Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Говоря за начина по който са измерени тези стойности на конете и нютон метрите и диапазона им от производителя. Май не разбира много много. Наистина си много наивен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@ker Да се спреш ли вече де да знам?За какво да съм наивен?А и дори да е така теб кво те бърка?Кой колко разбира толкоз,но теб със сигурност ми е трудно да те разбера.Не виждам за какво се опитваш да правокираш постоянно.Нещо имаш да доказваш ли?Да нямаш проблем с размерите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сервизната ми книжка също е отблязан 5w30 ARAL на по 30К слаган на "душегуб"-а ми, и първа смяна на ангренаж на 120 (оригиналния комплект толкова си е държал). Даже има няколко лепенки като малки реклами на Aral, препоръчващи маслото. Иначе си пее в момента, оркестъра се озвучава от Valovline 5w40 dexos2. 

 

Относно поддръжката на 3.0 и като цяло всичко над 4 цилиндъра - българина има очаквания като е дизел и е свързано с VW да харчи 5/100 и да лети като Ferrari, само, че реалността някак не успява да оправдае очакванията за "здрав германски дизел" на Бай Ганьо. То сигурно и за това си се кефя на колата - нито съм очаквал евтина поддръжка, нито да гори малко - никой не ме е насилил, избора е мой и нямам право да рева след това. Та и тук така. Говорим за V6, за BiTDI, говорим за доста кончета и още повече въртящ момент, което като го плюсуваш с 300-400К минимум в чужбина някак си не е иделогия за перфектност. И от там българина разочерован как това са боклуци. Проблема е в очакванията и мисленето. Има си 1.9 за тия, които очакват евтина поддръжка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пак ли изскочи от некролозите, да опяваш покойници? Да не си завършил семинарията, специалност опело на  рано споминали се инвалиди, умрели в мъка и донесли нищета на околните? Ако е така, с право твоята кола е  V6 2.5tdi.:hilezh:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4-тата страница се спомена ARAL, което го има и в моята сервизна книжка като препоръчано масло още от 99-та. Останалото са ваши глупости, аз говоря изцяло по темата - спомена се това масло (което по нашите ширини не е име като Castrol, Repsol, Motul,Bardhal), написах това, което са писали VAG По книжката. Нито съм си го измислил, нито ми дреме преди колко години е. 

 

А донеслото нищета на околните е именно заради техните очаквания. Когато очакваш всичко, което си купиш да е равностойно на 1.9 така се получава. Всичко е до очаквания. Защо да не дам пример с моята кола и мотор, не същестува ли, не я карам ли, не е Audi ли? Питам администрацията - това Audi форум ли е, че ми се прави забележка за споменаването на модел и мотор на Audi (VAG по-точно)?

 

Ако грешката е в мен ще помоля администрацията да изтрие C5 раздела и към общите условия като правила на форума да се забрани да се говори за 2.5, понеже е стар, нищо, че има теми и за още по-стари. Просто някои още си ближат финансовите рани явно от него. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метнах едно око на маслата които ARAL имат емиии всичко е "Synthetic-Technology" или иначе казано нищо общо с пълна синтетика.

Всеки да си налива каквото реши. Това, че дадено масло е препоръчано от Ауди е на база това, че отговаря примерно на 504/507 нормата и до там, но това не го прави добро масло. Защо на който му се чете има достатъчно писано и тук и в много други форуми.

 

@Veli_907Oтносно Valvolina с който карате има вероятност да не е точно пълна синтетика, а добре рекламирана база от група 3 или 3+ което си остава хидрокрекинг. Или поне така изглеждат нещата след малко ровене.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че арал а е хидрокрек, но не е лош ,щом покрива и R8 моторите като спецификации и съответно го наливат в тях. 

Друг е въпроса, че шефа на състезателната си играчка (едно ЕВО 10) налива Ravenol 😁 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, 150hp написа:

 

Не съм фен на дизелаците, но 3.0 Би Тди също се развърта на 1300 оборота и върви до края на оборотомера. Проблемът е, че този край идва на по-ниски обороти, сравнено с 3.0Т. А на 1900-2000 оборота по спомен имаше около 650 нютона.

 

Нормално дизела да се развърта, все пак е до 4500+ оборота.
Мен ме кефи как моят кошер тегли от 2000 до 7100об без умора.Сега си погледнах графиката на стейдж 1+, сега съм на 2+ и не съм я мерил , за бензинов мотор - на 1500об - 450нм, но пък имам логове и в момента имам 550-600нм от 1900 до 7000об.
 

3.0 БиТурбото става със ремап около 380кс. и 800+ нм.
С типтроника колата е много приятна.
Основното, което мога да кажа е, че сега и след 5г и след 10г ще се поддържа като автомобил, който е струвал нов над 150 000лв и това трябва да се знае.

преди 57 минути, moto_fan написа:

налива Ravenol 😁 

 

Ще се сетиш ти хахахаххаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, Ц Е Ц О said:


Основното, което мога да кажа е, че сега и след 5г и след 10г ще се поддържа като автомобил, който е струвал нов над 150 000лв и това трябва да се знае

Сигурно в 90% от случаите никой не се сеща за това, очаква поддръжката да е като на 1.4 в а3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О ти с Revo ли беше?Какво ти е мнението като цяло за самия софт сравнен с на гаражните тунери?Кое масло на Ravenol точно ползвате и да става за дизеляка,че да взема да го пробвам.Гледам някви цени в нета,ма ми се струват много ниски...

@plamen sf Софта ли?Какво точно имаш предвид?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че едното се мисли от инженери, тества се на дино, тества се на пътя, правят се корекции за всеки компютър на конкретна моторизация и прочие неща. Много по-изпипано е, много по-финно настроено. 

 

Другото са на бай Пешо свободните интерпретации в час по трудово...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много ги разбираш ... ?!

Колко коли си правил  и колко си счупил ?

Сподели ни на нас неуките как стоят нещата с "финните настройки "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, P_PETKOV написа:

Метнах едно око на маслата които ARAL имат емиии всичко е "Synthetic-Technology" или иначе казано нищо общо с пълна синтетика.

Всеки да си налива каквото реши. Това, че дадено масло е препоръчано от Ауди е на база това, че отговаря примерно на 504/507 нормата и до там, но това не го прави добро масло. Защо на който му се чете има достатъчно писано и тук и в много други форуми.

 

@Veli_907Oтносно Valvolina с който карате има вероятност да не е точно пълна синтетика, а добре рекламирана база от група 3 или 3+ което си остава хидрокрекинг. Или поне така изглеждат нещата след малко ровене.

 

 

 

Това е MST от линка ти, аз ползвам dexos2, което си покрива точно спецификацията и мисля, че би трябвало е пълна синтетика. От звука обаче разбирам, че това е най-доброто нещо, което е виждал мотора след Castrol, Motul и Repsol. Самия аз се изненадах от разликата дори на студено, да не говорим като загрее. Дума да не става да биещи повдигачи или каквото и да е, бях доволен и от Motul VW-Specific 5w40 по същата спецификация, но това е съвсем друго нещо, заслужава си всяка стотинка. За горене не мога да говоря - никога не е горял което и да е масло, ама и аз не съм ги пазарял от Бай Пешо. Valvoline-а ми беше сякаш далечен, имах един скептицизъм, ама приятеля ми-майстор настоя , че съм щял да усетя разликата и било много добро. Е, позна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай линк на това което ползваш. Тънкия момент с пълната синтетика, че масла които са хидрокрек от група III пак могат да се наричат синтетично.

Дали случаят с валволин е такъв идея си нямам просто видях, че в oil-club.ru MST e в класацията им за хидрокрек масла и те така.

В крайна сметка щом това масло се държи ок на твоя кола действай с него и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Veli_907 написа:

 

Това е MST от линка ти, аз ползвам dexos2, което си покрива точно спецификацията и мисля, че би трябвало е пълна синтетика. От звука обаче разбирам, че това е най-доброто нещо, което е виждал мотора след Castrol, Motul и Repsol. Самия аз се изненадах от разликата дори на студено, да не говорим като загрее. Дума да не става да биещи повдигачи или каквото и да е, бях доволен и от Motul VW-Specific 5w40 по същата спецификация, но това е съвсем друго нещо, заслужава си всяка стотинка. За горене не мога да говоря - никога не е горял което и да е масло, ама и аз не съм ги пазарял от Бай Пешо. Valvoline-а ми беше сякаш далечен, имах един скептицизъм, ама приятеля ми-майстор настоя , че съм щял да усетя разликата и било много добро. Е, позна.

Maслото, което ползваш е група 3 с яко присадки и покрива синтетика нормите, но не е пълна синтетика.
Отделно имам 2.5тди от 7г и най-доброто масло, което съм ползвал е на АмсОйл 10/40 Хеви Дюти дизел, напук на всякакви майстори и прочее.
За тоя мотор най-важно е мазането и горивото.Арала далеч не е топ за мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, manchorov написа:

@Ц Е Ц О ти с Revo ли беше?Какво ти е мнението като цяло за самия софт сравнен с на гаражните тунери?Кое масло на Ravenol точно ползвате и да става за дизеляка,че да взема да го пробвам.Гледам някви цени в нета,ма ми се струват много ниски...

@plamen sf Софта ли?Какво точно имаш предвид?

Тъй като го продавам РАВЕНОЛ-а, съм тествал почти всичко от масовките и перформанс маслата.
На РЕВО софта го ползвам от 4г и разликата е , че няма прилика с каквото и да било.
Не случайно струват пари, верно не вади коне колкото да си начешеш егото с някоя графика, но е сейф и слага максимално на пътя.
Казвам го , защото имам десетки логове и се вижда какво и как правят хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorov Какви цени очакваш за литър масло ?

Ravenol си имат селектор за масла спрямо марка модел моторизация.  Това масло примерно покрива 504/507 (ако се гонят стриктно VAG нормите).

 

Ако не следват сляпо VAG нормите има по-добри масла които (ooo изненада) НЕ покриват VAG нормите (понеже тия норми са за еко меко и т.н. говна предимно).

 

@Veli_907 Tия неща за маслата са писани отдавна. Иначе най-тъпото в цялата маслена история е, че ако на едно масло пише пълна синтетика това може да е много далеч от истината (примери безброй). Да се разбере дали е баш така си трябва ровене и т.н. Но като цяло всеки прозводител който прави истинска синтетика ще го напише, че ползва база от група 4 и нагоре понеже тия масла струват доста повече от хидрокрек маслата и те така.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, P_PETKOV написа:

НЕ покриват VAG нормите (понеже тия норми са за еко меко и т.н. говна предимно).

Точно, иначе си отиват катовете и ДПФ.

Като се казва пълно щастие няма.

преди 8 минути, Ц Е Ц О написа:

Отделно имам 2.5тди от 7г

Все си мисля, че го продаде.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Krischan написа:

Ама много ги разбираш ... ?!

Колко коли си правил  и колко си счупил ?

Сподели ни на нас неуките как стоят нещата с "финните настройки "

Стоят така , че за дадена моторизация има от завода 18 вида компютри за 2.0Т примерно и за тях има разработени 5 еида софтуер.
Наистина фино направен.
Като ти чета коментара хич не си в час какво и как предлагат РЕВО за ВАГ групата като настройки.
С две думи - няма гаражна и дино настройка да докара такава графика, да не говорим, че навсякъде се ползват готови софтове.

преди 2 минути, Malkata bulka написа:

Точно, иначе си отиват катовете и ДПФ.

Като се казва пълно щастие няма.

Все си мисля, че го продаде.

 

Оставих го.
Служи вярно, ама и се гледа както трябва.
След първоначалното облужване 2013г и 120 000км сме сменили само една ксенонова кружка и преди месец една възглавница.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Malkata bulka написа:

Точно, иначе си отиват катовете и ДПФ.

 

Е всеки сам си решава да пази Катове и DPF или мотора.

Пък и това отиване не става ей така веднага ами примерно ще карат 20-30% по-малко Катове и DPF които и без друго се кормят/махат масово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...