Jump to content

Lucanov

Recommended Posts

Здравейте колеги, миналата година след неправилно износване на задните дискове направих ремонт, смених гумички и бутало на цилиндърчето, минах на струг дисковете. Сега сменях заден лагер наглавина и много се изумих като свалих накладките. Диска е още по зле, а вътрешната накладка е износена  много накриво. От единия край е почти нова, а от другия се е изяла до метал, дори леко е изкривен и метала.  На какво може да се дължи това, лагера, кантара, цилиндърчетата или друго? Някой имал ли е подобен проблем?

90881691_218926899344268_3033463232829325312_n.jpg

91437483_693736778037252_6489872566973366272_n.jpg

90772164_680683662702932_3608424281337233408_n.jpg

91758661_560031091534100_1944069577340092416_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете отдавна са за смяна.В супортите  на спирачните апарати има износване и кривини , предполагам заклинват, не се знае механизма на цилиндъра дали е изправен или блокира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водачите са чао, вземи си пълния ремонтен комплект, но първо провери цилиндрите дали са здрави, ако са надрани/износени, нови апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих и другата страна, и там не много добре но поне накладките са износени равномерно. Долния водач като го натисна да прибере максимално навътре усещам че има луфт. Другите иман само при изтеглено положение. Какво съдържа този пълен ремонтен комплект защото като сменях смених буталото, гумички уплътнения, пробки за обезвъздушаване и маншончетата на водачите? 

Направи ми и впечатление че като се опитвах да прибера буталото отначалото не мърда и изведнъж отпуска и тръгва много по лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Lucanov написа:
Преди 2 часа, Lucanov написа:

Какво съдържа този пълен ремонтен комплект

 

Зависи супорта от кой модел е, със сменяеми втулки или без + водачите.

t.jpg

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са били много корозирали,няма оправия ,кривата накладка е била заклинила,извадил си я трудно,мн ръжда по съпорта и по точно на мястото на лягането на накладката. Смени с нови дискове  и накладки и карай ,водачите трябва да се движат навън навътре свободно. Почисти спорта,накладката трябва да ляга свободно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови накладки и дискове ясно, за водачите имаше луфт на долния, като сложа новите водачи ще разбера от водача ли е или вътре от леглото му. Те и сега се движат лесно и свободно. Буталото ако заклинва цилиндрите как да проверя? За да ги прибера ги свивам с натискане с една скоба и върнете. От начало много трудно тръгват навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали пружината на гърба на апарата и гумените уплътнения .Раздвижи буталата  в крайни  положения ,докато започнат да се движат свободно /в началото е нормално леко да затягат/ След като свалиш буталата се оглежда за силни деформации на цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених накладките, водачите с маншоните и ги оставих на тези дискове да видя ще почнат ли да работят нормално. Открих евентуална причина за толкова криво износената накладка. В леглото в което се закачат накладките и се движат открих малка шупла, в която може да е засядала единия край на накладката. С пила изчистих едновременно и четирите легла до здраво и ще видим след време ако работи коректно сменям дисковете с още едни накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...