Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Българинът е интересно животно. Когато нещо му е скъпо, то е проблем и вместо да си вземе нещо по джоба, почва да плюе разни тъпотии. 
 
Съединители и вериги са консумативи. С нищо не са по-различни от накладки, дискове, масла, и прочие. Със сигурност не са "проблем". Проблема е плиткия джоб. 
 
Няма смисъл да се сравняват 6 цилиндрови би-турбо мотори в двутонни лимузини с японски автомобили...
Е, важното е да се кажат тези неща, за да няма изненади после. Човека ще си прецени възможностите. Да, сравнението Хонда с Ауди е нелепо. Японките технологично са години назад, без на Тео електрокара [emoji23]

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 8 минути, manchorov написа:

Проблема не е в качеството на маслата,а в това,че бензините си го горят като бензинче... :)

 

Toва далеч не е така FSI моторите държат далеч по-високи температури обикновенно над 100 градуса без да се натискат и от там изискването за истински синтетични масла, ама да не разводняваме темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, manchorov said:

Ама екстра са си особено 2.0 тфси,Нищо че новото 250 коня пада жестоко от старото 3.0 тди 240 :)  в Q5 старо ново...

Голям гъдел на трактористите е да стравняват мотори с разлика в обема от 50%, обяснявайки как нафтата е голяма вървела. Смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, petrishki написа:

Съединители и вериги са консумативи. С нищо не са по-различни от накладки, дискове, масла, и прочие. Със сигурност не са "проблем". Проблема е плиткия джоб. 

Колега,принципно е така,но не мислиш ли,че е малко пресилено тези "консумативи" за хиляди левове да се сменят на смешен километраж,още повече,че този тип автомобил често навърта по 100к км на година?В крайна сметка ми е малко смешно ангренажният ремък на Пежо на изкарва повече от вериги на Ауди/Бмв.

 

преди 42 минути, petrishki написа:

Няма смисъл да се сравняват 6 цилиндрови би-турбо мотори в двутонни лимузини с японски автомобили...

Това също е доста пресилено твърдение.Да,няма смисъл да се сравняват,без това "6 цилиндрови би-турбо мотори в двутонни лимузини" я си изкарали гаранцията,я не.Добре,че поне е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, manchorov написа:

Нищо че новото 250 коня пада жестоко от старото 3.0 тди 240 :)  в Q5 старо ново...

 

 

Мааа ,миналата седмица карах едно А6 авант,квадрат на 100км  с въпросния мотор.....тъжна работа ,честно 

Убаво би турбо на малко км струва все още 20 евра, факт.  Мотора е добър и държи ,остава българите да разберат че за 20к лева нема как да намерят подобна кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654 няма как да сравняваш две части, а същевременно вградени в два съвсем различни автомобила...

 

На кратко, по-тежкият, по-бърз, по-комфортен и технологично по-развит автомобил, винаги ще бъде с по-скъпа поддръжка и най-вероятно с по-кратки интервали на експлоатация и обслужване.  

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV е как да не е така,оригиналните масла да не би помагат?

@petrishki Чак 50% посмали малко де.Конете са повече на бензина...ми бая вървела е колега.Или нещо друго да кажеш спрямо производителя?Може да ги сравняваш и със 3.0 ТФСИ без някви тунинги ако искаш...

@МИТАКА1654 Това за гаранцията е майтап нали?

@moto_fan е ти пък сега.Кви ги говориш :) Мойто ми излезе към 30 евра :) 

 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това също е доста пресилено твърдение.Да,няма смисъл да се сравняват,без това "6 цилиндрови би-турбо мотори в двутонни лимузини" я си изкарали гаранцията,я не.Добре,че поне е малка.
Тия френски умрелки къде ги спомена тука, къде не могат да изкарат ангренажния комплект без да се разлети нещо от мотора.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, manchorov said:

@petrishki Чак 50% посмали малко де.Конете са повече на бензина...ми бая вървела е колега.Или нещо друго да кажеш спрямо производителя?Може да ги сравняваш и със 3.0 ТФСИ без някви тунинги ако искаш...

От 2 литра за да получиш 3, добавяш 50% от обема. 

Аз лично не мога да сравня 3 литров бензин с чарджър, дето без тунинги е 300 коня, с 240 коньов дизелов кошник. Ти ако можеш, сравнявай. 

 

Дизела пада по всички критерии при стокови автомобили:

Battle : A6 3.0 TDI Quattro S Tronic (C7) vs A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic (C7) vs A4 2.0 TFSi Quattro S-Tronic (B9)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petrishki Ти майтап си правиш...3.0 битди с 3.0 тфси ги сравнявай.Кво се правите на ухапани девойки не знам...От кое пада дизела бе колега?Кво става вече се чудя?Да ти кажа да не се мъчиш по тия сайтове 3.0БиТДИ бие наред сток...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petrishki е как да не би е 5.1 тди и 5.3 тфси до 100 пада 0.1 на 400 метра и е 313 срещу 354 ... кво да говорим?Няма нужда.Как и да е.Абе не върви тоя дизел деба и това си е :) Да не говорим,че това е последнот 3.0 тфси  срещу първия битди.с турбина,а не като другите с чарджар.Въпреки,че е отчетено грешно 2013/2017.Или бъркам?

Което е по добре според мен..Абе да си караме колите без проблеми кой каквото има и това е...

 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, никой не е казал, че биТДИ не върви. Ти започна нелепите сравнения на 2.0тфси с 3.0тди. После, още по-нелепо предложи да сравним мотор от 4ф, с такъв в 4г... Бензина носи удоволствие, дизела носи икономия, това е.

 

ПС разликата във вървежа от 180-200 нагоре става много грозна за дизела

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте сравнявали дизел и бензин няма да стигнете до никъде. BiTDI-то има относително нисък разход и доста добър вървеж.

Докато 3.0TFSI е нарочно лимитиран и след един репам минава твърдо 400 коня а с ролка вече гони 450 ... докато при BiTDI-то до към 350 ... и те така. Ама това са неща дето са дъвкани вече. Така, че в крайна сметка всеки да си купува каквото намери за добре.

 

@manchorov Аз лично избягвам ОЕМ маслата поради факта, че там фокуса е да се пазят DPF-и и всякакви еко шитни, като относно защитата на мотора не се набляга толкова много. Отделно в диапазона 10-15 евро литъра има далеч по-добри масла от ОЕМ-ските. Но това си е лично мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Стига с тия тунинг глупости ...говорим за заводски двигатели.С тунинг кое какво може да стане на кой му пука.На мен поне не.А кое масло е по добро от друго идея нямам,разчитам на производителя да знае повече от мен,а и не само.

@petrishki Така е прав си...Не ми се занимава с глупости.Качи се на SQ5 ТДИ и кажи,че няма удоволствие,и толкоз...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorov: на кой производител? На производителя на автомобила, който си брандира чуждо масло под своето лого и продава части за двигателя, ако се посчупи?

Или на производителите на масла, които са независими и правят само масла и смазочни продукти? :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, manchorov said:

@P_PETKOV Стига с тия тунинг глупости ...говорим за заводски двигатели.С тунинг кое какво може да стане на кой му пука.На мен поне не.А кое масло е по добро от друго идея нямам,разчитам на производителя да знае повече от мен,а и не само.

@petrishki Така е прав си...Не ми се занимава с глупости.Качи се на SQ5 ТДИ и кажи,че няма удоволствие,и толкоз...

Ти си доста ограничен човек и вярваш,сляпо на всички. А и винаги твоето е най-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorovНа теб на мен да на друг пак не и те така, всеки сам си решава, но няма нужда да се генерализира, че на никой не му пука какво може да извади даден мотор след ремап.

За маслата има много писано отделно тествано и т.н. ОЕМ маслата не са нищо специално освен по цена и до там, но всеки може да вярва в дядо Коледа безплатно е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Е колега това е ... твърдение.Който как то си реши.То същото важи и за оригиналните части,или там е друго?

@soult@ker Прав си.

@P_PETKOV Така е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното масло е с доста ниско качество сравнено с амсойл, редлайн и тн. От личен опит. За тестове както вече се каза, има достатъчно поруските форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@kerТи сериозно си се взел на сериозно... :) Споко човек Ауди имат само един двигател 3.0 тфси и нищо друго.Това го знам вече. :) Говорел от личен опит хахаха ,ма ти сериозно ли?С Русия нищо общо не искам да имам та дори и с форумите им... :) 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си взе голям трактор и започна да пишеш във всяка тема, изведнъж стана по-умен или какво стана? Доста пъти ти се намекна в доста теми, ечси доста наивен и заблуден. Чети още няколко месеца и попивай вместо само да се излагаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се почна с глупостите естествено, бавна била над 200, трошлива била, трактор било, горе долу ставал вървежа. Това разбира се го обясняват собственик на малолитражен бензин в Шкода и потребител, който е известен с ненавистта си към всичко що е дизел.

Смях!

Това е 5 секундна кола до 100 на фона на почти 2 тона комбЕ,  толкова за "задоволителния" вървеж... и понеже е с 2 турбини почти няма лаг.... толкова за трактора.

Чудясе дали Шпека въобще се е качвал в такава или пък Патладжански например... 

Човекът който притежава въпросния мотор, накрая ще го изкарате крив. Евала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...