Тино Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 (Редактирано) Здравейте. Моля за помощ. При натоварване на турбината колата влиза в авариен режим и губи мощност .От какво се получава това. При четене на компютъра показва разтоварващия клапан Редактирано 5 Август 2020 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Здравей колега , дай номера на грешката. Сигурно пренадува турбината . Има няколко възможни варианта . Или геометрията е спекла , или клапана наистина е заминал . Може и проблем с ЕГР-а , да се отразява на турбината ( последното го споделям от личен опит) Все пак дай снимка на грешката , за да се насочим малко по-точно. Поздави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 Как ЕГР-а влияе на турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 11 Април 2020 Доклад Share Публикувано 11 Април 2020 При мен случая беше следния : поради неправилно работещ ЕГР ( компютъра го затваря след 2000об , но той си е заседнал отворен ) , данните подавани от дебитомера , стават грешни и пропорциите на въздух/гориво не бяха коректни и колата пушеше много черно . Съответно ми набиваше грешка ту на дебитомер , ту за Overboost на турбото. Може да спича геометрията от чернилката . Само да пипна педала на газта и веднага излизаше черна тумра . за 50км неможех да си видя задния номер . След изолиране на егр-а изчезнаха проблемите и доста малки проблечета , които забелязвах преди. При колегата може и самия разтоварващ клапан на турбото , може геометрията , може средната част . Ако даде точната грешка , може и да го насочим малко от малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино74 Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 На 3.04.2020 г. at 7:15, Svetliu90 написа: Здравей колега , дай номера на грешката. Сигурно пренадува турбината . Има няколко възможни варианта . Или геометрията е спекла , или клапана наистина е заминал . Може и проблем с ЕГР-а , да се отразява на турбината ( последното го споделям от личен опит) Все пак дай снимка на грешката , за да се насочим малко по-точно. Поздави ! Здрасти колега. Ще видя номера на грешката и ще пиша.Изписва грешка в разтоварващия клапан .Преди когато влезе в авариен режим спирах и гася.Паля тръгвам и няма проблем. Сега не става .Светва чека и забива всеки път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино74 Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Това са грешките който показва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Това не са грешките. Това е просто обобщението на всички модули в които има грешка. Грешките са надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино74 Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 (Редактирано) @CVT Редактирано 22 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино74 Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Да , пренадува си турбото. Причините могат да са доста : 1 . зацапана (заседнала геометрия) 2. проблем с ЕГР / дебитомер (както в моя случай - заседнал ЕГР) 3. проблем с вакуумния клапан на турбото 4. проблем с вакууми . Ако е възможно да покажеш още малко грешки от "Engine" модула. не е нужно да качваш грешки . Просто напиши със запетаи номерата на грешките . Има голяма вероятност да се наложи, да започнеш да монтираш на принципа "Проба-Грешка. Първо пробвай с маркуче и спринципвка да видиш хода на клапана дали е налице . После пръсни със специален спрей дебитомера . Тва са интрвенциите ,които не стрват пари. После се почва . може би 1во - сваляне на турбината и чистене на геометрията ( преглеждаш луфта на средната част ) Ако няма резултат и турбото е добре , затапване на ЕГР-а. От там нататък ... И май релето на подгревните свещи е заминало ,че може и свещите да провериш как са . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване