Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

39 minutes ago, Krischan said:

Ама много ги разбираш ... ?!

Колко коли си правил  и колко си счупил ?

Сподели ни на нас неуките как стоят нещата с "финните настройки "

Кажи честно, че правиш по-добри мапове от Рево?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Редактирано от Krischan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да без да иде при Revo дилър няма как да стане номера.

 

@manchorov Само за протокола ... до вчера (образно казано) не искаше да чуеш за ремап, а днес вече живо се интересуваш.

Какво се случи, че направи такъв рязък завой, просто ми е интересно нищо повече ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, Krischan said:

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Не разбирам това какво общо има с моето мнение🤔 

 

34 minutes ago, P_PETKOV said:

В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер ;)

То не е само да се налее софтуер, има и други особености. Така че човека, който го прави, също е от значение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, Krischan написа:

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Mного зависи какви коли.
В момента няма човек във форума, който да е висял и правил проекти при Келеша, Лека му Пръст от мен.
Тогава не бяхме чували за рево и ала бала.
Но, когато му закарахме 2-3 рево коли с по 400+ коня каза, че и една седмица да настройва, няма как да го направи като рево файла.А щом той го казва, значи е така.

преди 7 минути, 150hp написа:

Може ли да попитам дали душегубката 2.5д подлежи ли на РЕВО тунинг? :D

Не.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, P_PETKOV said:

Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄

Цецо ще ти разкаже или прочети в шкода форума. Морския дилър на Рево загуби сума клиенти от незнание и неправене на елементарни неща. 

13 minutes ago, soult@ker said:

Няма пертишки, пращат номера на компа на рево и те пращат софта който да се налее.

Налива софта, затваря капака и приключва работата на тунера ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко, ремап-а е като всяко друго добавяне на софтуер, към вече сглобен хардуер. След инсталацията трябва да се проследи дали всичко работи както би следвало. Това включва логове, каране, логове, пак каране. Проследяване как се държи колата при различни горива. Рево предлагат различни карти, спрямо предпочитанията на собственника за октаново число на бензина, с който ще се кара колата. При нас бензините са пълен леш и съответно това влия на поведението на колата. Цецо например кара с карта за 97, а сипва 100 октана... И така, не е толкова просто, колкото шпека мисли :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, petrishki написа:

На кратко, ремап-а е като всяко друго добавяне на софтуер, към вече сглобен хардуер. След инсталацията трябва да се проследи дали всичко работи както би следвало. Това включва логове, каране, логове, пак каране. Проследяване как се държи колата при различни горива. Рево предлагат различни карти, спрямо предпочитанията на собственника за октаново число на бензина, с който ще се кара колата. При нас бензините са пълен леш и съответно това влия на поведението на колата. Цецо например кара с карта за 97, а сипва 100 октана... И така, не е толкова просто, колкото шпека мисли :) 

 

Карам си с файла за 100 октана.
Просто на предварение 25-26 нямам никави детонации на 6000об и е чук сега положението.
Имам логове с 
Шел 100
Газпром
Круиз
Ромпетрол
Лукойл 100.

Колата е най-добре с Лукойл 100.
Бензина им е топ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Винаги съм се интересувал от качествен тунинг колега.Правил съм си 1.8 турбо при Венци още когато ги мапваше в гаража пред колперацията в която живееше.Е от тогава съм със смесени чувства.Не можа да го оправи това смотано 1.8 турбо и те така.Продадох колата...Не се занимавам вече с гаражни мапери...За Маднес става въпрос било е преди 10 години сигурно.И те така... :) Парите не са ми проблем,но не искам проблеми след това...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големите фирми имат опит, разработки а не карат на проба грешка, тъй като имат много опит/коли направени и специалисти в областта!
Няма начин да сравним отдела на REVO/MTM и тнт с някой тунек маста от Годеч ...

 

И не е лошо да си преразгледаш личната политика за "оригиналното" масло в Ауди... да не кажа, че е препоръчително да караш с правилното масло за теб но висок клас.

Защо по дяволите са ти толкова скъпи предните дискове, отстъпки не ползваш ли?

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в твоя случай имаш опции Revo, MTM, ABT, APR ... за АPR погледни дали кода на твоя мотор го има в таблицата им или пиши на overdrive понеже те са представител на APR за България.

 

П.с. Tи до сега за гаражен тунек ли си мислеше, че пиша като споменавах 3.0ТFSI ... там за да станат нещата както трябва си е най-добре да се заложи на изпитани решения.

 

@Prokopi90 Емиии предните му дискове са некви ала двукомпоненти на 390мм и официалната и цена в Бг е още по-убава само 924 лв на парче.

Ся там има един тънък момент, че няма ляв и десен както е редно да бъде ама това е една друга тема.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...