koceg Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Преди няма и месец ги смених и двата тампона на двигателя ,два са ,с оригинални,500 лева е единия,и 60 лева труд.Бяха тотално разпрани,а грешки не ми даваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 1 Април 2020 Доклад Share Публикувано 1 Април 2020 Аз съм ги сменял също, само оригинални! Трите тампона са 1000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 4 Април 2020 Доклад Share Публикувано 4 Април 2020 Тези двата са.Третия да не е един от стиропор за 20 лева,имах такъв,но не се сещам на тази кола ли беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Скоро не съм влизал .. да този отпред ама ти си ги сменил предполагам вече .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 15 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2021 Абе някой знае ли на какъв принцип работи този тампон, някакъв клапан ли има и каква роля играе? .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2021 Обикновен тампон комбиниран със електромагнит, който като го притисне го прави по-твърд, а като го отпусне го прави по-мек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 На схемата е дадено ясно мисля.Клапана затваря или отваря една камера към атмосферата,с което втвърдява или прави мек тампона.Вътре тампона е пълен с етилен гликол мисля,че беше.Качвам и две снимки как изглеждаше моя спрямо новия.Колата ми е 2011г и честно казано след смяната на двата тампона разликата е огромна.Според мен това е нещото с най осезаем ефект ,което съм сменил по колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico17 Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 Имам следния шум в копето и лека вибрация казаха ми че е от тампона даже ми показваше грешка смених тампона и пак остана шума между 1200 и 1800 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 26 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2022 @nikolay80 Kато гледам каква разлика има от новия и стария във височината на гумената част се разколебах от идеята си да сменя само левия.Някой с опит в тази посока ? :)) На 16.10.2021 г. at 13:36, nikolay80 написа: На схемата е дадено ясно мисля.Клапана затваря или отваря една камера към атмосферата,с което втвърдява или прави мек тампона.Вътре тампона е пълен с етилен гликол мисля,че беше.Качвам и две снимки как изглеждаше моя спрямо новия.Колата ми е 2011г и честно казано след смяната на двата тампона разликата е огромна.Според мен това е нещото с най осезаем ефект ,което съм сменил по колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 26 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2022 Да разликата и при двата беше такава във височината.И това при положение,че мотора е лек 2.0TDI и колата е 2011г.При 3.0TDI и кола 2005-2006 положението вероятно ще е още по-зле!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xxx Публикувано 2 Март 2022 Доклад Share Публикувано 2 Март 2022 Аз сложих ляв и десен Febi доставени от Intercars на моята и на още 2 приятели съм слагал същите. Никакъв проблем, много добре се представят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване