Jump to content

падане на акумулатор


Recommended Posts

колеги как се открива оттечка слагам зареден акумулатор на ауди 80  б4  бензин защото беше паднал до 6 волта и мислех че е заминал а го купих ноември 50 ампер часа бългърски и за 1 ден пак няма ток дори да изключа алармата замерих динамото работеше откъде ще дърпа ток направо дигнах кръвно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си убеден, че е утечка, а не смотан акумулатор, най-простия метод е: Закачаш амперметър (мултиметър) последователно след акумулатора. Гледаш показанията при изваден ключ - ако имаш някаква константна (и нерегламентирана) утечка ще я видиш. И почваш да вадиш предпазителите един по един докато изчезне - вадиш, гледаш, връщаш. Следващия, следващия и т.н. докато в някакъв момент консумацията спадне. Тогава ще имаш идея в коя секция от ел. инсталацията е консуматорът. Разбира се, има и по-гадния вариант утечката да не е константна, както аз го имах.. но това е друга тема. Пробвай за начало горния метод 🙂

 

Съвет - мултиметъра го сложи на по-сериозен обхват, че на малките гори предпазителя на уреда при включване във веригата. Или трябва да си направиш байпас на амперметъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега но ще се кара в сервиз явно работата е сериозна въпроса ми беше ако има нещо да се изключи като проблемно което е причина за това и е често срещано като вероятна причина имам мултицет но си меря само акумулатора дали е паднал сложен на позиция 20v иначе динамото ми зарежда на 14 волта при работеща кола двигателя е 90 коня скоро ми сменяха радиатор парно и сваляха таблото освен нещо да не са изолирали предполагам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нещо не са изолирали в сервиза, ще гори предпазител, но тогава няма да пада акумулатора. Или ще се подпали инсталацията. Щом досега нищо не пуши, търси някой плафон да не свети. Влез в колата на задната седалка, затвори се вътре и свали облегалката, да видиш дали не свети плафона в багажника. С мултицет все пак измери консумацията по горе описания начин, за да се ориентираш все пак колко ток тече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мерси за инфото но не е от това сега слезнах закачих клемата  на акумулатора и пробвах при отворена врата лампата в багажника свети след като я затворя загасва  предполагам че така е правилно а другото което предлага другия колега не ми е във възможностите та ще я карам на електричар просто търся кадърен такъв поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти приятел, който може да работи с мултицет, не е нужно кой знае какъв специалист, това не е толкова сложно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги откриха ми проблема всичко е било от плъзгача на лампата в купето каза ми го познат с пасат б3 значи изключих го от куплунга и вече два дни всичко е окей но си карам още един акумулатор  в багажника за всеки случай може да закривате темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...