Jump to content

Ауди а4 б5 1.9тди 90коня


Mir4o0

Recommended Posts

Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

След като  смениш софта  , ще имаш повече кончета в ниските обороти , но не много.Просто разпределяш новите кончета според оборотите.

.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те

20201029_195231.jpg

Link to comment
Share on other sites

Предложете някой добър мапер в Хасковска област 

Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва.

20201112_105931.jpg

Edited by Mir4o0
Link to comment
Share on other sites

Правилно, дори трябваше да си ъпгрейдне спирачките преди колата да "стане като самолет"...

Същото важи и за съединителя, а много вероятно и за турбокомпресора.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Аз съм с твърд мотора ми е 1з и като му смених кутията свалих съединителя и беше почти като нов

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Пичуй стана проблем, колата гори масло. За 1000 км 1.700 литра масло съм налял турбината е здрава няма омаслено нито по маркучите нито от двигатела тече. Забелязах че тече антифриза от гарнитурата на главата и съм долял 1 литър антифриз за 1000км. Та сега да го отварям ли за нови сегменти, гумички на главата шлафане и там подобни или да търся цял не оборудван,  какво ще ме посъветвате кое е по добра оферта. Според мен е по добре да взема друг с код на мотора афн и да му направя пълна ревизия. Сега ще си блъскам главата трябваше да му направя пълна ревизия и тогава да бараникам другото но аз не ви послушах мерак ми беше да стане по най бързия начин но ето че не стана номера на китайката.

Edited by Mir4o0
Link to comment
Share on other sites

Първо се мери компресия, гледа се количеството на картерните газове, даже може да се завре ендоскоп и да се види дали има омасляване по стеблата на клапаните(то ако има сутрин ще пуши синьо). Проверява се и състоянието на картерната вентилация, качеството на масло.

Причината за теч на антифриз.

И чак тогава може да се вземе решение, което е пак 50/50.

Щото нов мотор  на дали ще намериш,  а отвориш ли, отиваш на сегменти, лагери, гарнитури, болтове, и ребилд глава. Едни 1000лв може да не ти стигнат даже.

 

Edited by janoar
Link to comment
Share on other sites

Днес проверих цените за описаните от теб части +маслена помпа защото зам че на тези мотори помпите спират да качват масло и мотора става на салата всичко ще ми излезе 350-400лв. До колкото омасляването на стеблата на клапаните съм обеден че пропускат щото като смених турбото ми направиха впечатление и препушва синьо. Чудя се сега намерих 3-4 мотора по 150-200лв ще ида да ги пробвам щото още са на колите и ще реша вече. Пари за майстор не давам, всичко си правя сам +това работя в сервиз 😉.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

само ребилда на главата е над 300лв

водачи, гумички, повдигачи, напасване клапани, челен шлайф.

Болтове за глава 60-80лв,

лагери основни/биелни, сегменти, грнитури глава, генерация, колектори.

Масло, дигтхунги дюзи, гарнитури капаци,  силикон.

и ако е в сервиз +работата, а тя няма да е под 300лв, ....

Link to comment
Share on other sites

Клеги намерих здрав мотор обаче е от 116 коня помпа дюза, мисълта ми е ако му сложа моята глава и периферията от моя двигател дали ще се получи здрав и надежден мотор. Чувал съм че ако сменя блока с такъв от помпа дюза се получава много здрав мотор.

Link to comment
Share on other sites

Преди 10 часа, NIKO написа:

Сменяй, става идеално!

@VBI да цитирам отново.

Само *й става навсякъде, Нико, няма как да сложиш глава от 90 или 110 кс дизел на който и да било пд мотор, при положение, че дори гарнитурите за двата мотора са различни.

Edited by Atlantis
Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, Atlantis написа:

Само *й става навсякъде

Няма нужда, да навираш гнусните си познания в областта навсякъде:puke:.

Link to comment
Share on other sites

Колеги днес разбрах че ако взема тоя мотор трябва да взема и глава от голф 4 1.9 90 или 110 защото моята е друга, и да се преправят водните съединения и вакуума за сервото. Също и гнп ще трябва щото моето е друго и конзолата за него. Общо взето не си заслужава да се правят тези неща. Продължавам с търсенето на мотор 1з или афн ще е.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...