Citizen8200 Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 (Редактирано) Здравейте! От доста време имам теч от ЕГР-а, но тези дни реших да се заема с проблема и да видя откъде точно сълзи. След като почистих хубаво с обезмаслител и покарах малко, установих че капе масло от самата сребриста капачка на ЕГР-а (по-долу съм приложил снимка). Четох доста по форумите, включително и чуждестранни, и доколкото разбрах има няколко възможности за теч от ЕГР-а: 1. уплътнението (О-пръстен) към входящия колектор; 2. уплътнението между ЕГР и тръбата, идваща от изпускателния колектор; 3. "вентилационните" 2 отвора на самия ЕГР, служещи за изравняване с атм. налягане (най-често според прочетеното); и явно 4. някъде от самата "капачка". Доколкото разбрах, ако не тече от някое от уплътненията (точки 1 и 2), значи си е заминала вътре "диафрагмата" на ЕГР-а, т.е. - трябва нов ЕГР. Въпросът ми обаче е дали е нормално изобщо да има масло вътре в ЕГР-а? Че не е нормално да тече - не е, но откъде идва това масло в ЕГР? Да не е да купя нов ЕГР и да протече и той? Забелязах, че на местата на снадките на дебелия черен маркуч, идващ от кулера и отиващ към ЕГР (и най-вече там, където влиза в ЕГР), има леко омасляване. Това значи ли, че в кулера има масло и той ми пълни ЕГР-а? Колата е с ASZ мотор (131 к.с.). Иначе си върви отлично, отзад не пуши грам (карал съм и аз зад нея да гледам, и баща ми е гледал докато я тормозя), на 10 000км доливам около 700мл 5W-30, и катализатора й още си седи. Въпросът е дали с новия ЕГР ще спре теча или причината за него е някъде другаде? Редактирано 25 Март 2020 от Citizen8200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Маслото по тръбите идва от кулера,а в кулера идва от турбото.Свали си кулера,източи маслото от него и го измий.От това се омазнява и ЕГР-а.Ако клапата за меко гасене работи диафрагмата му не е спукана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Появата на масло е нормална след определен пробег,ако разхода е в рамките от смяна до смяна най вероятно се дължи на вентилацията на картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Свиркай си и не се занимавай с глупости. Не съм виждал досега печка, на която да няма такова омасляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Стига да не пуши и харчи много е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Citizen8200 Публикувано 28 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2020 Ъпдейт: След смяна на ЕГР-а с нов (WAHLER, какъвто беше и оригиналният) вече 10 000км се радвам на сушинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 13 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2020 10 хил не са кой знае какво в предвид пробега на колата изобщо. ще се омазни не се радвай предварително Ако искаш да се намали омазняването, слагаш канистър за маслени пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване