Jump to content

Audi S4 B8 3.0 TFSI S-tronic - комично/трагична ситуация със скоростната кутия !


Recommended Posts

Привет Колеги. 

 

От отдавна се каня да драсна няколко реда относно един проблем, който имах със скоростите. Все не оставаше време, но ето че пък сега има предостатъчно :)

 

Така.... Колата е Audi S4 B8 3.0 TFSI S-tronic Revo Stage 2+ да кажем около 500 коня. Тунинга и поддръжката правя в D-bros при Цецо, от който съм излючително доволен! Тъй като историята и всичко е доста дълго и за да не се губи основното, ще нахвърлям на две на три всичко възможно най-кратко, като оставам насреща за въпроси и коментари ;)

 

Един прекрасен ден на таблото ми се изписа класическия за S-tronic при проблем надпис : "gearbox malfunction you can continue driving limited functionality ", като в случая изчезнаха задна, 1-ва, 3-та и 5-та предавка. Викам си добре, звъня на Цецо от D-bros и той вика звъни на Мишо. Звъня аз на Мишо (на всичко е ясно за кой Мишо говоря), но за мое нещастие по това време Мишо се оказа още в Хърватска. Без да го познавам, проведохме около 30 минутен разговор и общо взето разбрах, че човека е супер в час, но щеше да е в БГ след около 2-3 месеца. Пожелах му приятен ден и понеже не ми се седеше 2-3 мес без кола, пак звъннах на Цецо да препоръча някой друг евентуално компетентен. И за мое поредно нещастие, Цецо препоръча "сервиз за автоматични скоростни кутий ПРИ КОКО" ( НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ ТАМ ). Звъня аз, разбрахме се да закарам колата и да се прочете кутията. Когато отидох се оказа че нямало какво да се чете, то било ясно че е за съединители. Викам си добре. Оставям я аз и след 1 седмица беше "готова" за взимане. 3800лв, 6 мес гаранция, нови фрикциони, съединител, масла, адаптация и т.н. Аз що годе доволен от цената, взимам колата и всичко по мед и масло. И така до след около 1000км.......

 

Карам си аз на 7-ма предавка с около 140-150км/ч по магистралата посока София и изведнъж колата се разтресе цялата, изпусна 7-ма предавка и падна на 6-та и изпадна в авариен режим. Веднага спрях, но ми направи впечатление, че вече нещо жестоко дрънчеше и чегърташе в скоростите. Звъня на Коко, той вика докарай я. Аз в авариен режим на кутията и тракащ като машина за пуканки - карам колата. Пак нямало смисъл да се чете, имало счупено зъбно колело. Оставям аз колата пак в сервиза. Звъни ми той, бил съм счупил зъбно колело на 5-та предавка ( в света няма счупено колело на S-tronic по този начин, тъй като кутията има перфектна защита ). Викам, ама как така и той ми обясни че колата била подскочила на магистралата и некви врели некипели и т.н. И ся казвам, какво правиме. Коко казва, че трябвало ново зъбно колело, но те не се продавали отделно и трябвало кутия 2-ра употреба. Почва се търсене на кутия 2-ра употреба. И в един момент Коко ми звъни, че имало кутия за 2000лв от негов колега и можел да я сложи. Аз избор нямам, Оп - още 2 бона в кофата. След една седмица колата е "готова". Отивам, взимам и тръгвам. 

 

 

И о небеса, карам си пак по магистралата, тоя път посока Пловдив и познайте ;) 

 

 

"gearbox malfunction you can continue driving limited functionality "

 

Пак изчезнаха половината предавки, но този път без счупено нищо вътре ( ЗАСЕГА). Звъня му на Коко и той ми обясни, че тия кутий имали 18 проблема, явно моята дори 19. Викам си, еми явно. Отново колата е при Коко. Седя 2 седмици там, при което през това време аз вече почвам да мразя АУДИ :) Звъни ми един ден, била уж готова, софтуер било, в Ауди я бил карал и т.н и т.н. Аз не бях в София обаче по това време и му казах че до 1 седмица ще я взема. Мой приятел ме докара в София да взема колата, но се оказа че сервиза бил сега в отпуска. Звъня на Коко, прати някой да отвори сервиза и да взема колата. Този път нищо не платих. И готвя се аз да тръгвам обратно с нея към морето и........ НАЙ-ПЛАЧЕВНАТА ЧАСТ ОТ ИСТОРИЯТА ЗАПОЧВА :

 

Колата на 3 МЕТРА ОТ СЕРВИЗА изпада отново в авариен режим кутията, а на 500 метра се качих на околовръстното, където пак се забиха зъбните колела едно в друго и пак стана старата песен!

 

 

Звъня вече аз пред инфаркт на Коко и той ми казва да я докарам след 2 седици, да я гледал. И това беше последния път в който му се обадих. Задрасках близо 6000 лв, 2бр скоростни кутий и 1тон нерви и няколко години съкратен живот и с това проблемите на колата свършиха.

 

Някой ще каже ама как така, закарай му я да я оправи.........АМА ТОЙ НЕ МОЖЕ... и 100 пъти да му я закарам...

 

 

В този момент реших да се свържа с Мишо, който се оказа, че до месец си идва в БГ и уговорих час за да я закарам. Беше му много интересно, това със счупените зъбни колела и дори по това време твърдеше, че не е възможно. И накратко така се мина месеца, закарах колата, запознах се с Мишо. Звъни ми той след 2 дни, разглобил кутията и ми вика по-добре ела. Викам му аз, казвай. Той вика ела ела. Отивам аз, Мишо разглобил кутията като в лаборатория на съставните и части и всичко подредено. Какво се оказва :

 

1. Кутията е с 2 масла - съответно и 2-те съвсем други.

 

2. Изпаднал болт в задната част на кутията, откъдето е дошъл проблема и 2-та пъти и защитата на кутията не е сработила и са се ударили колелата. А болт защо може да изпадне? А? Но дотук добре

 

3. Те съединителите в кутията оригиналните :) Само нови фрикциони за 400 лв - топ а?

 

4. Върха на сладоледа. Коко ми е сложил задна част от S-tronic за 3.0 ТДИ, който е с различни предвателни числа. 

 

5. Софтуерни проблеми, грешна калибрация, адаптация и въобще какво ли още не.

 

И още и още просотий....

 

 

Мишо седи и не вярва. Аз седя и се смея през сълзи.

 

И така, трябва ми пак поредна кутия. Ноооооооо......в България кутия няма. И така след 1 месец търсене, Мишо ме насочи да купя една кутия от Полша чак. Поръчах я, кутията дойде след 1 седмица. Още 2к за кутия (което е евтино) и 900 лв на Мишо, за работа, което включва и събиране на кутия от другите 2, защото се оказа че Полската е с прецакан мехатроник. Та Мишо сътвори кутия от двете. Смени 2 пъти маслата, калибрира ми съединителите (старите), сложи най-новата софтуерна версия от Ауди (друг да незнам да има достъп за тая услуга) и ми вика идвай да си я взимаш. Съответно с пълното съсзнание, че оставам със старите съединители си я взимам от Мишо. Оставям му старите части, за да си ги ползва ако му притрябват, защото аз щях да ги изхвърля естествено. Плащам смешните 900 лв и си тръгвам.

 

 

Иииииии...... какво ли.......ииии..... 10 000км дотука без проблеми, кутията сменя по-добре от чисто нов S-tronic, като се има впредвид че колата е 500 коня и 620Nm, при сток 333 к.с и 440nm. 

 

 

Оставям на всеки сам да прецени, къде да си ремонтира и обслужва кутията, тъй като при КОКО и смяна на масло, би било пагубно за кутията в дългосрочен, по-скоро дори краткосрочен план! 

 

А за Мишо, той не е Бог и както той се изказа един път :  не е по-умен от Ауди. Просто знае какво и как се прави и го прави. Едно е да можеш, друго е да знаеш и трето да искаш. Е Мишо прави и 3-те !

 

A Цецо от D-bros е напълно в течение от развилата се ситуация и надали ще изпрати някой отново при КОКО. Дори го запознах с Мишо с който мисля че биха могли и са си вече от полза !

 

 

Ако някой иска снимки на изпотрошените зъбни колала да пише. Изпращам веднага :)

 

 

 

P.S.

 

 

Преди 1 месец, Мишо ми звъни и вика как си? Викам всичко е супер. Той вика радвам се. Вика я ела да ти дам 400 лв, че продадох тука едни читави части от старата ти кутия. Викам МОЛЯ? Я да ми каже някой друг БГ майстор дали би направил това?

 

Мишо мога да нарека по-скоро приятел вече, отколкото техник !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Хубава история, щастлива развръзка, много приятно четиво. Хубаво е да се помести  и при темата със сервизите. :zustimm::verweis::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо е изключителен човек, говорил съм си с него по телефона за съвети и винаги е отворен да помогне дори на човек, който не познава. Цецо също е правил много големи жестове към мен, когато съм изпадал в кофти ситуации. Браво и на двамата! 

А, що се отнася до Коко, не знам, аз бих предявил претенции към него.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо на моя шлеп по телефона не само е диагностицирал, че е лагер главина проблемът, но и на кое колело точно е проблемният лагер. По телефона! 

Има сервизи сменят здравия лагер, а шумният си седи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Коко като цяло е дебил. Веднъж съм ходил с приятел, за да си остави колата там и да го върна. Ми то тоя човек не може да каже 2 приказки, като тотален олигофрен се държа през цялото време и трябваше да му се теглят думите с чингел. Аз на такъв не бих си оставил колата, ако ще да е с 20 препоръки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно помня, твоята кола е синя, нали така, имам ти снимки на зъбните колела и на съединителя, трябваше да качиш снимки да покажеш какъв съединител извади от твоята кола Мишо. Това, което мен ме учудва е, как не си отишъл после при Коко да му покажеш щампата на съединителя, която е от 2009, при условие, че ти е писал в гаранционната карта, че е сменил съединителИ, направете си сметка, не един, а няколко съединитела му сменил тоз малоумник. На твое място отивах и му избивах зъбите със стария съединител. Жалкото е, че има много такива като теб, и хората продължават да отиват там. А тука по форумите плючт по Мишо, ремонтират си кутиите пред блока, купуват мехатроници от ОЛХ-а и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/24/2020 at 4:03 PM, Nuclear_eye said:

, 6 мес гаранция, нови фрикциони, съединител, масла, адаптация и т.н. Аз що годе доволен от цената, взимам колата

 

Уникално "ходене по мъките" със щастлив край. Дано нямаш повече ядове, колега. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа тази кутия съм я виждал при Мишо началото на октомври миналата година , тогава правих и моята, та той се ваикаше как може такова безобразие и че механичната част на тези котий била бетон , наистина е човек който си знае работата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема трябва да се отбележи като важна!

Такова отношение към даден автомобил и даден клиент,на някои ''майстори'',е несериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се смееш или да ревеш... Как не му е пламнал сервиза още на този... Без да му мигне окото е прибрал 6000лева. Аз не бих оставил нещата така, ама и теб те разбирам, че не искаш да се сещаш повече за това.
Това е една от малкото причини да гледам автомобили предимно със ZF кутии.
S-tronic-а е супер, стига да не ти се налага да обикаляш по майстори.(Ако Мишо си е тук за постоянно да - ама примерно 2 месеца без кола нама да изтрая). Жив и здрав и си карай колата с кеф сега!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Аци said:

Ако не се лъжа тази кутия съм я виждал при Мишо началото на октомври миналата година , тогава правих и моята, та той се ваикаше как може такова безобразие и че механичната част на тези котий била бетон , наистина е човек който си знае работата 

Какво е “котий”?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам Задочно Aдаша @Nuclear_eye
Другият @cvetan83 ми е другар.
Демек станаааме 3-ма Бастуни на едно място.😁😁😁

Колата му я знам, защото, след вчера сетъпите ни са 1:1.
От Цецо Д-Броса, знам и за драмите му с кутията.
Кутията си е роботизирана ръчка и затова има и масло за автомата и такова за механичка кутия.
Специфични са и е важно да отговарят на зададените стандарти, защото в определен момент се мешат в кутията и когато не са ОК, синхронизаторите им се ебава дроба, защото са от месинг.

Та, дори и да беше ок софтуерно и хардуерно кутията след намесата на тоя кавал, който явно не е попаднал на хора да му счупят капачките, че познавам и такива "доволни" клиенти, кутията щеше да сгъне заради маслата.

Затова и , когато се плюе по темите, че някой е скъпар както стана с Д-Брос и то от хора, никога не стъпвали там е добре да се споделят и четат такива мнения.
Аз ходих при Цецо преди две седмици - за 7 часа ми смениха и обслужиха толкова много неща, че другде бих чакал поне 3-4 дни.
НО един месец преди това сме коментирали - части, труд, време, какво искам, какво могат, кога и т.н.
Разберете, че не всичко е ПАРИ и ЦЕНА.

Изключително съм изкефен, че "Ядреният" е оправил колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То много хубаво но ако при всеки проблем със с-троника трябва да чакаш мишо да се върне отнякъде и/или да се доредиш до него трябва да поддържаш и втора кола и малко се обезсмисля "първата" кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Да два месеца ще чакаш другате стига глупости. Има и други сервизи където пак в рамките на един ден ще направят обслужването което си направил.

Отделно пропускаш да кажеш, че не си точно обикновен клиент в Д-брос та за теб цените за части и консумативи са други и т.н.

Така написано малко или много излиза, че едва ли не други сервизи които работят адекватно няма ... което съвсем не е така.

 

п.с. Да ве не всичко е пари и цена ай сектир ако за някой 2000 лв (това беше при мен ~ разлика за кажи речи тривиално обслужване на 3.0TFSI) не са фактор ОК здраве да е.

 

В заключение да сме живи и здрави пък който където иска да си сервизира колите стига накрая да е доволен  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята е твърде дълга...но на кратко.....нито една тема, в която е обяснено, че Мишо е точния човек за тези неща, не е ....и няма да бъде отбелязана като "важна"! Отделно, както може да се прочете няколко реда по-горе......продължават знайни и не знайни господа да спамят и да обясняват как няма смисъл да чакаш, щом може друг веднага да ти "разреши" проблемите! 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, P_PETKOV написа:

@Ц Е Ц О Да два месеца ще чакаш другате стига глупости. Има и други сервизи където пак в рамките на един ден ще направят обслужването което си направил.

Отделно пропускаш да кажеш, че не си точно обикновен клиент в Д-брос та за теб цените за части и консумативи са други и т.н.

Така написано малко или много излиза, че едва ли не други сервизи които работят адекватно няма ... което съвсем не е така.

 

п.с. Да ве не всичко е пари и цена ай сектир ако за някой 2000 лв (това беше при мен ~ разлика за кажи речи тривиално обслужване на 3.0TFSI) не са фактор ОК здраве да е.

 

В заключение да сме живи и здрави пък който където иска да си сервизира колите стига накрая да е доволен  :bia:

Само да ти кажа, ако не си го усетил - изобщо съм ти игнорирал постовете по ред причини.
Жив и здрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно като ми се счупи кутията, пратих колата на Мишо до Хърватска по куриер, вместо да се занимавам с нашумелите Коковци и Крисовци. Харесва ми че Мишо е супер скучен в работата си - даваш му колата да ти я ремонтира, ремонтира я и си я взимаш здрава, без изненади. Няма после хъркане, притрисане, цветни надписи и вой на зумери по таблото... пълна скука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, прави само ВАГ авт. кутии и то само мултитроник и ес-троник/ДСГ. Аз ще го препоръчам и като изключителен диагностик, за първи път съм ползвал услугите му през 2006 г.  и за тези 14 г. никога не ми се е налагало да търся алтернативи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...