Jump to content

Ауди а4 б5 1.9тди 90коня


Mir4o0

Recommended Posts

Така колеги днес реших да сменя екуто на аудито, защото ми гореше 12 на 100 градско. И изнамерих че след смяната му с другия колата си върви по същия начин и не пуши черно и че съм се набутал с 200лв. Сложих и еку от пасат 90коня с металния корпус дето е 16битов моя беше с пластмасовия корпус 8битовия и сега с 16 битовото еку колата върви по мазно и гори доста по малко. Ще следва и ремап на новото еку и още дреболии като отсраняване на катаризатор и по големите разпрасквачи след това турбо и ще видим ко ще стане. Та така вече ще знам че на 8 битово еку не се получава качествен ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като си решил да наливаш пари, си почнал от кракатА, без ясна представа какво целиш и какво ще излезе. 

 Първото нещо което можеше да направиш и еку с променлива геометрия и турбо също.

 Второ дюзи, предвидени за турбото

Трето елемент на помпата да храни по големи дюЗи

Четвърто челен кулер

Пето права генерация с ф60

Шесто и не на последно място по големи дискове със съпорти.

 Успех с влагането на излишни инвестиции, и дано да излезе нещо от проекта ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Така, колеги отдавна не съм писал по темата, Но днес реших отново да пиша по нея. Та днес се съветвах с един доста добър мапер в моето градче и ми обясни че с една турбина от бмв 2.5 тдс и разпръсквачите от 2.5 тди и правилна настройка на софтуера колата ми може да стане 150-180 коня. Възможно ли е или ще си губя времето отново с глупости. А забравих да кажа че вече съм махнал катализатора и съм изправил трабата на ф60 но крайното гърне си го оставих че без него гърми много пък не върви 😄. Дисковете с съпортите съм ги сменил с по големи от преди да почна темата тук

Редактирано от Mir4o0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елемента на помпата също трябва да е по-голям. Ще имаш повече гориво за по-големите дюзи и турбо. Иначе със стоковия няма да може да ги храниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От каква кола автоматик? 90,110, 116, 131 или 150 к.с. Софта на автоматика се различава в паленето и управлението на двигателя. Ако е от 90 к.с. автоматик няма разлика хардуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 90 автоматик е помпата

На 2.10.2020 г. at 19:13, bobitur написа:

Ако е с твърд маховик ще издържи стига да няма много дрифтове стоковия.

Сменях кутия маховика е твърд и има още доста феродо почти като ново беше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А причина за смяната на помпата? Нямат разлика хардуерно. Вземи елемент 11 или 12 ММ. Сменя се само главата от където излизат тръбите за дюзите. Нека по запознатите да те насочат от каква кола да търсиш елемент, т.е. главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги набавих си следните части разпръсквачи 216ум , изпускателен колектор от шаран 110 коня ще пасне идеално за турбото и турбината от 2.5 тдс.

Елемента няма да го пипам питах мапера и ми каза че няма смисъл да го сменям каза че разпръсквачите ми не са толкова големи за 11ска или 12ска елент. Днес дадох на един стругар колектора с турбото да ми нарави фланец и другия ден почвам с монтирането на частите, турбото ще се заваря за фланеца и колектора. Набавих си частите за 100 лв. Ще правя нови маслени магистралито се знае 😀 с кербован маслоустойчив маркуч отгоре а отдолу ще го измисля.

20201006_192157.jpg

Редактирано от Mir4o0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маха се средната част и всичко може да се заваря. И да не се махне виждал съм турбина нощно време след много юркане свети в червено и 5 Мин. След работа на празен ход. Така, че едно нагряване за заваряне сигурно нищо няма да и стане.

 Следя темата с интерес, браво колега, упорит си, еваллла.

 Помисли и за спирането след като и качиш конете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, NIKO написа:

Сигурен ли си?

Да ще го напасна с новият фланец и ще му капна 1 2 капки след това на заварчик и тъка нататък

преди 17 минути, bobitur написа:

Маха се средната част и всичко може да се заваря. И да не се махне виждал съм турбина нощно време след много юркане свети в червено и 5 Мин. След работа на празен ход. Така, че едно нагряване за заваряне сигурно нищо няма да и стане.

 Следя темата с интерес, браво колега, упорит си, еваллла.

 Помисли и за спирането след като и качиш конете.

Колега луд умора няма само се поти😀. Бачкам в сервиз и ми е ясно как се прави и накрая се реших да се позанимавам колкото може по добре с количката ми. Споделям тук за да се знае горе долу кво трябва и кво не тряба да се прави, защото аз никъде не намерих пълна тема за такъв двигател с такова турбо като моето, 😏дано всичко се получи както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че няма теми за тунинг. Въпрос на избор, на хард(различен хибридни турбини и сток от различни марки с повече коне) и мапери( свалящи звезди и знайни и незнайни). Всичко се нагажда по някой път случайно, друг път с много грешки.

 Стига да си упорит и не се замисляш за средствата, важен е края. Колкото по трудно, и с повече средства, толкова е по сладко победата. 

 Успех и чакаме резултат с подробна тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се занимавах с турбото по тъмно свалих моето и хванах с 1 болтче другият колектор и взех да белязвам новата турбина, утре за заварка. Всмукателният колектор е в ужастно състояние утре ще се мъча да го изчистя с водоструйка и препарат но ако не стане с това ми предложете нещо с което да го изчистя.

20201015_203917.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълниш го с нафта и с горелка го палиш и издухваш. Гледал съм клипове как го палят. Но не знам дали после трябва да се охлажда или да се остави сам да изстине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите колеги. Справих се с колектора с препарат и топла вода но не ми остава време да направя турбината както трябва вече в събота и неделя ще се занимавам повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се позанимавах с турбото и ето какво се получи. Използвах си моят колектор защото другия беше твърде голям и упираше в филтърната кутия, моят го обърнах го на обратно капнах му 2 3 точки с цеото също свалих средната част и го закарах на заварчик. Утре продължавам с главоблъсканицата. Ще въртя студената част ,гейта ще нагласям, маслените магистрали също , абе създадох си бая работа. Между другото имам перфектна турбина за продаване от 1.9тди 90 коня който го интересува да пише че финанси трябват. Също и затапих егр а където е на всмукателния колектор, изрязах 1 парче винкел пробих му 2 дупки намазах колектора гарнитурката и винкела с тънак слой силикон стегах болтчетата и се получи повече от перфектно😏.

20201019_192110.jpg

Това е резултата

20201019_191722_001.jpg

По професия съм горски ама станах монтьор🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20201022_200043.jpg

20201024_172545.jpg

20201024_181520.jpg

Малко снимков материал от последните 2 дена работа по колата. Маслените магистрали станаха перфектно остана ми да оправя ауспуха и маркучите за въздуха  и приключвам с турбото. Следващата стъпка са дюзите и не на последно място настройка на ecu за да заработи както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...