Jump to content

Нормално ли показва!


Tochi Nikolov

Recommended Posts

Ева ли ги кви баш са оригиналните дюзи за 4.2TDI ... за дизели не съм чел много много, но май Бош ги произвеждат ся дали ОЕМ и БОШ са 1:1 :nixweiss:

 

@plamen sf Готово: свещи 06K905601M, бубини 079905110P мноо скъпо тва 4.0TFSI дето хвърля турбини :hilezh:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Бако Мецан ти сменял ли си тая проблемна цедка на маслото,дето преебава турбините?И с какво масло караш,нашите мотори са еднакви.

 

Петков,благодарско!Супер цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, каква е тая цедка? Карам с vw масло.

 

Edit: Намерих я https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10144594-9999.pdf

Интересно, ще им предложа в Порше да я сменят ако искат. Мерси за инфото

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@plamen sf За това ли иде реч ?

 

@Бако Мецан Най-вероятно тая кола я понастъпваш та ако е извън гаранция мини на истинско масло в противен случай не карай повече от 6-7хил км. с ОЕМ "супер дупер" маслото. Или поне това е личното ми мнение/съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Бако Мецан написа:

Е колите произведени са тамошния пазар са с малко по-различно качество :D 

Да беее,сигурно.Муриканците ядат доматите с колците 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тее  и двамата са теоретици, нема да ги бръснещ мноу мноу.  Карай и са не бой 😂

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е TSB-то за цедката и каквито са за европа такива са и за САЩ 4.0TFSI ;)

 

Meжду другото TSB-то имa достатъчно красноречино име: Engine difficult to start, turbocharger damaged V8 4.0TFSI

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стане готова ще им звънна в Порше да ги питам.На М5-цата имах акция за няколко неща и ги смениха в Ауто Бавария всичките.Нямаше значение че е от САЩ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Бако Мецан написа:

@plamen sf Така съм чул, не претендирам за достоверност :D 

 

@P_PETKOV Настъпвам я прилично, но е още в гаранция. 

Там пазарът има огромна конкуренция в лицето на японски и американски производителе, та не е точно така. Проблемът идва основно в лонг лайв маслата и също с т.нар. fast oil change или иначе казано влизаш в сервиза и ти отливат 5кила масло, сипват го без да сменят филтри и т.н. и палиш и си тръгваш.

Не сменят масло по 30-40000км и кво става после ?? :) Нещо гърми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, plamen sf said:

Петков,колко е една бобина за мене,че имам misfire на четвърти цилиндър,ако се окаже че е тя да знам ориентир?

Детонации при фси-та обикновенно е това.

Следя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...