Jump to content

Мнения за S tronik


Recommended Posts

Здравейте! Спрял съм се на една А4 3.0 тди 2012.Кутията е S tronik, а пробега на автомобила 200х.+.....Прочетох доста неща за кутията и хубави и лоши.... Бихте ли споделили собственият си опит. Сериозно и най-вече ме притеснява този автомат, макар че към момента си работи добре. Освен това страда ли този мотор от проблемите на предния, който е 239 к.с.?

Редактирано от deanov
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези километри дори да са реални ще разбереш какви неприятни изненади крият комбинацията от мотора и скоростната кутия. Но ако имаш дълбок джоб ще оправяш и ще караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо след 200 започва веселбата.

Чета, че и веригите им на тия били доста кекави и не изкарвали и 200. На старите поне има шанс до 300 да издържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една тема тук се спрягат суми от около 5 бона за оправяне на S-tronik-a

Веригите да кажем и те са 3-4 бона тъй, че пей сърце дето се вика.

Отделно има DPF, дюзи турбо и още кви ли не типични за дизела гомна.

Сега дали ще наложи което и да се прави което и да е от тези неща няма кой да каже.

Тъй, че има ли бюджет вземаш караш като нещо сгъне правиш и продължаваш.

Нормалното обслужване като накладки дискове масло и филтри не го броим въобще ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно взех да се замислям.... То верно, че кеф цена няма, ама все пак... Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, deanov написа:

Сериозно взех да се замислям.... То верно, че кеф цена няма, ама все пак... Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

Която и премиум марка да хванеш нещата седят по долу горе приблизителен начин ...

Като според зависи някои неща при конкурентите Мерцедес и BMW са значително по скъпи а други на долу горе еднаки пари.

 

С кола от премиум сегмента над 200хил. особенно пък с дизел (то и бензин да е пак има потенциални драми ама са по-малко) е въпрос на късмет или по-скоро на време кога нещо ще сгъне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се отказваш така лесно не трябва да си взимаш нищо на старо.То с всяка кола е така.Имам 2 дизела на по 250 000 и мъркат като нови.При мен са от поне 100 000 км. и нищо не съм им правил по двигателите.Всичко си зависи от колата и собствениците преди теб.В крайна сметка,ако се счупи нещо го оправяш и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, deanov said:

Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

 

Аман от митове и легенди, не се оправят, когато ги ремонтират онея олигофрени като (хайде да не ги назовавам) дето сменят само фрикционите вътре и таксуват клиентите като за нов съединител. При Мишо няма една кутия дето не е оправена, стига с тая параноя. Само да имаш 5К, ремонтите за по 3500-3800 при горвспоменатите мошеници изкарват 1 година, може и по-малко

 

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сегашното ТДИ 1,9 131 к. с. го карам от 10 год. Взех я на около 200 хил., а сега наближава 300 хил. Никакви сериозни ремонти, освен смяна на компресора на климатроник. Може да съм случил с покупката на времето. Именно това ми дава основание да мисля, че двигателите на Ауди са си доста надеждни, но явно това важи за по-старите поколения. Може би сега политиката на производителите е по-различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички марки е подобно обслужването и цените за ремонтите .Чупят се едни и същи агрегати ,моторите са подобни,кутиите са подобни ...

Има си разходи,но не може вечно стари коли да караме .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я харесвам тази кола аз.Има прагове на С-лайн,но отзад доколкото видях бронята не е...Доста постна е.Мисля,че за тези пари ще намериш по-добра кола.Аз не бих я взел тази кола.(Маниакално запазена!) това няма да го коментирам...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за бялата 3-ка дизел, S Tronic-a в тая кола ще ти е най-малкия проблем. Тоя двигател е абсолютен боклук.

 

Иначе ги поразгледах, на по-малки километри вярно няма много коли, има още една в Стара Загора, но е с много странен цвят салон и няма ксенон.

Тази е на малко повече километри, но за тия пари е добре

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11583677668678090&slink=eo7jwn

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...