Mir4o0 Posted October 25, 2020 Author Report Share Posted October 25, 2020 Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 След като смениш софта , ще имаш повече кончета в ниските обороти , но не много.Просто разпределяш новите кончета според оборотите. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted October 29, 2020 Author Report Share Posted October 29, 2020 Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted October 30, 2020 Author Report Share Posted October 30, 2020 Предложете някой добър мапер в Хасковска област Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted November 13, 2020 Author Report Share Posted November 13, 2020 (edited) Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва. Edited November 13, 2020 by Mir4o0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted November 17, 2020 Report Share Posted November 17, 2020 Евала, колега много без аварийни. Замисли се за спирачките и на тях ще трябва ъпгрейд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikrga Posted November 17, 2020 Report Share Posted November 17, 2020 Правилно, дори трябваше да си ъпгрейдне спирачките преди колата да "стане като самолет"... Същото важи и за съединителя, а много вероятно и за турбокомпресора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted November 17, 2020 Report Share Posted November 17, 2020 Следя темата турбото е сменено, колега. За съединител по добре е твърд маховик от 1з. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted December 2, 2020 Author Report Share Posted December 2, 2020 (edited) Аз съм с твърд мотора ми е 1з и като му смених кутията свалих съединителя и беше почти като нов Edited December 3, 2020 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted December 13, 2020 Author Report Share Posted December 13, 2020 (edited) Пичуй стана проблем, колата гори масло. За 1000 км 1.700 литра масло съм налял турбината е здрава няма омаслено нито по маркучите нито от двигатела тече. Забелязах че тече антифриза от гарнитурата на главата и съм долял 1 литър антифриз за 1000км. Та сега да го отварям ли за нови сегменти, гумички на главата шлафане и там подобни или да търся цял не оборудван, какво ще ме посъветвате кое е по добра оферта. Според мен е по добре да взема друг с код на мотора афн и да му направя пълна ревизия. Сега ще си блъскам главата трябваше да му направя пълна ревизия и тогава да бараникам другото но аз не ви послушах мерак ми беше да стане по най бързия начин но ето че не стана номера на китайката. Edited December 13, 2020 by Mir4o0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janoar Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 (edited) Първо се мери компресия, гледа се количеството на картерните газове, даже може да се завре ендоскоп и да се види дали има омасляване по стеблата на клапаните(то ако има сутрин ще пуши синьо). Проверява се и състоянието на картерната вентилация, качеството на масло. Причината за теч на антифриз. И чак тогава може да се вземе решение, което е пак 50/50. Щото нов мотор на дали ще намериш, а отвориш ли, отиваш на сегменти, лагери, гарнитури, болтове, и ребилд глава. Едни 1000лв може да не ти стигнат даже. Edited December 14, 2020 by janoar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted December 14, 2020 Author Report Share Posted December 14, 2020 (edited) Днес проверих цените за описаните от теб части +маслена помпа защото зам че на тези мотори помпите спират да качват масло и мотора става на салата всичко ще ми излезе 350-400лв. До колкото омасляването на стеблата на клапаните съм обеден че пропускат щото като смених турбото ми направиха впечатление и препушва синьо. Чудя се сега намерих 3-4 мотора по 150-200лв ще ида да ги пробвам щото още са на колите и ще реша вече. Пари за майстор не давам, всичко си правя сам +това работя в сервиз 😉. Edited December 15, 2020 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janoar Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 само ребилда на главата е над 300лв водачи, гумички, повдигачи, напасване клапани, челен шлайф. Болтове за глава 60-80лв, лагери основни/биелни, сегменти, грнитури глава, генерация, колектори. Масло, дигтхунги дюзи, гарнитури капаци, силикон. и ако е в сервиз +работата, а тя няма да е под 300лв, .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted December 22, 2020 Author Report Share Posted December 22, 2020 Клеги намерих здрав мотор обаче е от 116 коня помпа дюза, мисълта ми е ако му сложа моята глава и периферията от моя двигател дали ще се получи здрав и надежден мотор. Чувал съм че ако сменя блока с такъв от помпа дюза се получава много здрав мотор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted December 22, 2020 Report Share Posted December 22, 2020 Сменяй, става идеално! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atlantis Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 (edited) Преди 10 часа, NIKO написа: Сменяй, става идеално! @VBI да цитирам отново. Само *й става навсякъде, Нико, няма как да сложиш глава от 90 или 110 кс дизел на който и да било пд мотор, при положение, че дори гарнитурите за двата мотора са различни. Edited December 23, 2020 by Atlantis Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 Преди 1 час, Atlantis написа: Само *й става навсякъде Няма нужда, да навираш гнусните си познания в областта навсякъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir4o0 Posted December 23, 2020 Author Report Share Posted December 23, 2020 Колеги днес разбрах че ако взема тоя мотор трябва да взема и глава от голф 4 1.9 90 или 110 защото моята е друга, и да се преправят водните съединения и вакуума за сервото. Също и гнп ще трябва щото моето е друго и конзолата за него. Общо взето не си заслужава да се правят тези неща. Продължавам с търсенето на мотор 1з или афн ще е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now