Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Гледах ги в Ибей дисковете за към 600 евра,и 200 за накладките.ОригиналдЪ.Иначе за маслото ще го мисля.За скоростите пак ли е такава драма или...?MTM са ми най удобни,в смисъл близки.Днес видях едно RS3 седан с MTM и ме изкефи.Пича го понатисна... бая е нервно  :) 380 са дисковете,ама няма да ги сменям докато не обадят.Исках да ги сменям защото ме дразни как скърцат накладките... ама ще почакам при тази цена.  :)

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@manchorov Мдааа моя грешка дисковете са ти 380мм просто си мислех за дисковете на RS6 които също са ала двукомпонентни.

За скоростите нали ти писах в другата тема има си китове на ZF. Koeто е по-оригиналното ... все пак ZF правят кутиите и целия кит е някъде около 250 евра докато OEM oтива тройно ;)

Относно дисковете при условие, че имаш бюджет може да вземеш дори по-читави от ОЕМ-ските примерно такива, като номера с такива дискове е, че на следващата смяна се взема само диска а камбаната не се сменя (или поне такава е връката при другите производители например AP Racing).

 

При един разумен подобор на частите обслужването SQ5-цата ще ти е доста под 5 бона това за нещата които писа в темата за обслужването де.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, soult@ker said:

Много добре попадение колега, сега ще се покрие дървения философ.

Е, в случая е прав, маслото се явява компонент и то значителен от горивовъздушната смес в тези два агрегата... за съжаление.  :flehan:Макар, че едва ли това е имал предвид. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, P_PETKOV написа:

Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄

Първо, може да няма видим Софт за този номер КОМП.

пуска се рикуест, прави се после аутоскан и т.н.

Абсолютно задължително е после да се направят лог файлове, особено за по-силни коли и да се избере с каква карта да се кара.

има коли с файлове за 97/98/100/102 октана.

има и с файлове за 97lb/97hb/98lb/98hb

И трябва да се види какво и как прави колата.

Не всички покриват използването на СПС превключвател за смяна на горивните карти и предварвнията. 
И те така

@cvetan83

Адаша ми е свършил страшно много неща по колата относно REVO.

Друг дилър на РЕВО в БГ за мен няма.

 

На 1.03.2020 г. at 16:13, P_PETKOV написа:

В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер ;)

Това изобщо не е така!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Благодаря за поясненията. За бензина ги има тези неща съгласен съм, но предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце :)

Позачетох малко и темата във шкода форума. Тия шкоди с 2.0TFSI големи вървели ще дойдат  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки модерен мотор с принудително пълнене, в който се вложат едни пари, почва да върви.

 

При точно тоя вагов мАтор, пътя е утъпкан, а вложенията не са толкова много. Добавяш лекото купе на предно и доускоренията стават брутални.

 

Колите с 4х4 - голф Р, С3, Леон, дават страшни времена 0-100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, P_PETKOV said:

@Ц Е Ц Оно предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце :)

Поради каква причина да има разлика между дизела и бензина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.03.2020 г. at 17:10, Ц Е Ц О написа:

Mного зависи какви коли.
В момента няма човек във форума, който да е висял и правил проекти при Келеша, Лека му Пръст от мен.
Тогава не бяхме чували за рево и ала бала.
Но, когато му закарахме 2-3 рево коли с по 400+ коня каза, че и една седмица да настройва, няма как да го направи като рево файла.А щом той го казва, значи е така.

Цецо, Рево въобще занимават ли се с къстъм ремап на къстъм сетъпи или за там трябва да се търсят други алтернативи? Доколкото съм запознат високите им стейджове изискват точно определен от тях хардуер или с други думи, ако си решил сетъпа да е с турбо 3076, а те предлагат стейдж 3 и той е с 2871... май не са вариант :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GTX3071R
Като цяло няма вариант да ти настроят колата с твои части.
Няма как да са сигурни, че всичко после ще е ОК.
Имат си стейджове и препоръчителен/задължителен хардуер.
За моята кола например има само два видими за нормален потребител стейджове Стейдж 1 = софтуер и Стейдж 1+ софт и ремък с ролка.
Обаче като влезеш в дилърският панел и се оказва,че има Стейдж 2 и Стейдж 2+
Стейдж 2 - за спортни катализатори 100 или 200 клетъчни и Стейдж 2+ за декат.
Особено за високите стейджове всичко трябва да си е с техен хардуер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля ако скоростите на 3.0 БиТДИ са до 700 нютона според Ауди,а според ZF до 500-550 за 8hp55.Какво се случва с ремап който е до към 800 нютона.Нещо не ми се вързва.Или след ремапа е на доиживяване...Просто размишлявам,a REVO казват ,че е сеифти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorov
Бая носят на бой.Като цяло.
Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм.

Само се обслужва на всеки 80 000км и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли някой, дали всички 3 битди имат тази система за рекуперация на енергията?

По специално се интересувам за Олроуд.

Като разглеждам обяви, в някои пише, в други не.

Дали е екстра или се вгражда серийно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Ц Е Ц О said:

@manchorov
Бая носят на бой.Като цяло.
Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм.

Само се обслужва на всеки 80 000км и така.

къде е ремапвано това 4F?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ги съпоставям, но revo си заслужава за по-скъпа кола, големият душегуб в 4F вече го търгуват за 6000 леааа :) и 925лв за revo...

@soult@ker: ако не са реномираните интернационални тунинг студиа, кой тогава? За крематор съм срещал само добри мнения? За маднес, годеч и т.н. има и негативни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има повече негативни за креватора, доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него. Но защо не се оплакват нямам представа, сигурно страх да не признаят, че са се прецакали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ходиш по толкова сервизи, че пък и да си събрал такава информация.

Извинявам се, но ми звучи недостоверно. 

 

Аз съм с точно обратното мнение, както и доста колеги тук. 

Няма начин да няма недоволни, но едва ли са колкото пишеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

43 minutes ago, soult@ker said:

 доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него.

А на мен ми е интересно кой сервиз "оправя" тези коли.....и от какво ги оправя - връща им заводския софтуер, слага им фабрични катализатори....какво точно им "оправя"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...