Jump to content

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?


Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам познат с 1.8Т на А6,върви си прилично не търся бегачка,нормална кола,която да ме закара до България и да ме върне,без драми,нещо,което и сегавната върши перфектно,просто пазара тук не предлага много голям избор на това,което търся.Не ми се дават и повече от 3000€.Единствения екземпляр,който ми хареса беше тозиhttps://www.milanuncios.com/audi-de-segunda-mano/audi-avant-a4-triptonic-4x4-327323264.htm#fotos ,от тук и питането ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и двигател AWT/150кс, Евро4. Слага се на последните Б5, А6 от 2001-ва и Пасат Б5.5.

Чипва се за около 200кс. Една идея по-евтин за обслужване.

 

А кутиите, дето не били здрави и надеждни се карат на чипнати битурбо мотори на по 300-400к км.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, Chitatelia said:

avj 2002г 150к.с и е ЕU4

Така е, карах същия от 2008ма до 2017та и ако не ме бяха тотализирали, още щях да си го карам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега quаttro ,четох темата за авоматите,не е толкова страшно ми се струва ,въпреки всичко,мисля да избегна избор на кола стакъв агрегат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, lmihailov said:

 четох темата за авоматите,не е толкова страшно ми се струва 

Гарантирано страшното е при "най-първото" поколение на мултитроника, т.е. при Б6 и фейсова А6/Ц5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.03.2020 г. at 21:03, quаttro написа:

 

Иначе като усещане ASN-a е класи отгоре, няма спор. 

Още повече се усеща класата кога трее да смениш вариаторите, или лявата глава....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:

Е, явно за това не съм си купил.  :f_ck_you:

На косъм бях и от 2.0тфси и от 3.2фси, но добри хора ме спасиха от тея тежки грешки. :hilezh:

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, robobug написа:

Има и двигател AWT/150кс, Евро4. Слага се на последните Б5, А6 от 2001-ва и Пасат Б5.5.

Чипва се за около 200кс. Една идея по-евтин за обслужване.

 

А кутиите, дето не били здрави и надеждни се карат на чипнати битурбо мотори на по 300-400к км.

 Чакай, чакай малко. За кои кутии става дума, на кое битурбо има кутия слагана в 1.8т.

Кое битурбо държи с 5хп19?

Щото знам поне две 2.7т дето след чипа за 30к км си фърлиха кутийте...едната още не, ама се чака, щото рита на задна и забавя на тръгване.

Иначе за протокола:

Кутията си е държвлива за времето дето е изкарала без обслужване, даже ако не търсиш спорт си е мазна за всекидневно градско (ама папа гориво на трето ниво)и за времето си е била Овър дъ топ, първата с електронно управление и  ръчно избиране, локъп и 5скорости. Сега вече на 300-500к км вече е взела дала.

 олроуд 4.2 пак е с 5хп19.

 

 

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, cokesucker написа:

 

Защото не става на газ и заради веригите ли?

 

Газови има и за 3.2 и за 2.0...

Вериги, маслени помпи, горивни помпи, вариатори, имат си други драми те...

Даже на 3.2то не знам дали не е същия блока като на 3.0, пак алуминиев с покритие....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, quаttro said:

... Даже на 3.2то не знам дали не е същия блока като на 3.0, пак алуминиев с покритие....

Мисля, че сплавта се казва Алусил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

37 minutes ago, norwey said:

 Чакай, чакай малко. За кои кутии става дума, на кое битурбо има кутия слагана в 1.8т.

Кое битурбо държи с 5хп19?

Щото знам поне две 2.7т дето след чипа за 30к км си фърлиха кутийте...едната още не, ама се чака, щото рита на задна и забавя на тръгване.

Да ти кажа 30к по-късно на кутия, което е вероятно 300++ еми за мен не е сигурно дали е чипа или естествена смърт :)  И между другото да правиш или сменяш автомат изобщо не ми се струва най-голямата драма с тия коли, за срока на притежание ще дадеш много повече пари на порции по безбройните други проблеми със стара и сравнително сложна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, quаttro said:

 

 

Вериги, маслени помпи, горивни помпи, вариатори, имат си други драми те...

Даже на 3.2то не знам дали не е същия блока като на 3.0, пак алуминиев с покритие....

 

Ясно... Гледах едно А3 на прилични пари и се бях замислил по едно време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2то в А3 е друг мотор вее... Напречен,  vr6,  даже не е фси мисля, става с най-обикновен ГИ.

Някое петврато куатро с ръчни скорости и аз бих карал, ама няма такива. Масово са с ДСГ отпадъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фси пишеше, но франсетата в лебонкойна си пишат малко каквото си искат. Ръчка, 3 врати, ЕС лайн вътре, но се продаде. И аз не бих карал дсг.

Сори че разводних темата малко, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Малко по темата...Вчера разговарях със собственика на автомобила,каза,че в действителност колата била на 129 000км, поддържана в ауди сервиз,нямал е проблеми до сега,но му казали тази година на прегледа,че няма шанс да влиза от догодина в Барселона,била евро3,затова я продава,ще чакам да мине блокадата на държавата и може би ще ида да я видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ще се оправиш с газта, нали искат минимум евро 4?

 

Как кофти замря темата за тоя извънземен мотор 3.0. Някакси ме е яд :unsure:

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...