Jump to content

S8 D5


Бако Мецан

Recommended Posts

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Възможно е ама специално за актуалните S8, RS6/7, RSQ8 е прекалено рано да се каже.

Иначе да ако се надере блока е кажи речи за кофата понеже е алуминиев и няма ризи и нататък мисля е ясно кое как и защо.

 

Ето малко относно покритието на цилиндрите. На който му се чете тук. И да моторът идва от Порше панамера ;)

 

"A material highlight of the V8 engines is iron coating of the cylinder linings in the cast aluminium block. It significantly reduces internal friction, wear and oil consumption. In the manufacturing process, an atmospheric plasma spray method is used to apply an extremely tough and low-friction iron coating to the cylinder surface. The layer is only 150 microns thick, but as suggested it offers ideal wear properties, and indeed nearly independent of fuel quality."

The older C7/C7.5 Audi engine uses 4.0T Alusil aluminum cylinder wall.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има драма с оттичането заради което турбините пукат като пуканки и по някой път и двигателя повличат с тях. За износването за сефте чувам, ще поровя и за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се говорите за предишния 4.0T този в D5 е по-различен и съвсем нов ... вече какви точно драми ще има времето ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти начетените батки, аз па неам представа,  Ма така ше и набия педалЯ но белата осмица като ми падне , че ше и хлътне капачката на резервоара 😁

Новото РС6 засега държи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в гаражИТЕ ми имам няколко 4.0T, но не ги карам и паля, за да не думнат и си търкалям големиО душегуб, а тези дни почти никак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, norwey написа:

От деактивацията на цилиндрите се износва неравномерно, спасение нямало. Първо почва да тресе, после почва да харчи масло.

 

Декативират се различни цилиндри постоянно, та..... не знам как точно, ама... аз не съм разбиратор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема  е в софта, има "дефектни модули" на мотора, които за късмет съвпадат определени цилиндри повече.

После ще пиша  кой модул, с кои цифри/букви се касае.

Очаква се сервизна акция за подмяната на модула на моторния комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yavor20v Тцт на 4.0T (да го наречем първо поколение) са винаги едни и съши цилндри или поне това пишат от Ауди в SSP 607.

 

@norwey Уточни за кое 4.0T пишеш това актуалните S8, RS6/7, RSQ8 или за първото поколение.

image.png.d08e69bbea26bbff05a079fb515b66c8.png

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, P_PETKOV said:

Да ве ама така става мазало темата е за новия ама карай здраве да е, нито ще е първата нито последната омазана тема.

Целия форум е едно голямо мазало, ти за една тема се хвана. За новата с8-ца така или иначе няма какво смислено да се напише. Никой оттук присъстващите я няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значииии, аз съм в грешка фо шоо, шото и в тоя файл съм чел че са едни и същи цилиндрете :lol:  а за да няма вибрации има модни тампони и актив нойс канселейшън вътре в купето. Космос , с една дума....

The cylinders are deactivated by the AVS technology developed by Audi. In accordance with the fi ring order, cylinders 2, 3, 5 and 8 are always deactivated. The gas exchange valves remain closed when the cylinders are deactivated.
The injection and ignition systems are switched off  for this duration. While the cylinders are shut off , the exhaust valves remain closed after ignition and combustion. The exhaust gas is "trapped".
The cylinders which have been deactivated act as gas dampers. The temperatures in the cylinders which have been shut off  remain at a high level.
Engine vibration is minimised by the newly developed active engine mounting system. To ensure that no unwanted noise is noticeable by the passengers when cylinder on demand is active, the newly developed Active noise control (ANC) system is employed.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сутринта като го палнах 4.0Т-то и ич ме не интересува  кви дефекти има,не го палих да се возя де,а да му чия гласа🤣 При бояджия е сега,кога ще се кара....след епидемията може би ,ако проминем..😂

Има същото ,,клъцкане'' от дюзите ,като при 3.0ТFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@plamen sf Твоето S ли е? Има ли глас? Аз по-тих 8-мак съм имал само на едно 750 F01

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...