Jump to content

На колко КМ сменяте ангренаж?


krolp

Recommended Posts

Здравейте колеги. На колко хил.км правите смяна на ангренаж? След първата смяна,откакто съм закупил колата съм навъртял вече 50 000км. Ако това зависи от вложените части не мога сега по памет да кажа какви е сложил майстора, но не са били най-високия клас. В този ред на мисли какво ще ми препоръчате за предстоящата смяна - ангренаж комплект,водна помпа и т.н. всичко,което се подменя обикновено.

А4 Б6 2.0 ALT

Поздрави.

Link to comment
Share on other sites

Като минеш 60 хил км, мисли за смяна. Да, сменят се всички неща в комплекта (ако има и шпилка - и нея).

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега! Когато сменях ангренажа с ролките и ремъците, взех комплект на Inna. Вътре на талончето в комплекта пишеше на 90 000км. Едини мйстор, който ми прави колата, ми кза препоръчително ако не са влагани добри части, смяната да е на около 50-65 000 км.  Частите на които се доверих са ангренажен комплект на Ина с ролки и обтегачи, пистов ремък на Контитек, водна помпа Hepu задължително с метални перки. Масло сложих Repsol 5w40 TDI, филтри Mann. С ангренжния комплект вече съм навъртял 50 000км и нямам никакви оплаквания. Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

И аз вече сменям два пъти с комплекта на INA и съм много доволен - първата смяна беше на 130 хил., втората на 195 хил.

Link to comment
Share on other sites

В Autodata за Audi A4, 2.0 TFSI мотор пише: 120 000 км или 60 месеца. Но казват, ако купувате на старо колата и имате и най-малко съмнение - сменяйте го (Зъбния ремък)

Link to comment
Share on other sites

На 10.03.2020 г. at 14:17, tisho_psg написа:

Гледам никой не казва за колко време ги прави тези 50-60к км, но мисля на 5год е хубаво да се слагат новите ремъци. 

 

При първата смяна на 130 хил.км. колата ми беше на 9 години. До тогава беше с оригиналния ремък и водна помпа. Оригиналната водна помпата не знам каква марка е, но беше с пластмасова перка и не беше протекла. Тогава заедно с комплекта на ИНА сложихме водна помпа HEPU с метална перка която предварително бях поръчал от Германия.

 

Следващата смяна беше на 195 хил. км, когато колата беше на 13,5 години. Накарах моя механик да поръча пак същата водна помпа. Обаче като свали стара се оказа че е протекла. Тогава се отказах да слагам HEPU, накарах го я върне и сложихме някаква испанска.

 

При смяната на ангренажния, пистовия ремък също така или иначе трябва да се свали и ако има пукнатини от вътрешната страна при силно огъване, да се смени. Моя обаче все още няма и си карам вече почти 14 години с оригиналния.

 

За разлика от пистовия обаче, ангренажния не може да се провери визуално и ако се скъса последиците са пагубни. Има и доста случаи на счупени шпилки, така че е много важно да се сменя всичко в комплекта.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Купих колата със сменени оригинални 2013-та година.Карах я 7г., за които навъртях 120к.км.Преди дни ги смених и не изглеждаха да са износени.
Сложих качествен афтърмаркет, ама сигурно ще продам колата преди да навъртя пробег за следваща смяна.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

И аз смених ангренажа на 120к. Ремъка беше като нов.Водната помпа не беше изпускала, но паразитната и особено обтяжната ролки здраво свиреха.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

И аз се чудя дали сега  да сменям  ангренажния комплект. Преди 2 години купих колата/ Ауди А4 бензин/  и  веднага смених ремъка и комплекта, въпреки че предния собственик ме беше излъгал , че преди няколко месеца го е сменил. А като махнахме капака ремъкът беше станал кафяв, твърд и имаше изронени парченца.

За почти две години съм  минал около 50 хил км, прегледах ремъка , не е като нов, но изглежда добре. Аз карам най-вече извънградско на големи разстояния, 3/4 от километрите съм ги минал така. Накладките също ги смених тогава, заедно с дисковете/ предните бяха надрани/ и  днес ги прегледах, износени са по-малко от половината. Смятам да карам още десетина хиляди и тогава да сменя ангренажа.

Link to comment
Share on other sites

75-80000 изкарат контитех без проблем.

лично аз си ги сменям.

три пъти до сега.

ролки ина

водна помпа хепу.

спокойно си изкарват 80000

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...