Jump to content

Ауди а4 б5 1.9тди 90коня


Mir4o0

Recommended Posts

Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След като  смениш софта  , ще имаш повече кончета в ниските обороти , но не много.Просто разпределяш новите кончета според оборотите.

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те

20201029_195231.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложете някой добър мапер в Хасковска област 

Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва.

20201112_105931.jpg

Редактирано от Mir4o0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, дори трябваше да си ъпгрейдне спирачките преди колата да "стане като самолет"...

Същото важи и за съединителя, а много вероятно и за турбокомпресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз съм с твърд мотора ми е 1з и като му смених кутията свалих съединителя и беше почти като нов

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пичуй стана проблем, колата гори масло. За 1000 км 1.700 литра масло съм налял турбината е здрава няма омаслено нито по маркучите нито от двигатела тече. Забелязах че тече антифриза от гарнитурата на главата и съм долял 1 литър антифриз за 1000км. Та сега да го отварям ли за нови сегменти, гумички на главата шлафане и там подобни или да търся цял не оборудван,  какво ще ме посъветвате кое е по добра оферта. Според мен е по добре да взема друг с код на мотора афн и да му направя пълна ревизия. Сега ще си блъскам главата трябваше да му направя пълна ревизия и тогава да бараникам другото но аз не ви послушах мерак ми беше да стане по най бързия начин но ето че не стана номера на китайката.

Редактирано от Mir4o0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се мери компресия, гледа се количеството на картерните газове, даже може да се завре ендоскоп и да се види дали има омасляване по стеблата на клапаните(то ако има сутрин ще пуши синьо). Проверява се и състоянието на картерната вентилация, качеството на масло.

Причината за теч на антифриз.

И чак тогава може да се вземе решение, което е пак 50/50.

Щото нов мотор  на дали ще намериш,  а отвориш ли, отиваш на сегменти, лагери, гарнитури, болтове, и ребилд глава. Едни 1000лв може да не ти стигнат даже.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих цените за описаните от теб части +маслена помпа защото зам че на тези мотори помпите спират да качват масло и мотора става на салата всичко ще ми излезе 350-400лв. До колкото омасляването на стеблата на клапаните съм обеден че пропускат щото като смених турбото ми направиха впечатление и препушва синьо. Чудя се сега намерих 3-4 мотора по 150-200лв ще ида да ги пробвам щото още са на колите и ще реша вече. Пари за майстор не давам, всичко си правя сам +това работя в сервиз 😉.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ребилда на главата е над 300лв

водачи, гумички, повдигачи, напасване клапани, челен шлайф.

Болтове за глава 60-80лв,

лагери основни/биелни, сегменти, грнитури глава, генерация, колектори.

Масло, дигтхунги дюзи, гарнитури капаци,  силикон.

и ако е в сервиз +работата, а тя няма да е под 300лв, ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клеги намерих здрав мотор обаче е от 116 коня помпа дюза, мисълта ми е ако му сложа моята глава и периферията от моя двигател дали ще се получи здрав и надежден мотор. Чувал съм че ако сменя блока с такъв от помпа дюза се получава много здрав мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, NIKO написа:

Сменяй, става идеално!

@VBI да цитирам отново.

Само *й става навсякъде, Нико, няма как да сложиш глава от 90 или 110 кс дизел на който и да било пд мотор, при положение, че дори гарнитурите за двата мотора са различни.

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Atlantis написа:

Само *й става навсякъде

Няма нужда, да навираш гнусните си познания в областта навсякъде:puke:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес разбрах че ако взема тоя мотор трябва да взема и глава от голф 4 1.9 90 или 110 защото моята е друга, и да се преправят водните съединения и вакуума за сервото. Също и гнп ще трябва щото моето е друго и конзолата за него. Общо взето не си заслужава да се правят тези неща. Продължавам с търсенето на мотор 1з или афн ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...