Mir4o0 Публикувано 25 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 След като смениш софта , ще имаш повече кончета в ниските обороти , но не много.Просто разпределяш новите кончета според оборотите. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 29 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2020 Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 30 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2020 Предложете някой добър мапер в Хасковска област Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 13 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 (Редактирано) Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва. Редактирано 13 Ноември 2020 от Mir4o0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Евала, колега много без аварийни. Замисли се за спирачките и на тях ще трябва ъпгрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Правилно, дори трябваше да си ъпгрейдне спирачките преди колата да "стане като самолет"... Същото важи и за съединителя, а много вероятно и за турбокомпресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Следя темата турбото е сменено, колега. За съединител по добре е твърд маховик от 1з. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 2 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 (Редактирано) Аз съм с твърд мотора ми е 1з и като му смених кутията свалих съединителя и беше почти като нов Редактирано 3 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 13 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) Пичуй стана проблем, колата гори масло. За 1000 км 1.700 литра масло съм налял турбината е здрава няма омаслено нито по маркучите нито от двигатела тече. Забелязах че тече антифриза от гарнитурата на главата и съм долял 1 литър антифриз за 1000км. Та сега да го отварям ли за нови сегменти, гумички на главата шлафане и там подобни или да търся цял не оборудван, какво ще ме посъветвате кое е по добра оферта. Според мен е по добре да взема друг с код на мотора афн и да му направя пълна ревизия. Сега ще си блъскам главата трябваше да му направя пълна ревизия и тогава да бараникам другото но аз не ви послушах мерак ми беше да стане по най бързия начин но ето че не стана номера на китайката. Редактирано 13 Декември 2020 от Mir4o0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 (Редактирано) Първо се мери компресия, гледа се количеството на картерните газове, даже може да се завре ендоскоп и да се види дали има омасляване по стеблата на клапаните(то ако има сутрин ще пуши синьо). Проверява се и състоянието на картерната вентилация, качеството на масло. Причината за теч на антифриз. И чак тогава може да се вземе решение, което е пак 50/50. Щото нов мотор на дали ще намериш, а отвориш ли, отиваш на сегменти, лагери, гарнитури, болтове, и ребилд глава. Едни 1000лв може да не ти стигнат даже. Редактирано 14 Декември 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 14 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 (Редактирано) Днес проверих цените за описаните от теб части +маслена помпа защото зам че на тези мотори помпите спират да качват масло и мотора става на салата всичко ще ми излезе 350-400лв. До колкото омасляването на стеблата на клапаните съм обеден че пропускат щото като смених турбото ми направиха впечатление и препушва синьо. Чудя се сега намерих 3-4 мотора по 150-200лв ще ида да ги пробвам щото още са на колите и ще реша вече. Пари за майстор не давам, всичко си правя сам +това работя в сервиз 😉. Редактирано 15 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 само ребилда на главата е над 300лв водачи, гумички, повдигачи, напасване клапани, челен шлайф. Болтове за глава 60-80лв, лагери основни/биелни, сегменти, грнитури глава, генерация, колектори. Масло, дигтхунги дюзи, гарнитури капаци, силикон. и ако е в сервиз +работата, а тя няма да е под 300лв, .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Клеги намерих здрав мотор обаче е от 116 коня помпа дюза, мисълта ми е ако му сложа моята глава и периферията от моя двигател дали ще се получи здрав и надежден мотор. Чувал съм че ако сменя блока с такъв от помпа дюза се получава много здрав мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Сменяй, става идеално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 (Редактирано) Преди 10 часа, NIKO написа: Сменяй, става идеално! @VBI да цитирам отново. Само *й става навсякъде, Нико, няма как да сложиш глава от 90 или 110 кс дизел на който и да било пд мотор, при положение, че дори гарнитурите за двата мотора са различни. Редактирано 23 Декември 2020 от Atlantis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Преди 1 час, Atlantis написа: Само *й става навсякъде Няма нужда, да навираш гнусните си познания в областта навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 23 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Колеги днес разбрах че ако взема тоя мотор трябва да взема и глава от голф 4 1.9 90 или 110 защото моята е друга, и да се преправят водните съединения и вакуума за сервото. Също и гнп ще трябва щото моето е друго и конзолата за него. Общо взето не си заслужава да се правят тези неща. Продължавам с търсенето на мотор 1з или афн ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване