P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 За какъв фабричен дефект иде реч или нещо си чул на пейката пред блока ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 те бабите пред блока са всички с 4.0T и са наясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Е къ особенно с това което се слага в актуалните S8, RS6/7, RSQ8 ... заеви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 От деактивацията на цилиндрите се износва неравномерно, спасение нямало. Първо почва да тресе, после почва да харчи масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) Възможно е ама специално за актуалните S8, RS6/7, RSQ8 е прекалено рано да се каже. Иначе да ако се надере блока е кажи речи за кофата понеже е алуминиев и няма ризи и нататък мисля е ясно кое как и защо. Ето малко относно покритието на цилиндрите. На който му се чете тук. И да моторът идва от Порше панамера "A material highlight of the V8 engines is iron coating of the cylinder linings in the cast aluminium block. It significantly reduces internal friction, wear and oil consumption. In the manufacturing process, an atmospheric plasma spray method is used to apply an extremely tough and low-friction iron coating to the cylinder surface. The layer is only 150 microns thick, but as suggested it offers ideal wear properties, and indeed nearly independent of fuel quality." The older C7/C7.5 Audi engine uses 4.0T Alusil aluminum cylinder wall. Редактирано 20 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Има драма с оттичането заради което турбините пукат като пуканки и по някой път и двигателя повличат с тях. За износването за сефте чувам, ще поровя и за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Спрете се говорите за предишния 4.0T този в D5 е по-различен и съвсем нов ... вече какви точно драми ще има времето ще покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Бахти начетените батки, аз па неам представа, Ма така ше и набия педалЯ но белата осмица като ми падне , че ше и хлътне капачката на резервоара 😁 Новото РС6 засега държи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Е къ дет се вика оня ден излязоха актуалните S8, RS6/7, RSQ8 и вече всичко е ясно .. турбините им пукат като пуканки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 За старото говоря аз, новия е нов мотор, нали го дъвкахме вече в друга тема. Той няма дс има тези бъгове, сигурно нови ще са измислили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Да ве ама така става мазало темата е за новия ама карай здраве да е, нито ще е първата нито последната омазана тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Значи не си купувате 4.0Т заради фабичните дефекти, не за друго , а? How cool that story is... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Taка и така се омаза темата ... та само шкода с 1.5TSI или каквото е там заеви тия 4.0Т с фабрични дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 в гаражИТЕ ми имам няколко 4.0T, но не ги карам и паля, за да не думнат и си търкалям големиО душегуб, а тези дни почти никак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Преди 1 час, norwey написа: От деактивацията на цилиндрите се износва неравномерно, спасение нямало. Първо почва да тресе, после почва да харчи масло. Декативират се различни цилиндри постоянно, та..... не знам как точно, ама... аз не съм разбиратор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Проблема е в софта, има "дефектни модули" на мотора, които за късмет съвпадат определени цилиндри повече. После ще пиша кой модул, с кои цифри/букви се касае. Очаква се сервизна акция за подмяната на модула на моторния комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 @yavor20v Тцт на 4.0T (да го наречем първо поколение) са винаги едни и съши цилндри или поне това пишат от Ауди в SSP 607. @norwey Уточни за кое 4.0T пишеш това актуалните S8, RS6/7, RSQ8 или за първото поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 1 hour ago, P_PETKOV said: Да ве ама така става мазало темата е за новия ама карай здраве да е, нито ще е първата нито последната омазана тема. Целия форум е едно голямо мазало, ти за една тема се хвана. За новата с8-ца така или иначе няма какво смислено да се напише. Никой оттук присъстващите я няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 PETKOV, значи съм чел за друг 4.0Т, може би следваща генерация, не знам? Но си спомням много ясно, че са различни цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 с повече газ ще си работят и 8-те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 @yavor20v За новият ще да е. За него не съм попадал на документация ама не съм и ровил много много дe ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Значииии, аз съм в грешка фо шоо, шото и в тоя файл съм чел че са едни и същи цилиндрете а за да няма вибрации има модни тампони и актив нойс канселейшън вътре в купето. Космос , с една дума.... The cylinders are deactivated by the AVS technology developed by Audi. In accordance with the fi ring order, cylinders 2, 3, 5 and 8 are always deactivated. The gas exchange valves remain closed when the cylinders are deactivated. The injection and ignition systems are switched off for this duration. While the cylinders are shut off , the exhaust valves remain closed after ignition and combustion. The exhaust gas is "trapped". The cylinders which have been deactivated act as gas dampers. The temperatures in the cylinders which have been shut off remain at a high level. Engine vibration is minimised by the newly developed active engine mounting system. To ensure that no unwanted noise is noticeable by the passengers when cylinder on demand is active, the newly developed Active noise control (ANC) system is employed. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Абе сутринта като го палнах 4.0Т-то и ич ме не интересува кви дефекти има,не го палих да се возя де,а да му чия гласа🤣 При бояджия е сега,кога ще се кара....след епидемията може би ,ако проминем..😂 Има същото ,,клъцкане'' от дюзите ,като при 3.0ТFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) @plamen sf Твоето S ли е? Има ли глас? Аз по-тих 8-мак съм имал само на едно 750 F01 Редактирано 20 Март 2020 от Бако Мецан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uNN Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 С тези джанти и цвят повече ми харесваhttps://www.netcarshow.com/audi/2020-s8/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване