Boxera659 Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 (Редактирано) Колеги,моля за съвет.От 2 месеца имам Ауди А4 2.8 куатро.Губи ми антифриз,сменил съм казанче и парното,но пак продължава да изчезва,а иначе като е загряла маркучите са меки. Редактирано 23 Август 2020 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 Лошо че маркучите са меки, нямаш налягане в системата. Водна Помпа или капачката на казанчето не уплътнява. При мен отвора на казанчето, където се навива капачката беше станал с яйцевидна форма. И система беше без налягане, на дълъг път хвърляше вода от различни места. Като отвориш капачка чува ли се изсъскване от налягането на антифриз. Ако пък е водна помпа нямаш да имаш циркулация от преливника, най тънкия маркуч до капачка на антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxera659 Публикувано 2 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2020 Не съм го отварял като е топла,само като е студена,но няма изсъскване,.А като работи на място и е загряла на 90 градуса,духа от парното хладко докато не й подам газ,тогава започва да духа топло. Помогнете ако можете моля ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Помпа преди две лета на магистрала почна да вдига температура над 120 км./ч. И спрях маркучите бяха меки и от преливника хвърля вода. Парно нямах никакво в този момент. На място махнах термостат и се прибрах със скорост до 100км. Не вдигаше температура над 95градуса. Помпата беше с превъртяла лопатка от оста и счупена. След като е оправих, забелязах че системата пак няма налягане. Смених казанчето (афтермаркет беше). Защото беше с яйцевидна форма на капачката и не уплътняваше. След закупуване и на оригинална капачка от Ауди две години нямам проблем. Това лято ми предстои ремък и ще сменям пак помпата профилактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxera659 Публикувано 5 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 На мен ми държи 90 градуса и вчера сложих картон и имаше капки от антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 От водната помпа ли? Тя е точно под високото малко вляво по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxera659 Публикувано 11 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2020 Някъде под казанчето за антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 12 Април 2020 Доклад Share Публикувано 12 Април 2020 От преливника ли е отвора му е точно под капачката за наливане на антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxera659 Публикувано 26 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Колега мисля ,че намерих проблема,най вероятно е от тройниците за парното, когато ми слагаха газта.Оттам видях ,че сълзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 (Редактирано) 2 пъти съм сменял този ""тройник" пред да продам колатапрез 1000 км. Първия път сложих един за над 35 лв и протече, така и не разбрах как, втория всех един Топран за 17 лв, мисля и той се оказа по читав, Дали монтажа на първия беше калпав е др бира.... Редактирано 22 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackRojar Публикувано 23 Август 2020 Доклад Share Публикувано 23 Август 2020 Добре ще е и на цързите връзки и датчика на тройтика да смениш гумичките, че 2 месеца я дебнах мойта, от къде сълзи. Та накрая, тройник и о- пръстените за парното на всички бързи връзки и заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Август 2020 Доклад Share Публикувано 23 Август 2020 (Редактирано) Тези дни ще слагам алуминиев тройник. Всяка година зимата се почва смяна на о-пръстени на оригиналния пластмасов. Лошото при мен е че няма афтермаркет тройник, само оригинален. Редактирано 23 Август 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Август 2020 Доклад Share Публикувано 23 Август 2020 Кое му е лошото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Август 2020 Доклад Share Публикувано 23 Август 2020 (Редактирано) Само от Ауди и то сериозна сума, не помня колко го взех преди години, но вече е станал на елипса от към главата и о-пръстените изкарват една година макс. Ще се реже тръбата и на нея маркуч с две скоби, тъй като моят е с о-пръстен от към радиатора. Редактирано 23 Август 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 28 Август 2020 Доклад Share Публикувано 28 Август 2020 Колега този фланец за 1.6 ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Да за 1.6 е но трябва да се реже металната тръба и слага маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Да едно късо парче маркуч аз така направих на моята че фланеца на топран е 5 лв и 5 години изкара без да протече , чак тая година сложих нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 А на тръбата само отряза ли я? Някакъв Берт да не излиза маркуча прави ли на струг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Срезах тръбата почти да стига до фланеца и с едно парче 5см маркуч и две скоби стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване