Jump to content

Трудно палене и гасене на цилиндри


ioskod2

Recommended Posts

Здравейте, притежавам ABZ 4.2 сутрин като паля върти пали държи обороти около 5 сек и започва да работи лошо гасне като загрее пали веднага, смених едната ламбда сонда оправи тресенето обаче след 4000 оборота глъхне забива няма мощност на място се реже и на газ и на бензин излезна грешка на разпределителния вал Р1392 (g163)  също така е записала мисфайър на 8 и 2 цил и  рандом мисфайър. Датчика на коленовия вал е уж сменяван като буксата му е облепена с изолирбанд поради счупване в ниските си е супер колата до 4000 оборота възможно ли е другата сонда да дава яд и да гаси цилиндрите свещите са сменени преди 7500 км не знам какво да правя вече...

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери буксата на g163 и го демонтирай внимателно опича се с времето. Тъкмо ще видиш семеринга дали изпуска масло . Същото става и с G28 на коляновия, но на кабела

Без волтаж до g28 няма палене, до g163 ще запалиш, но ще тресе защото губи времената. 

Тези приятелчета не трябва да ги виждаш като грешка. След това отиваме на сондите.

Сондите преди катализатора контролират сместа, можеш да ги провериш в модул двигател, измервателни блокове от 30 до 42 група по специално, група 33, волтажа трябва да бъде на изключена букса 0,435 до 0,500

На закачена букса на ламбда и загрят мотор да варира 0,5хх 0,6хх 0,8хх. До волтажа ще видиш и проценти ако са към 25% имаш проблем със сондата трябва да са от 0% до 8 или 9 % . Но това не значи че найстина има проблем, случва се главния компютър при изваждане на буксата на ламбда или ограничен волтаж от паднал акумулатор да натрупа грешка която не иска да забрави и за това изключи  масата на батерията за няколко часа изтрии грешките на сондите, запали я и остави да загрее ако почне да тресе мотора ще сменяш сондата след тази манипулация. 

Ако настоятелно вади грешка misfire, размени бобините  и гледаш за промяна. 

Провери си вакумите. 

Провери дросела за нагар. 

Провери дозирането на MAF. 

Редактирано от Martin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря утре ще се занимавам с нея отново вакумите всичките съм проверил каквото имаше подмених, дросела го чистих нямаше много нагар имаше проблем със сондата от към шофьора смених я тази от към пасажера не съм я сменявал утре ще снимам всичко 

 

PS - Масата съм я махал оставял съм я и без ток ден...Възможно ли е от  g163 да не върви както трябва и да гаси цилиндри и сутрин трудно да паля докато загрее колега доста съм се притеснил не знам с кое да започна първо гледах тоя клип и той същите признаци има нагоре все едно не достига гориво след 3500 4000 оборота освен утре след като я прочета понеделник да накупя нови датчици и аз не знам , възможно ли е след като е правена с изолирбанд буксата на коленовия вал да губи сигнал след тия обороти 

 

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах вече погрижи се g163 и  g28 да не ги виждаш като грешка те са взаимносвързани. И на този етап те са проблема ти.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
1 hour ago, Martin88 said:

 

 

Добре колега т.е имам грешка само G163 и мисфайър 8 и 2 цилиндър утре се захващам да видя какво става с датчика и ще прикача снимков материал хубава вечер и до утре!.

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Ето клипа още не съм разглабял датчика много е студено и вали с няма гараж , имам чувството че наистина е този датчик ще го разглобя и чисто нов ще купя

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става това което ти написах когато не работи g163. Увери се, че получава волтаж и буксата е наред, кабела също. Ако всичко е наред и все още получаваш грешка от типа Open Circuit, No voltage  го изписвай в кофата, снимай си  каталожния номер желателно е новият да е BOSCH. Оригинално е такъв. 

И един съвет по леко завъртай стартовия ключ, клемореда не обича такива резки завъртания за там има тема. 

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/201349-гасне/

Редактирано от Martin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега Мартин утре ще видя какво се случва а относно грешката която получавам  е ето тази  Camshaft Position Sensor Bank 2 Open Short to Plus и където над 4000 ми загаси 8 и 2 ри цил ще пиша какво съм направил поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добър ден на всички, днес го свалих нужен е ТОРКС 30 или шестотрам Т30 прилагам снимки видимо има деформация като изгоряло прикачвам снимки снимах номера ще поръчам нов ( бош е 110лв ) видимо , е сменям защото е маркиран и е от 95г а моята е 97 (това няма значение но би трябвало да пише 97. Ще пиша като дойде датчика и го сглобя

 

PS- 058905161B номера на датчика 

https://prikachi.net/image/mP8DT

https://prikachi.net/image/mP9cD

https://prikachi.net/image/mPit7

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Може, но и преди това беше сменян сега се сещам един ''майстор'' дано се оправи от новият

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес се занимавах смених датчика но уви не се оправи паленето и гасенето прикачвам клип  утре ще сваля компютъра в гаража да видя какви грешки бие..... Интересното е че и преди и сега като се запали работи хубаво 8 - 10 секунди и почва неравномерната работа гаснене и невъзможността да бъде подадена газ 

https://youtu.be/d8sdDJcxKM4

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да допълня в момента карах колата като е топла няма проблем с паленето колата вече не прекъсва в високите и върви на гръм обаче с това палене не знам и аз трябва са го оправя някой да даде насока утре ще я кача на компа да видя какво пише и ще пиша.... Възможно ли е ако въобще има стъпков мотор ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://prikachi.net/image/mbW8MP1129 P1127 fuel trim bank 1 system to rich втория  fuel trim bank 2  system to rich на студен мотор засича гасене на цилиндри 6,5,2 3 1 И P0130 ламбда bank 1 аз съм сменил ламбда bank 2 но за паленето отговаря ли!? На топъл пали върви няма ядове нито грешки за гасене на цилиндри

Редактирано от ioskod2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички грешки са ти Intermittent (временни), нещо става с тоя волтаж при палене. 

Мери акумулатора колко волтаж има, после гледай живи данни на алтернатора дали зарежда и клемите гледаш за окис на пасажерския буфер, релетата под пасажерската стелка в купето(там е релето и на горивната помпа!) 

Масите също по двигателя не трябва да има закъсани. 

Ако всичко е наред, значи отиваме на сондата B1S1 това което съм ти написал вече . 

Редактирано от Martin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър Вечер , оправих я изчистих дебитометъра промих всички букси включително ( комутаторите и буксата на тази сонда която излезна като грешка ) колата пали вече от четвърт оборот и държи обороти на студен мотор и топъл , за допълнение съм забравил да допълня че вчера през ноща нямаше какво да правя и чистих стъпковия мотор но уви сутринта не стана нищо. Благодаря на всички ако недай си поже има яд ще пиша ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...