andibgpz Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Здравейте колеги, Започвам малко по-отдалеч.Горд собственик съм на Ауди 80 1,8 моно инжекция,на предно.С времето от 2012 насам,непрекъснато правя подобрения по нея,с единственото условие да ,екстрите да са оригинални.С времето съм сложил рекаро салон,реставриран със здрави страници,подгрев на седалките,термометър,вентилирани 256мм дискове от 90тка,трите уреда за масло и волтметър,автоматична антена,плафони над вратите,хидравлика и т.н. Остават още малко екстри като климатик,брони,фарове двусекционни и мигачи от 90 и един темпомат.Купил съм ги,което беше по-трудното,тепърва ще ги слагам. Преди време купих и борд компютър ,от ония първите с копчето.И тук започна шоуто.Вързах го по схема и започна да показва раход,обаче разходът е наобратно,при пълна газ пада,на моторна спирачка отива на 48-51 и започнах да се ровя.В повечето руски форуми дават 1 сигнален кабел за разход и темата приключва -това важи за пълните ел.инжекции и за моноинжекциите,обаче само за някои -1,8 Mono-motronic -35 пинов компютър е така,брат ми е с такъв и няма грижи.За шестаците също важи тая схема,както и за Б4 с ел инжекция,незавиимо дали пълна или моно. За 1,8 JN - K&Ke Jetronic обаче схемата е различна ,там се иска и сигнал от дроселовата клапа,която компютъра да обработи.Има 2 варианта или на 5 или на 8 Волта,8 волтовия сигнал се минава през 30кОм резистор и се смъква до 5 волта и работата заспива. изрових схемата на моно джетроника и там има същия такъв пин от позицията на дроселовата клапа 0-4,4 волта и се зароди идеята ,в моя моно джетроник да приложа схемата на К-джетроник. Прилагам схемите ,които съм изровил,ако някой го е правил ,моля за помощ и информация,дали има вероятност да се получи нещо или мога да прецакам я борд,я този сложен 25 пинов компютър. Ауди 80,1.8 Mono-Jetronic MA2.2 - 25 пинов компютър,година е 1988,борда е с копчето и безз чек - горе е на двете контролни лампи ,за прегряване и за спирачна течност. Прилагам и моите схеми и разсъждения,които съм извел до момента. Благодаря Ви предварително! П.П.Знам,че има тема във форума от 2009-та ,гледал съм я ,не помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 Привет, Колега, Успя ли да го подкараш? Скоро ще се пробвам да монтирам на JN мотор(Ке-Jetronik), същия БК с 2-те лампи. Оказва се, че е важно и каква е кодиращата платка поставена в борда. Зависи от мотора 4-5-6 цилиндъра и типа на впръскване. Пробвах да подам на БК на 9 ти пин напрежение, все едно е свързан към потенциометъра, работи си - 0.6в 3.8 л/100, 1.2в 7.6 л/100. Би трябвало БК да очаква от 0-5 волта на този си аналогов вход. Това го пробвам с платка 893919100B за 5 цилиндров механичен инжекцион. Аналогична проба с платка 893919100AA за 4 цилиндров разхода пада на 3.4 и 7.1 при същите напрежения. Какво е напрежението на сигнала който си свързал към 10ти пин? Всъщност дали е верният? Ето как изглеждат 2 те платки и за кои мотори са: 893919100 code connector. code connector; KMH; DZ 1 893919100B code connector. code connector; KMH; KV, NG, NM, ; 7A, PS 1 893919100AA code connector. code connector; KMH; SD 1 Както и за JN така и за PM не срещнах изрично посочена платка... Това е което знам до момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 14 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 (Редактирано) При мен е на 6ти пин от 10 пиновата букса,на 10 нищо не с еслучва.И на Ц4ката съм го вързал на 6ти,но там нямам грижи. Редактирано 15 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване