранната смяна на масло и да иска да кара 30 000км.Някъде почна да се губи комуникацията мисля.А като погледна заглавието на темата се чудя модераторите къде са...

Модераторите са тук, получава се интересна и полезна дискусия, поне за мен.
Явно си забравил в какво точно се изразява масовият български манталитет.
Продавам истински масла и консумативи и си нямаш на идея за какво става въпрос всекидневно.
Хора с коли за по 100к и нагоре за какви неща се циганят, щото тия коли като 3.0битедеи са достъпни, ама после идва нанагорно, като иде в Порше и му обадят 120лв ставка на час, после отиваме при Чичо Гошо в гаража в Обеля, за който 10/40 полусинтетика за 45лв 5л е нещо свише и сериалът започва.

Just now, OvivO написа:

кой филтър имаш предвид - масления ли? Има хора, които не го сменят ли :)

да, А7 се кара с 10w40, яко! Чичо Гошо така каза, че над 150 к вече си иска по-дебелко масълце, да обира хлабините :)

Хахахаххахаах
Писали сме по едно и също време, леко ме изпревари :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Напълно съм съгласен.Но във всяка теме се почва едно състезание кой е по по най и такива работи.И аз съм в това число. :) Бензин срещу дизел,за колко вдига еди кво си и такива работи.Това е във всяка тема.Това също ни е манталитет явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемни агрегати: Турбини-рециклиране 2400 лева ,нови -12600лв

Вериги- около 4000лв с всички прилежащи ОЕМ части и течности.

Въздушното окачване е сравнително здраво. Заменена 1 въздушна възглавница с ОЕМ такава за 280к км.

Цената беше около 800 лв в Порше.

Други разходи: Разни дребни неща по окачване,дифтунги на дюзи и един температурен датчик който ОЕМ в Порше беше 1200 лв.

Бих казал,че колата е надеждна и доставя удоволствие от шофирането,но си иска сериозен финансов ресурс за да се поддържа адекватно и качествено.

Пробегът не е от толкова голямо значение,а условностите ,като, къде и как са навъртяни километрите на колата и как е обслужвана.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, manchorov написа:

@Ц Е Ц О Напълно съм съгласен.Но във всяка теме се почва едно състезание кой е по по най и такива работи.И аз съм в това число. :) Бензин срещу дизел,за колко вдига еди кво си и такива работи.Това е във всяка тема.Това също ни е манталитет явно...

Ясно е , че тоя спор е вечен и безсмислен.

преди 1 минута, bondo написа:

Проблемни агрегати: Турбини-рециклиране 2400 лева ,нови -12600лв

Вериги- около 4000лв с всички прилежащи ОЕМ части и течности.

Въздушното окачване е сравнително здраво. Заменена 1 въздушна възглавница с ОЕМ такава за 280к км.

Цената беше около 800 лв в Порше.

Други разходи: Разни дребни неща по окачване,дифтунги на дюзи и един температурен датчик който ОЕМ в Порше беше 1200 лв.

Бих казал,че колата е надеждна и доставя удоволствие от шофирането,но си иска сериозен финансов ресурс за да се поддържа адекватно и качествено.

Пробегът не е от толкова голямо значение,а условностите ,като, къде и как са навъртяни километрите на колата и как е обслужвана.

 

 

Забрави да споменеш, че твоята кола е купувана от магазина от вас чисто нова и сте си я гледали само вие, което е много голям плюс.
Браво за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най обичам да има 4-5 страници с некви неща ,къде по темата къде не, а автора отдавна да е избегАл с 300😄

И стига сте рИвали за тее масла. Аз сменям на  20 и не ми дреме. 

....Ааа и наливам Aral  5w30 от крана у работилницата ,щот шефа е ларж и дава масло на всеки калпак 1 път в годината 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Ц Е Ц О написа:

Продавам истински масла и консумативи и си нямаш на идея за какво става въпрос всекидневно.

 

Сподели кое е дъ маслото в момента въпреки, че това си е малко трудна задача :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично,аз съм слагал royal purple на TSI мотор и колата се държеше в пъти по-добре от ОЕМ кастрол.

Маслата и конкретно long life които ни ги бутат на гаранционните коли са пълно дърво и смърт за моторите.

Лично аз на всичките си коли не  държа масло повече от 10к км (което пак е много,реално си губи качествата след 6-7к)

Особено в градски цикъл,където колата се пали и гаси по 20 пъти на ден и върти по задръстванията е престъпление да се спазват long life интервалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@moto_fan и аз гледам са слагали ARAL Super Tronic LL 3 в Ауди докато колата е била гаранционна.

20200229_110546.jpg

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, soult@ker написа:

Е ти си типичен български гастарбайтер, никой не се учудва кво циганиш, нали и гуметки ти дава швфа да свалиш, капитан си.

Е как вее, нали трее да се поФала с тва.  Гуменките ги събирам от боклука ве, без пари не ми дават да свалям, само ако си плАтим .а аз както знаеш пАри неам😉

@manchorov сичкото е от варела, нема страшно убаво е 

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, soult@ker said:

Пак ли си карал колите на шефа до автомивката и си пил от кофата с препаратите?

Все пак да поясня дори на твб да ти се изясни, сравняваме 3.0дизел с 3.0тфси които нямат общо помежду си, с това твърдение почти няма лаг показа, че шефа ти дава д акараш до мивката само някви трошляци. 3.0 д има гигантско количество лаг в сравнение с 3.0т, защо препоръчваш на човек да поддържа по-скъпия мотор който е по-бавен и в него няма грам удовоствие за каране?

 

Ей Чубака :hilezh: по-скоро пак си си сресал гърдичките с неподходящата четка и затова си изпаднал в мозъчна несъстоятелност. :hilezh: 

Темата е за дизел и понеже е ясно колко си предубеден към дизела, мнението ти е кристално ясно: ТИ не би дал повече от 20-30к лв за такава кола, типично по български нали, и естествено за тия пари колата ще е на 300к + км. И още по-естествено, че ще те те очакват бая ремонти. Същото важи и за 3 тфси на толкова километри.

Братото имаше такава, бях я пуснал във форума да се продава (нали помниш?).... и пак ти разправяше тогава, че 50к лв. и' били много, и че било Ъпсурт да е на 90к км.... че била спряла, че щяла да се продава 1 година... обичайните ти тъпотии. Щом обясняваш че имало гигантски лаг и нямало кеф във тая кола, значи никога не си карал такава.

Тоя мотор иска хубаво масло, не за 200лв и редовна смяна. И си свиркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, soult@ker написа:

3.0тфси ген2  е с двата вида инжектори, по- икономичен и тн, наскоро го дъвкахме в друга тема.

А Шклодичките в коя тема ще ги коментираш...

Не че нещо, ама дано поне си си купил една, та поне да има база за комуникация. Така с  Непродаваемски ще имате обща тема в живота.:hilezh:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се доста се отдалечихме от темата. :) Изобщо дори не приемам бензинов автомобил като алтернатива. Харесал съм този автомобил точно и за това заглавието е такова. Интересуват ме техническите разходи за автомобила и слабите места. Ще се радвам, някой с преки наблюдения да сподели мнението си. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Qsharnashuvara Да нещата малко се отдалечиха, но в общи линии имаш мнения относно техническите разходи за автомобила и слабите места.

Това не е масов мотор така, че няма как да има супер много хора които го карат. Вече ако очакваш нещо по-специално :nixweiss:

Между другото 2014 е гранична година та ако имаш бюджет търси фейслифтова кола, основното е новата мултимедия (образно казано), наличието на матрични фарове и долу горе това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта винаги е по-добър вариант и обикновенно разликите са доста. Всички изявени големи, малки проблеми се изчистват. Подобренията, които потребителя вижда са доста по-малко от реалните такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се каже, че матричните фарове освен че са супер, са и супер скъпи. Ако каското те прецака, може да ръснеш едни 6-7к (по спомен) за фар. Като цяло, скъп автомобил, но много убав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери хубава кола и се мятай,съмнява ме да съжаляваш,ако базата ти за сравнение е Хондата.Според мен като цяло мотора и скоростите са здрави.Естествено не и на убити от каране коли,но това си зависи и от първоначалната инвестиция,и важи за всяка кола.Споменати бяха някой разходи за колата.Не е евтина за поддръжка,но и това е относително...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен след нова хонда прехода към старо ауди ще е болезнен. Само прехода от тойота към ауди би бил по-болезнен може би :)
Разходите по немска премиум марка ще са в пъти повече и по-чести спрямо тези по притежаване на японска кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е повече от болезнен но не пречи ако му е непосилно да я продаде после, точни цени се казаха за части и всички го предупредихме. Оттам нататък си има глава на раменете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Ц Е Ц О написа:


3.0 дизела при засилване върви повече от компресора, проверено многократно.
Тоя вагон пада под 4 сек 0-100, но иска хибриди и прочее, докато компресора с ремък, ролка и охлаждане отива на 480кс.
КОмпресора се развърта като 10-12 цил атмосферен мотор още от 1300об до 7100.
За бензин моята има 450нм още на 2200об.
И точно това ми харесва и го взех.
 

 

Не съм фен на дизелаците, но 3.0 Би Тди също се развърта на 1300 оборота и върви до края на оборотомера. Проблемът е, че този край идва на по-ниски обороти, сравнено с 3.0Т. А на 1900-2000 оборота по спомен имаше около 650 нютона.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

313 кс @ 3900-4500 об/мин 650 Нм @ 1450-2800 об/мин

326 кс @ 4000-4500 об/мин 650 Нм @ 1400-2800 об/мин

340 кс @ 4100-4300 об/мин 700 Нм @ 1500-2550 об/мин

 Така като гледам ми се струва,че 313 е най добре.С най голям работен диапазон.Явно заради това няма разлика в ускорението между тях.

 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тиоя графики нали знаете, че са правени на разкачен мотор от всичко и нямат общо с реалноста? Или и на това вярваш сляпо?

Реалноста е малко по-различна:

 

757-audi-dsd-jpg.112087

 

1340-dyno-graph-audi-a6-3-0-tdi-bi-turbo

 

 

https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/audi-a6-30-tdi-bi-turbo-313hp/

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...