Jump to content

На колко КМ сменяте ангренаж?


krolp

Recommended Posts

Здравейте колеги. На колко хил.км правите смяна на ангренаж? След първата смяна,откакто съм закупил колата съм навъртял вече 50 000км. Ако това зависи от вложените части не мога сега по памет да кажа какви е сложил майстора, но не са били най-високия клас. В този ред на мисли какво ще ми препоръчате за предстоящата смяна - ангренаж комплект,водна помпа и т.н. всичко,което се подменя обикновено.

А4 Б6 2.0 ALT

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като минеш 60 хил км, мисли за смяна. Да, сменят се всички неща в комплекта (ако има и шпилка - и нея).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Когато сменях ангренажа с ролките и ремъците, взех комплект на Inna. Вътре на талончето в комплекта пишеше на 90 000км. Едини мйстор, който ми прави колата, ми кза препоръчително ако не са влагани добри части, смяната да е на около 50-65 000 км.  Частите на които се доверих са ангренажен комплект на Ина с ролки и обтегачи, пистов ремък на Контитек, водна помпа Hepu задължително с метални перки. Масло сложих Repsol 5w40 TDI, филтри Mann. С ангренжния комплект вече съм навъртял 50 000км и нямам никакви оплаквания. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече сменям два пъти с комплекта на INA и съм много доволен - първата смяна беше на 130 хил., втората на 195 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Autodata за Audi A4, 2.0 TFSI мотор пише: 120 000 км или 60 месеца. Но казват, ако купувате на старо колата и имате и най-малко съмнение - сменяйте го (Зъбния ремък)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2020 г. at 14:17, tisho_psg написа:

Гледам никой не казва за колко време ги прави тези 50-60к км, но мисля на 5год е хубаво да се слагат новите ремъци. 

 

При първата смяна на 130 хил.км. колата ми беше на 9 години. До тогава беше с оригиналния ремък и водна помпа. Оригиналната водна помпата не знам каква марка е, но беше с пластмасова перка и не беше протекла. Тогава заедно с комплекта на ИНА сложихме водна помпа HEPU с метална перка която предварително бях поръчал от Германия.

 

Следващата смяна беше на 195 хил. км, когато колата беше на 13,5 години. Накарах моя механик да поръча пак същата водна помпа. Обаче като свали стара се оказа че е протекла. Тогава се отказах да слагам HEPU, накарах го я върне и сложихме някаква испанска.

 

При смяната на ангренажния, пистовия ремък също така или иначе трябва да се свали и ако има пукнатини от вътрешната страна при силно огъване, да се смени. Моя обаче все още няма и си карам вече почти 14 години с оригиналния.

 

За разлика от пистовия обаче, ангренажния не може да се провери визуално и ако се скъса последиците са пагубни. Има и доста случаи на счупени шпилки, така че е много важно да се сменя всичко в комплекта.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Купих колата със сменени оригинални 2013-та година.Карах я 7г., за които навъртях 120к.км.Преди дни ги смених и не изглеждаха да са износени.
Сложих качествен афтърмаркет, ама сигурно ще продам колата преди да навъртя пробег за следваща смяна.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених ангренажа на 120к. Ремъка беше като нов.Водната помпа не беше изпускала, но паразитната и особено обтяжната ролки здраво свиреха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...