Jump to content

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?


Recommended Posts

В Испания по обявите има Сеат Ексео 1.8T 20v на цени около 5k евро.Не е Ауди,но е на платформата на А4 Б7,сглобявано в Марторел.Кола 2009-2010 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

17 hours ago, DLS said:

3бр съм имал лично аз, първото го купих преди 15години, запознат съм доста добре с възможностите на този титаничен мотор и то от времето когато бяха в нормално състояние :) 

Абе човек, аз пак да те попитам, как се достига тази сума от 5к лв за нещата, изброени по горе от FSH?

Мотора със сигурност не е титаничен.

Върви си доволно за обема и конете. Колата се усеща лека и подвижна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да стана нагъл,ще повторя следната статистика,която казва достатъчно: 1994-2010-16

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, ill nino said:

Абе човек, аз пак да те попитам, как се достига тази сума от 5к лв за нещата, изброени по горе от FSH?

Как си представяш тунинг включващ подковане и друга турбина за по-малко пари? В гаража, ръчен труд и каквото стане ли? Тоя мотор като го отвориш за биели и лагери да не би да плеснеш после старата разтропана глава без да я направиш? Кулери, работа после, ремап 600лв с късмет. Това за 5к даже няма да стане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, MAPTO7007 написа:

С риск да стана нагъл,ще повторя следната статистика,която казва достатъчно: 1994-2010-16

 

Какво значи тая "статистика"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма друг толкова успешен мотор на ВАГ,който да се монтира цели 16 години,в най-различни купета,задвижвания и т.н

 

Ауди:

А3,А4,А6,ТТ

 

Фолксваген:

Голф,Пасат,Шаран,Поло,Бийтъл,Бора

 

Сеат:

Толедо,Ибиза,Ексео

 

Шкода:

Октавия,Супърб

 

може и да пропускам,по памет го карам ...

 

п.п Петков,точно това казвам да ...

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Mustaka said:

Главата на тоя мотор се ревизира за 200-300лв. Ай стига драми.

Само новидигачите са ти толкова пари, общо излиза двойно и после се искат още едни пари докато се озове пак на мотора. Аз се чудя как още има хора, които си мисля че тунинг на база по-голяма турбина може да стане за под 5к  :) А още по-интересно ми е как потребител, който го купува с идеята да се вози по-евтино и да не плаща големи ремонти си мисли за такива тунинги? Тунинга е бездънна яма и наливането никога не свършва, почнеш ли кош на 20години шанса да платиш колата поне два пъти е сигурно 90%. Като свършиш с мотора ще трябва да оправяш измъчените спирачки, сърдинители, амортисьори, генерация, вече и кутиите почнаха да издъхват и цената им вече е двойна по моргите спрямо преди. Филма грам не си заслужава вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, DLS said:

Как си представяш тунинг включващ подковане и друга турбина за по-малко пари? В гаража, ръчен труд и каквото стане ли? Тоя мотор като го отвориш за биели и лагери да не би да плеснеш после старата разтропана глава без да я направиш? Кулери, работа после, ремап 600лв с късмет. Това за 5к даже няма да стане. 

До колкото се сещам, ставаше въпрос за ревизия на мотор, не за бесен тунинг, м?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнеш ли го ревизии и съживяване всичко е все едно вече, избора на читава кола има много по-голямо значение от разликата в цената на подръжката. Ако не нацелиш и 1,8Т да вземеш ще наливаш яко, затова е леко под въпрос това първоначално пестене и сметки колко имат смисъл изобщо. Тунинга изобщо не трябва да се споменава според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги V6 е бил по-скъп за обслужване/ремонт и каквото щете от 4 цилиндров мотор. Относно тунинга(нищо че е извън темата, защото автора изобщо не иска такова нещо)- 1,8т спокойно държи до 300к.с. със стокови карантии. И да, за под 5000 лв могат да се достигнат тия коне, и колата да е безпроблемна.

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, DLS said:

Стигнеш ли го ревизии и съживяване всичко е все едно вече, избора на читава кола има много по-голямо значение от разликата в цената на подръжката. Ако не нацелиш и 1,8Т да вземеш ще наливаш яко, затова е леко под въпрос това първоначално пестене и сметки колко имат смисъл изобщо. Тунинга изобщо не трябва да се споменава според мен.

Ти бясно бягаш от собствените си мнения.

До сега обясняваше, че минимум 5к трябват за тунинг, сега не го споменаваме изобщо ...

Що ли ми се струва, че последно си имал досег до такова дооооста отдавна?

FSH спомена ревизия за 800лв. Ти опна конеца с 5к.

Последно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизията на главата е 1000лв с работа, тунинга за над 220коня е 5к и се кръстиш да се получи нещо безпроблемно.
Досег имам от 15 години с такива коли както вече споменах, все още притежавам също. Тия цифри са от опит а не фоумни басни.
Аз приключвам, вече ми доскучава да слушам една и съща плоча за 1,8Т от 10години, плочата не се изтърква, ама колите не са това което бяха със сигурност. Автора на темата да иде да покара едното и другото и веднага ще си прецени за какво му се дават пари и коя оферта е по добра като цена/кеф.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На автора му се дават пари за нещо евтино за поддръжка,  с приличен вървеж.

Препоръчвам му да се огледа в 1.8Т BFB, което е 163кс и с прост ремап отива на 200.

Другият вариант е BEX, със 190кс и прост ремап го праща на 200 и малко.

Основните проблеми по тези коли са маслени помпи, верига с обтегач и луфт в турбото.

Цена за маслена помпа с труд към 250лв.

Турбо-500лв ревизия със смяна на всичко по него.

Верига и обтегач-към 400лв по спомен...

Всичко останало е тънки пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 с 1.8т може, евентуално, да се чувства пъргава само на предно 😂

С 800лв тунинг се правел. Я дайте линк да видим тая голяма турбина за 300лв ли, колко беше...

 

Ако избора е между 2.8 и 1.8т, ясно е че тръца печели, но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, petrishki написа:

но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Хайде извади еквивалент на този мотор. Говоря изцяло, вървеж, спрямо разход, газифициране, поддръжка и здравина.И без да караш с варела с маслото в багажника...

Иначе си прав, че с куатро не е баш пъргава без ремап и малко тунинг.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, petrishki said:

А4 с 1.8т може, евентуално, да се чувства пъргава само на предно 😂

С 800лв тунинг се правел. Я дайте линк да видим тая голяма турбина за 300лв ли, колко беше...

 

Ако избора е между 2.8 и 1.8т, ясно е че тръца печели, но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Я ела на себе си и излез под мишниците на тъщата.

Що се правиш на по-глупав? Кой говори за тунинг бре?Реееевииизииияяя! Освежаване на мотора.

10 minutes ago, Prokopi90 said:

Хайде извади еквивалент на този мотор. Говоря изцяло, вървеж, спрямо разход, газифициране, поддръжка и здравина.И без да караш с варела с маслото в багажника...

Иначе си прав, че с куатро не е баш пъргава без ремап и малко тунинг.

Няма еквивалент, не и при ауди.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, petrishki said:

но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Понеже го срещам няколко пъти (разочарованието ти от твоя екземпляр) ще уточня, че 1.8т в Б6/Б7 е най-сложния и скъп вариант за поддръжка.

А като говорим за кола, поддържана и купувана от БГ не може да очакваме нещо близко до заводското състояние.

 

Също е хубаво да се има предвид, че "кастъм мапинга" в гаража обикновено не е свързан с добри резултати....това е меко казано, защото съм виждал и адлер тунинг на 1.8т :)

 

Тунинг на 1.8Т в момента е безмислен, при наличие на 2.0т.....освен ако колата не попада в едни 10%, които карат на газ с големи турбини.

Подобреното газоразпределение и ниски обороти на 2.0т не мога да бъдат постигнати с двигател от 95-та година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...