manchorov Публикувано 1 Март 2020 Доклад Share Публикувано 1 Март 2020 (Редактирано) Гледах ги в Ибей дисковете за към 600 евра,и 200 за накладките.ОригиналдЪ.Иначе за маслото ще го мисля.За скоростите пак ли е такава драма или...?MTM са ми най удобни,в смисъл близки.Днес видях едно RS3 седан с MTM и ме изкефи.Пича го понатисна... бая е нервно 380 са дисковете,ама няма да ги сменям докато не обадят.Исках да ги сменям защото ме дразни как скърцат накладките... ама ще почакам при тази цена. Редактирано 1 Март 2020 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Март 2020 Доклад Share Публикувано 1 Март 2020 (Редактирано) @manchorov Мдааа моя грешка дисковете са ти 380мм просто си мислех за дисковете на RS6 които също са ала двукомпонентни. За скоростите нали ти писах в другата тема има си китове на ZF. Koeто е по-оригиналното ... все пак ZF правят кутиите и целия кит е някъде около 250 евра докато OEM oтива тройно Относно дисковете при условие, че имаш бюджет може да вземеш дори по-читави от ОЕМ-ските примерно такива, като номера с такива дискове е, че на следващата смяна се взема само диска а камбаната не се сменя (или поне такава е връката при другите производители например AP Racing). При един разумен подобор на частите обслужването SQ5-цата ще ти е доста под 5 бона това за нещата които писа в темата за обслужването де. Редактирано 1 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 14 hours ago, Aleks67 said: При 1.8 и 2.0 TFSI със сигурност!.. Много добре попадение колега, сега ще се покрие дървения философ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Той вярно е единствения, който хвали тоя трошляк. Стария не горял масло, пък само новия - нейсе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 1 hour ago, soult@ker said: Много добре попадение колега, сега ще се покрие дървения философ. Е, в случая е прав, маслото се явява компонент и то значителен от горивовъздушната смес в тези два агрегата... за съжаление. Макар, че едва ли това е имал предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Преди 23 часа, P_PETKOV написа: Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄 Първо, може да няма видим Софт за този номер КОМП. пуска се рикуест, прави се после аутоскан и т.н. Абсолютно задължително е после да се направят лог файлове, особено за по-силни коли и да се избере с каква карта да се кара. има коли с файлове за 97/98/100/102 октана. има и с файлове за 97lb/97hb/98lb/98hb И трябва да се види какво и как прави колата. Не всички покриват използването на СПС превключвател за смяна на горивните карти и предварвнията. И те така @cvetan83 Адаша ми е свършил страшно много неща по колата относно REVO. Друг дилър на РЕВО в БГ за мен няма. На 1.03.2020 г. at 16:13, P_PETKOV написа: В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер Това изобщо не е така!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 @Ц Е Ц О Благодаря за поясненията. За бензина ги има тези неща съгласен съм, но предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце Позачетох малко и темата във шкода форума. Тия шкоди с 2.0TFSI големи вървели ще дойдат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Всеки модерен мотор с принудително пълнене, в който се вложат едни пари, почва да върви. При точно тоя вагов мАтор, пътя е утъпкан, а вложенията не са толкова много. Добавяш лекото купе на предно и доускоренията стават брутални. Колите с 4х4 - голф Р, С3, Леон, дават страшни времена 0-100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 59 minutes ago, P_PETKOV said: @Ц Е Ц Оно предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце Поради каква причина да има разлика между дизела и бензина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Емии най-малко нямаш нафта 95 98 100 и т.н. Сега до колко това е така идея си нямам само предлолагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 На 1.03.2020 г. at 17:10, Ц Е Ц О написа: Mного зависи какви коли. В момента няма човек във форума, който да е висял и правил проекти при Келеша, Лека му Пръст от мен. Тогава не бяхме чували за рево и ала бала. Но, когато му закарахме 2-3 рево коли с по 400+ коня каза, че и една седмица да настройва, няма как да го направи като рево файла.А щом той го казва, значи е така. Цецо, Рево въобще занимават ли се с къстъм ремап на къстъм сетъпи или за там трябва да се търсят други алтернативи? Доколкото съм запознат високите им стейджове изискват точно определен от тях хардуер или с други думи, ако си решил сетъпа да е с турбо 3076, а те предлагат стейдж 3 и той е с 2871... май не са вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 @GTX3071R Като цяло няма вариант да ти настроят колата с твои части. Няма как да са сигурни, че всичко после ще е ОК. Имат си стейджове и препоръчителен/задължителен хардуер. За моята кола например има само два видими за нормален потребител стейджове Стейдж 1 = софтуер и Стейдж 1+ софт и ремък с ролка. Обаче като влезеш в дилърският панел и се оказва,че има Стейдж 2 и Стейдж 2+ Стейдж 2 - за спортни катализатори 100 или 200 клетъчни и Стейдж 2+ за декат. Особено за високите стейджове всичко трябва да си е с техен хардуер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 Аз пък си мисля ако скоростите на 3.0 БиТДИ са до 700 нютона според Ауди,а според ZF до 500-550 за 8hp55.Какво се случва с ремап който е до към 800 нютона.Нещо не ми се вързва.Или след ремапа е на доиживяване...Просто размишлявам,a REVO казват ,че е сеифти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 @manchorov Бая носят на бой.Като цяло. Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм. Само се обслужва на всеки 80 000км и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Знае ли някой, дали всички 3 битди имат тази система за рекуперация на енергията? По специално се интересувам за Олроуд. Като разглеждам обяви, в някои пише, в други не. Дали е екстра или се вгражда серийно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 3 hours ago, Ц Е Ц О said: @manchorov Бая носят на бой.Като цяло. Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм. Само се обслужва на всеки 80 000км и така. къде е ремапвано това 4F? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 @Schnura За това oт скрийшота по-долу ли иде реч ? Това е от брошурата за 2012-та моделна година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Да. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 преди 38 минути, OvivO написа: къде е ремапвано това 4F? Е как? При най-добрия - Келеша , лека му пръст........😥 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 не го познавам, но Бог да го прости! Значи сега revo или крематор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Рево и креватора в едно изречение, не се излагай. Креватора само акомнямаш пари и искаш да ти твори върху колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 не ги съпоставям, но revo си заслужава за по-скъпа кола, големият душегуб в 4F вече го търгуват за 6000 леааа и 925лв за revo... @soult@ker: ако не са реномираните интернационални тунинг студиа, кой тогава? За крематор съм срещал само добри мнения? За маднес, годеч и т.н. има и негативни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Има повече негативни за креватора, доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него. Но защо не се оплакват нямам представа, сигурно страх да не признаят, че са се прецакали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 А защо ходиш по толкова сервизи, че пък и да си събрал такава информация. Извинявам се, но ми звучи недостоверно. Аз съм с точно обратното мнение, както и доста колеги тук. Няма начин да няма недоволни, но едва ли са колкото пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 43 minutes ago, soult@ker said: доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него. А на мен ми е интересно кой сервиз "оправя" тези коли.....и от какво ги оправя - връща им заводския софтуер, слага им фабрични катализатори....какво точно им "оправя"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване