Jump to content

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro


Recommended Posts

Изкормените неща по колата, егр, вихрови клапи и кво ли не, които после не са спрени софтуерно както трябва, махани лейбъли за да не набива грешки и тн

Изпълзя ли от хралупата след последната излагация? Няма ли да осъзнаеш вече колко си заблуден?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 3/7/2020 at 1:11 AM, manchorov said:

Аз пък си мисля ако скоростите на 3.0 БиТДИ са до 700 нютона според Ауди,а според ZF до 500-550 за 8hp55.Какво се случва с ремап който е до към 800 нютона.Нещо не ми се вързва.Или след ремапа е на доиживяване...Просто размишлявам,a REVO казват ,че е сеифти.

Кутията при битди не е с 550нм кутията, а тази до 1000нм, преди месеци в c7 темата това се обсъжда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии да ама по скоро не в ЕТКА излиза един единствен вид кутия (визирайки 8 степенния автомат на ZF) за C7(А6/А7) >>>  0BK.

0BK отговаря на ZF 8HP-55AF и противно на логиката тази кутия е разчетена до 700NM или поне това казват ауди в техните бумаги и по конкретно SSP 457.

 

@Prophian Дай си VIN номера да видим какво точно излиза или снимай стикера в багажника с PR кодовете ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя паралел, с 5ХП19, която се слага на  коли 150кс до 4.2allroad, 2.7t i 2.5tdi има няколко разновидности и здравина  според конверторите и пакетите

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorov Ето ти една кутия от SQ5 баш 8HP55A е.

Та продължавайте да си мислите, че ауди са сложили 8HP90 на което и да е 3.0BiTDI лошо няма :)

Вече какви пакети и торк конвертори са сложили е отделен въпрос.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй ето и един разшифрован VIN на SQ5, че тука никой не дава.

Koд на кутията PFH което отговаря на 0BK от ЕТКА или 8HP55 която за ауди държи до 700NM поне.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с този код PFH какво точно значи аз не знам... :) Ако действително е 8HP55 от Ауди трябва да са направили нещо да държи до 700 нютона,но при положение че има сток 3.0BiTDI с 700 нютона е доста рисково от тяхна страна :) Трябва да има нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии поръчали са си я от ZF да държи до толкова отделно поне по парт номера има различни торк конвектори и т.н.

Относно кода съм написал какво значи от ЕТКА по официални данни от това здраве му кажи. 

Типтрониците държат на бой виж предишните 6HP19A държат и на 700нм а по бумагите ги пишат до 500 даже дали не бяха и по малко. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 8.03.2020 г. at 1:35, P_PETKOV написа:

конкретно SSP 457.

Качи го някъде или дай линк ако имаш.

И други SSP ако имаш, над 400...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...