Jump to content

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?


Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 3/21/2020 at 11:56 PM, norwey said:

 Чакай, чакай малко. За кои кутии става дума, на кое битурбо има кутия слагана в 1.8т.

.....ми май на всички :)

Аз пък знам повече маховици, съединители и синхронизатори гръмнати на чипнати 1.8т.....но не си правя грешни изводи от това.

 

А изводът в случая е, че тази кутия, съчетана с атмосферен 2.8/3.0 е вечна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 2.8 с ръчна кутия ми идва да влезна и да го бутам, пък за автомат не ми се мисли. Трябва да си много спокоен водач и да не бързаш за никъде : )

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова умрял не се знае, както и с другите стари атмосферки има такива които горе долу вървят, ама повечето са -50коня примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И умрели тръцове съм карал, и умрели атмосферки...

На тея години всеки мотор, който не е в добро състояние спира да върви.

Дебитомер, ламбда, кабели+свещи, дюзи, бенз помпа,  едно нещо от тея да не е наред и бягат конете.

 

А за евтини и некадърно подбрани/монтирани/настроени газови да не говорим. Има изпарители, които ги рекламират "до 200 коня" , а реално нямат дебит и за 130кс....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.3 сек. до 100 и била бавна... :stupid: Всички големи състезатели във форума. :hilezh: Просто като всеки атмосферен мотор си иска обороти, няма как да й дадеш всичката газ на 3к оборота и да очакваш ритник в гърба, това не е "тъдей". 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бавен е 2.8, омръзва бързо и за капак е скъп за поддръжка ... долу горе 6 години го имах, вярно в А6 ама там не е много по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи с какво го сравняваш.

Спрямо 3.0тфсито със сигурност е бавен, но в сравнение с другите мотори монтирани в същите години си е съвсем нормален, даже бърз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да намесваме 3.0TFSI

Каквото и да си говорим разумният избор е да си търси с 1.8T понеже там има Евро4 докато 2.8 няма с Евро 4 ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, P_PETKOV написа:

Да бавен е 2.8, омръзва бързо и за капак е скъп за поддръжка ... долу горе 6 години го имах, вярно в А6 ама там не е много по-различно.

И 20 градско не му мърда, освен всичко друго. 

Почва да заприлича на Субару. Не върви нищо, но за сметка на това харчи безобразно и е скъп за поддръжка.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото важи и за 3.0, само, че е още по скъп за поддръжка и капризен.Заради скъпо струващото променливо газоразпределение са успяли да свалят цели 2 литра по-малко разход от 2.8(от 20 на 18 литра).

И стигаме пак до заветният момент: Освен 1.8 Турбо, други мотори от това поколение не стават. То и цените на екземплярите затова са по две на останалите моторизации.

Преди 13 часа, Citizen8200 написа:

Просто като всеки атмосферен мотор си иска обороти

И почва да харчи като камаз - 30-35 литра. И това за какво- за да те разстрелват Хондите сивик като спрял. Страшна далавера е тоя мотор. 😅

 

Щом разхода не е чак такъв проблем, авторът да погледне и Е46 3000 , може и с 4х4. Ама и те са най скъпите на вторичният пазар от моделната гама.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, quаttro said:

Ами зависи с какво го сравняваш.

Спрямо 3.0тфсито със сигурност е бавен, но в сравнение с другите мотори монтирани в същите години си е съвсем нормален, даже бърз...

Със 28 на БМВ, на хартия са еднакви, на практика нямат нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...