Jump to content

Audi A4 B5 губи антифриз


Boxera659

Recommended Posts

Колеги,моля за съвет.От 2 месеца имам Ауди А4 2.8 куатро.Губи ми антифриз,сменил съм казанче и парното,но пак продължава да изчезва,а иначе като е загряла маркучите са меки.

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо че маркучите са меки, нямаш налягане в системата. 

 Водна Помпа или капачката на казанчето не уплътнява.

 При мен отвора на казанчето, където се навива капачката беше станал с яйцевидна форма. И система беше без налягане, на дълъг път хвърляше вода от различни места.

 Като отвориш капачка чува ли се изсъскване от налягането на антифриз.

 Ако пък е водна помпа нямаш да имаш циркулация от преливника, най тънкия маркуч до капачка на антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го отварял като е топла,само като е студена,но няма изсъскване,.А като работи на място и е загряла на 90 градуса,духа от парното хладко докато не й подам газ,тогава започва да духа топло.

 

Помогнете ако можете моля ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа преди две лета на магистрала почна да вдига температура над 120 км./ч. И спрях маркучите бяха меки и от преливника хвърля вода. Парно нямах никакво в този момент.

 На място махнах термостат и се прибрах със скорост до 100км. Не вдигаше температура над 95градуса.

 Помпата беше с превъртяла лопатка от оста и счупена.

 След като е оправих, забелязах че системата пак няма налягане. Смених казанчето (афтермаркет беше). Защото беше с яйцевидна форма на капачката и не уплътняваше. След закупуване и на оригинална капачка от Ауди две години нямам проблем.

Това лято ми предстои ремък и ще сменям пак помпата профилактично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

2 пъти съм сменял този ""тройник" пред да продам колатапрез 1000 км. Първия път сложих един за над 35 лв и протече, така и не разбрах как, втория всех един Топран за 17 лв, мисля и той се оказа по читав, Дали монтажа на първия беше калпав е др бира....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Добре ще е и на цързите връзки и датчика на тройтика да смениш гумичките, че 2 месеца я дебнах мойта, от къде сълзи. Та накрая, тройник и о- пръстените за парното на всички бързи връзки и заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще слагам алуминиев тройник. Всяка година зимата се почва смяна на о-пръстени на оригиналния пластмасов. Лошото при мен е че няма афтермаркет тройник, само оригинален.

 

 

 

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от Ауди и то сериозна сума, не помня колко го взех преди години, но вече е станал на елипса от към главата и о-пръстените изкарват една година макс.

 Ще се реже тръбата и на нея маркуч с две скоби, тъй като моят е с о-пръстен от към радиатора.

IMG_20191231_171305.jpg

IMG_20191231_172441.jpg

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да едно късо парче маркуч  аз така направих на моята че фланеца на топран е 5 лв  и 5 години изкара без да протече , чак тая година  сложих нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...